Uitstekend hotel, heerlijk eten en aan de piste!

Hotel Berghof ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Angelique

Uitstekend hotel, heerlijk eten en aan de piste!

Angelique
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke voorjaarsvakantie gehad in hotel Berghof. Wij hadden een 2-persoonskamer met 2 bijzetbedden. Paste allemaal precies en maakte de vakantie goed betaalbaar. Super schone en mooie badkamer, heerlijke bedden en heel lekker eten. Wat een verwennerij! Voor de kinderen was er elke avond een gevarieerd kinderbuffetje. Gelegen aan de piste tegenover de lift. Vooral de rust op de piste vonden wij heerlijk en heel bijzonder in de voorjaarsvakantie. Leuke kleinschalige skischool, ook dicht bij het hotel. Leuk hotel voor gezinnen door de speelhoek en speelruimte in de kelder. De kinderen vermaakten zich prima met elkaar. Vriendelijk personeel. Omdat we de laatste dag al om 6 uur wilden vertrekken kregen we het ontbijt als lunchpakket mee. Volgend jaar weer!