Hotel Sporthotel Frühauf

96 reviews over Hotel Sporthotel Frühauf

• 2019
    8Steven31-07-2019

Prijs/kwaliteit goed.

Goed verzorgd hotel met propere kamers maar kan wel hier en daar opfrisbeurt gebruiken. Voor jonge kinderen prachtverblijf gezien de voorziene activiteiten ( boogschieten, ponyrijden, lamatocht, muurklimmen,...) en de accommodatie van het hotel. Er wordt zelf een avond per week een Nederlandstalige kinderfilm voorzien met popcorn gezien de vele aanwezige Vlamingen. Het eten is zeer lekker en verzorgd MAAR .... het avondeten verloopt in volledige chaos. Indien je niet stipt om 18.30 uur aanwezig bent bij de start van het buffet loop je het risico dat er al verschillende zaken zullen op zijn en niet meer aangevuld zullen worden. Op bepaalde avonden leek het precies op een voedselverdeling in oorlogstijd :-) maar ik herhaal, het is wel lekker. Drank in all in is van lage kwaliteit. Kamers worden iedere dag gepoetst en voorzien van verse handdoeken. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Wes31-08-2017

Mooi hotel, maar veel te kleine kamer

Het hotel ligt afgelegen en rustig. Wat wil zeggen dat alle bezienswaardigheden op een relatief verre afstand gelegen zijn. Doch in de omgeving kan men mooie wandelingen maken. Het hotel op zich heeft twee gezichten, wij zaten in een veel te kleine familiekamer, terwijl andere gezinnen in een veel grotere kamer zaten in een ander gebouw. Het eten was super lekker, doch men werd nogal opgejaagd na het eten om het restaurant te verlaten. De oostenrijkse gastvriendelijkheid was zoek. Ook het personeel was niet altijd even vriendelijk, tot op het botte toe. Je kon ontbijten van 8 tot 10 uur, maar eenmaal kwart na 9 was er vaak al een heel pak minder keuze en werden bepaalde dingen niet meer aangevuld. Wat betreft hygiëne, die was voor ons dik ok. Ook voor de kinderen was er veel te doen. Speelplein, kinderboerderij, bowling, speelkamer, grote glijbaan, .... De wellness was ook super, evenals het verwarmde binnenbad 28° en het verwarmde buitenbad 30°. Niettegenstaande de veel te kleine kamer, toch genoten van ons verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Vromant alain30-07-2017

Eerste keer en de laatste keer

Eten is heel goed, alleen met de hond moet je er niet naartoe! Terwijl honden toegelaten zijn volgens de brochure wordt je voortdurend geconfronteerd met hondenhaters vooral Duitsers die het niet kunnen hebben wanneer de hond ne keer blaft! Dit hotel is juist voor Duitstaligen bestemd dus Belgen en Nederlanders ga er niet naar toe! Wij hadden een familiekamer geboekt van 35 m2 maar wij kregen 2 aparte kamers met een badkamer van 3 vierkante meter dus veel te klein . Toen we vroegen om onze familiekamer kon dit niet terwijl er wel een vrij was! Helft van personeel zeer vriendelijk de andere helft vooral onbeschoft! Om 10 uur ontbijt dus vraag je Een minuut later iets dan word je bekeken alsof je een misdaad gepleegd heb! Wanneer je in nood zit en je belt het hotel komen ze je wel direct helpen! Conclusie is het vreemdste hotel dat ik tot nu toe tegengekomen heb in mijn leven!!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Robin20-06-2017

Super

Een super hotel met lekker eten en een uitgebreide sauna met binnen en buiten zwembad en een zwemvijver kamers,wel wat klein maar je bent dara toch alleen maar op te slapen. Gezellig hotel

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6hans_inge18-08-2016

Fijn hotel, maar kan beter

Gisteren terug gekomen uit Karinthië. We zijn reeds voor de 4 de maal naar Innerkrems gegaan. 3 x naar het Kinderhotel Nockalm, dit maal naar Hotel Frühauf 200m verder. Kinderhotel Nockalm was geweldig, doch ietwat prijzig geworden, daarom ook onze keuze voor Frühauf. Wat zwem- en sportgelegenheid betreft ben je beter af in Frühauf. Dit hotel heeft een geweldig buitenzwembad, zwemvijver en een geweldige welness. De kamers daarintegen zijn ronduit klein: badkamer van 3m², kamer van 10m². Wij hadden 2 kamers gelegen in het hoger gedeelte van het hotel ( geboekt via een touropperator), en moesten dagelijks ca 5 x 161 trappen op en af doen, maar ja het is dan ook een sporthotel. Het eten kon beter, de dranken waren allen " namaak" en niet lekker. De kamers waren proper als er niet teveel gasten waren. Kortom, de omgeving , de Karten Karte waren wederom geweldig, maar als we volgend jaar terug gaan, dan zal het toch weer naar het Kinder en Familien Hotel Nockalm zijn in hetzelfde dorp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Andrea Commandeur15-08-2016

Top hotel!

Heerlijke vakantie gehad in hotel Fruhauf. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Uitgebreide All-in formule. Heerlijk eten. Leuke activiteiten. Genoeg vertier voor de kinderen. Kortom top vakantie en zeker voor het vatbaar!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Robin11-03-2016

Geweldig

Het was zeer fijn zowel voor ons of als voor de kinderen. Ze hadden een zwembad en een zwemvijver, welness en nog veel meer, voor de kinderen was het ook zeer plezant een grote glijbaan en een speeltuintje. Kortweg het was fatastish dit jaar kom ik weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9D.R.25-08-2015

Fantastisch !

Pluspunten: Fantastisch all-in hotel, zwembad, zwemvijver, veel speelplezier voor kinderen (glijbaan, speelterrein buiten en binnen), 's avonds gezellige boel omdat alle kinderen samen spelen, lekker eten, veel activiteiten georganiseerd door hotel, veel wandelingen in directe omgeving van het hotel,... Minpunten: nogal afgelegen, dus voor uitstappen met de auto ben je al even onderweg; wij logeerden in het hoger gelegen gebouw en waren op de duur die vele trappen meer dan beu!; kamers aan de kleine kant.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Chantal11-08-2015

Super, voor herhaling

Super hotel .lekker eten , lunch maken voor s middags .all-in is top . De kamers zijn aan de kleine kant , maar wel proper . Hebben zelfs een kamer met balkon gevraagd en na 2 dagen ook gekregen . In de buurt weinig te doen , je moet de auto nemen als je iets wil bezoeken, maar dat was voor ons niet echt een minpunt ! Zeker een hotel om naar terug te keren .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10dekimpe albert14-01-2015

wij keren zeker terug

top hotel service,eten,behulpzaam,een echte top zeker de baas christian er is een slag aan maar een top kerel zeker niet te vergeten de ski monitors dave,allison,amber,weer een prachtige ski vakantie gehad bedankt flanders ski

Fam.Dekimpe uit temse

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats