Hotel Berghof

heerlijk hotel

c koumans
29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig maar goed verzorgt hotel.

Goed eten en bijzonder aardig personeel.

Echt genieten van alle rust en gastvrijheid

c.koumans
29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder gezellig hotel. Erg rustige omgeving weg van alle drukte. Geen super skigebied maar perfect voor gezinnnen met kids tot ongeveer 16 jaar.

Leuk hotel, geen 4 sterren waard

mulder
20-8-2009

Wij waren met onze kinderen (4 en 6) in hotel Berghof, zouden een dubbele kamer krijgen maar kregen een 2-persoonskamer met 2 extra bedden. Dit was erg krap.

Kamer op zich was netjes en schoon, maar bij navraag kregen we geen ruimere kamer (zoals in onze reisbeschrijving). Personeel was erg vriendelijk en attent.

Eten was goed maar ook niet meer dan dat en de logistiek bij het buffet liet nog wel eens te wensen over. De kinderen hebben zich goed vermaakt maar de speelplaats buiten bestond slechts uit een kleine strook gras met een zandbak direct aan de parkeerplaats en was daardoor niet erg geschikt om even lekker buiten te spelen.

goed hotel aanrader

wortman
4-8-2009

prima kamer via touroperator geboekt ( 6 pers kamer) krijg je twee kamers met een tussendeur aan de zonkant. Dit zijn de betere kamers en kosten iets extra maar dat haal je er uit qua ruimte. Ook in de winter denk een aanrader.

Prachtig hotel in een mooie omgeving

Fam.Bos.
24-7-2009

Wij waren hier in juni,prima wandelroutes direct vanuit het hotel,

wel even erg in houden dat het hotel zich op 1550 mtr hoogte bevind.

het personeel is vriendelijk en doen hun best,eten is goed

kamers netjes en ruim, zeker aan de voorkant (groter).

Wij kregen een kamer aan de achterkant toegewezen,weinig zon.

Op de vraag of we aan de voorkant konden vertoeven,was dat geen probleem.

kosten? 6 euro per nacht extra,dit hadden wij er graag voor over.

fantastisch met kinderen

M.Claes
16-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Berghof was ons hotel met kerst en oud/nieuw met alle kinderen en kleinkinderen. Een betere keus konden wij niet maken. Ligging aan de pistes, veel mogelijkheden voor de kinderen, kinderopvang voor de kleinste, etc. etc. Zeer gemotiveerd en ouder personeel die al langere tijd voor dit hotel werkten. Kortom top.

Uitstekend hotel voor gezinnen met kinderen

Michael ter Bruggen
14-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Berghof is uitstekend en de ligging bij de piste kan niet beter. Toch viel het verblijf voor ons een beetje tegen.

1 We zochten een hotel waar ook onze hond mee naartoe mocht. Dat kan hier dus, maar helaas kan je 's winters vervolgens met de hond geen kant op. Er is 's winters geen enkele wandelmogelijkheid, behalve in de dieseldampen langs de weg. We waren dus aangewezen op stukjes wandelen op de piste vóór opening en na sluiting van de liften. Dat was dus een beetje een domper.

2 Het hotel profileert zich als kindvriendelijk en is dat ook in bijna alle opzichten. Wij vonden het daarom jammer dat er in het bij het hotel behorende café geen rookvrij gedeelte was, terwijl het eigenlijk wel uit twee gedeeltes (voor/achter, gecheiden door de bar) bestaat. Onzes inziens een gemiste kans, want verder zijn we erg tevreden over dit hotel.

2008

Geweldig

familie Jansen
26-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een fantastische week gehad. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, een echte aanrader vooral met kinderen!!!!!

super

H&E van Tilburg
21-9-2008

zeer vriendelijk en uitstekend eten en drinken

prima ligging voor uitstapjes

Ook de hond was welkom maar niet toegestaan in de eetzaal en hebben we in de almstubbe gegeten prima oplossing

super

fam post
19-8-2008

van de zomer een weekje geweest,

gezellig hotel, heerlijke sauna, leuke dingen te doen voor de kinderen en vooral iedere avond een heerlijk 4 gangen dinr!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Innerkrems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.