Hotel Berghof

Hotel Berghof
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,7

48 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

Leuk hotel in mooie omgeving

Petra Kapitein
5-9-2015

Gastvrijheid, lekker eten en een mooie omgevin

Uitstekend

Jos
24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onze kamer was eenvoudig doch keurig verzorgd met ruime, schone douchevoorziening en sanitair. Het hotel is op ongeveer 10 km van Krems gelegen en in de directe omgeving van de Nockalmstrasse. Prachtig natuurgebied met uitstekende wandelvoorzieningen. In de directe omgeving is voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was prima verzorgd, lunch mag je zelf samenstellen en het diner van uitstekende kwaliteit. De gerechten waren allemaal te bestempelen als gezond, dus geen spek of worst als ontbijt maar verantwoorde voeding.Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Yoghurt 's-ochtends te koud?? dan doen we het voor u een paar seconden in de magnetron!!. Gezelligheid tot rond de klok van 10.00 uur op het ruime terras, in de lobby of in de bar.

Super hotel

familie schonkeren
16-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. Kamers werden prima verzorgd, eten was ook goed ook al was de keuze in hoofdgerecht iets minder, er waren voldoende salades en iedere dag een heerlijke soep zelfs nooit een dag dezelfde. Inderdaad geen gratis frisdrank maar de kinderen van ons vonden de sappen die er waren ook heel lekker.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Voordeel is dat het hotel iets hoger ligt en daardoor kan je met 34 graden zwemmen aan de Milstättersee en als je terug komt is het heerlijk genieten met 25 graden aan het hotel.

Nadeel (wat voor ons geen probleem was) is dat je wel met de auto overal naartoe moet, maar er is genoeg te doen en te bezichtigen.

Kortom het is een echte aanrader!

Neckermann Reizen

Mooi schoon en voor herhaling vatbaar

rientjes
25-7-2015

We zitten op dit moment in het hotel. De opmerking over het eten en kamers is niet terecht! Kamers zien er verzocht uit, eten is goed en de boter...dat is bij meerdere hotels! Het enige is wel het fruit maar ja dat verkopen ze ook in een winkel.Personeel is heel vriendelijk en de kinderen hebben het heel erg naar hun zin.Zeker voor herhaling vatbaar!!

Een goed hotel.

Elly
21-8-2014

Wij hebben voor 7 dagen all-inclusive gezeten in dit hotel. Ik ben het helemaal eens met de vorige beoordeling. Ik vind de kamers nogal oudbollig en erg klein, de badkamer is wel nieuw, jammer dat ze dat niet doorgevoerd hebben naar de kamer. Ontbijt is elke dag hetzelfde, weinig variatie. Geen een dag zat er ergens fruit bij. Bij het ontbijt lagen inderdaad geen kleine kuipjes boter, wat normaal is maar een grote kuip boter waar je het met z'n allen uit moet halen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel. Eten werd wel erg sjiek opgediend, maar was niet altijd even lekker, jammer dat het niet in buffetvorm was met meer keuze. Bij het all inclusive zat geen cola/ sinas of seven up, wel ranja met een smaakje en een kleurtje en bier en wijn. Vaak was de ranja om 21.30 uur op en werd dan niet meer bijgevuld, terwijl de all inclusive tot 22.00 uur was. Bier en wijn was er wel meestal in overvloed dus je werd gedwongen om alcoholist te worden. Het personeel was wel uiterst vriendelijk!

Een plek voor mooi weer maar te afgelegen

A. den Boer
23-6-2013

Het hotel voldoet aan de minimale eisen. De kamers zijn redelijk gedateerd uitgezonderd de badkamer. De omgeving is leuk maar als de liften niet open zijn is het zeer beperkt. Bij slecht weer is het dichtstbijzijnde dorpje /stadje circa 15 km verder.Het restaurant is in orde. Het aanbod van eten en de keuze is beperkt. Het ontbijt was summier. Geen enkel stukje fruit (de hele week niet) Boter in een 500 gram pot van Becel dus bij het buffet een klontje op je bord doen. Dit heb ik nog niet meegemaakt.

Ook de all-in sapjes waren waterig. (water met een kleurtje, geen smaak of reuk aan.)

Geweldig

L. Overvoorde
7-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Heerlijk ontbijt en diner. De piste tegenover het hotel baarde mij bij aankomst wel enige zorgen daar ik niet een heel geoefende skiër ben, maar direkt naast het hotel is de stoeltjeslift die mij, ook voor mij, naar een prima skigebied bracht. Dus.... voor elk wat wils op skigebied. Er is verder geen dorpje of zo met winkels of après-ski barretjes maar eigenlijk heb ik dat totaal niet gemist. Ik kan Hotel Bergdorf in Innerkrems echt iedere sport- of skifanaat aanraden. Ook de kids hebben het erg naar hun zin gehad!

Super wintersport vakantie!

Arjan
27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn hier geweest van 17 tot 22 februari 2013. Het is een prima hotel waar het goed toeven is, het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De ligging is uitstekend , recht tegenover de skilift en naast het hotel is ook nog een skilift.. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien en een mooi uitzicht vanaf het balkon. De eetzaal is keurig verzorgd evenals de bar met zitplaatsen in het hotel. Het eten was van uitstekende kwaliteit zowel het ontbijt als het diner. Al met al een geweldige vakantie gehad!

Een goed en voordelig hotel

Raharing
12-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Het eten was goed en voor die prijs best uitgebreid. We hadden all-inclusive. De kamers zagen er goed verzorgd en schoon uit.

Het enige nadeel was dat je in de bergen zat en in de omgeving 's avonds weinig te beleven viel. Om iets te ondernemen moest je eerst een 20 minuten met de auto de berg af om vervolgens nog eens 30-45 minuten te rijden naar een bestemming waar je wat kon doen. Een jaar daarvoor waren we in Tirol geweest en daar had je wat meer activiteiten in de omgeving. Al met al toch nog wel van genoten in Karinthie, het was wel een hele actieve vakantie.

Tip: Koop de eerste dag van je verblijf een Karinthiepas in hethotel, daarmee kun je heel veel activiteiten doen wat zeer voordelig is voor je portemonnee. In meeste gevallen kost het je niets, dus de kaart haal je er makkelijk uit.

onbegrijpelijk

Frank
10-9-2012

wij zijn hier geweest van 1 t/m 8 september 2012. Het is een prima hotel waar het goed toeven is, het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De ligging is uitstekend en vooral in de winter, ligt recht tegenover de skilift. Vanuit het hotel zijn schitterende excursies te maken en zeker de karnten kaart is een aanbeveling. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien en een mooi uitzicht vanaf het balkon. De eetzaal is keurig verzorgd evenals de bar met zitplaatsen in het hotel. Wij hadden een more inclusive arrangement en dit was in een woord geweldig. Het eten was van uitstekende kwaliteit zowel het ontbijt als het diner.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Innerkrems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.