Schitterend hotel en mooie omgeving

Schitterend hotel en mooie omgeving

Albert
17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomermaanden heb je wel eigen vervoer nodig om wat te zien van de omgeving omdat het wel buiten het dorp ligt. Maar het is wel een wandelparadijs rondom het hotel, er zijn meerdere wandel routes mogelijk. De medewerkers doel er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. met hulp bij het zoeken van een wandeltocht of bezienswaardigheid in de omgeving.

Toen wij er waren hadden we zeer slecht weer met hagel en dergelijke en maakte ze het mogelijk dat de parkeergarage open ging die normaal in de zomer gesloten is.

Het is uiteindelijk een schitterende locatie in de wintermaanden ten opzichte van de skiliften die pal naast en tegenover het hotel liggen.