Hotel Berghof ****

Review geschreven door Ronel

niet meer voor ons

Ronel
17-9-2018

Goed was: verzorgd, rustig en schoon hotel; grill avond op het terras was uitstekend; goede zitplaatsen buiten en binnen; vriendelijk personeel.

Min: "cheffin" bederft vakantieplezier door zeer onvriendelijke houding. Elke moeite was te veel, je werd zo goed als afgesnauwd. Gastvrijheid ontbrak, en dat is toch iets waarvoor je op vakantie gaat.

Saladebar is eenvoudig en eentonig. Het keuzemenu uit 2 gerechten is geen 4 sterren waard. 3 sterren past goed.

Hotel had een verkeerde kamer geboekt (familiekamer ipv 2 persoons) dit werd helaas niet hersteld toen het rustiger werd. Was netjes geweest als men dit wel had aangeboden, zeker omdat men 4 sterren claimt.