Hotel Berghof

48 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

niet meer voor ons

Ronel
17-9-2018

Goed was: verzorgd, rustig en schoon hotel; grill avond op het terras was uitstekend; goede zitplaatsen buiten en binnen; vriendelijk personeel.

Min: "cheffin" bederft vakantieplezier door zeer onvriendelijke houding. Elke moeite was te veel, je werd zo goed als afgesnauwd. Gastvrijheid ontbrak, en dat is toch iets waarvoor je op vakantie gaat.

Saladebar is eenvoudig en eentonig. Het keuzemenu uit 2 gerechten is geen 4 sterren waard. 3 sterren past goed.

Hotel had een verkeerde kamer geboekt (familiekamer ipv 2 persoons) dit werd helaas niet hersteld toen het rustiger werd. Was netjes geweest als men dit wel had aangeboden, zeker omdat men 4 sterren claimt.

Rustig hotel in mooie omgeving

Suzan
14-8-2018

Hotel ligt behoorlijk hoog. In de enige straat zijn alleen wat andere hotels aanwezig. Mooie ligging voor wandelaars met stoeltjeslift naast het hotel. Hotel zelf wat gedateerd. Familiekamer was krap, mooie badkamer. Eten was lekker maar niet zoveel keuze. Gezien de vorige scores vond ik het hotel in z’n geheel enigszins tegenvallen. In de omgeving keuze uit diverse activiteiten, ook met tieners.

Van alles voorzien

Nvt
6-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede ontvangst, goed eten, schone kamers.

Vrij Uit

Schitterend hotel en mooie omgeving

Albert
17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomermaanden heb je wel eigen vervoer nodig om wat te zien van de omgeving omdat het wel buiten het dorp ligt. Maar het is wel een wandelparadijs rondom het hotel, er zijn meerdere wandel routes mogelijk. De medewerkers doel er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. met hulp bij het zoeken van een wandeltocht of bezienswaardigheid in de omgeving.

Toen wij er waren hadden we zeer slecht weer met hagel en dergelijke en maakte ze het mogelijk dat de parkeergarage open ging die normaal in de zomer gesloten is.

Het is uiteindelijk een schitterende locatie in de wintermaanden ten opzichte van de skiliften die pal naast en tegenover het hotel liggen.

Willem Kos
9-7-2017

Dit is echt een geweldig hotel,een goede basis om de omgeving te bekijken.

Goed hotel , bediening vriendelijk en eten prima

Leo Dietvorst
27-6-2017

Innerkrems is geen dorp , meer een lange straat . In het hotel kan men zich op meerdere plaatsen vermaken. Bar , terrras, restaurant. De omgeving is prachtig. Min puntje was de wegwijzigering . Plots geen aanduiding , paaltjes afgebroken . Levert ook wel avontuur op. De stoeltjesliften en hutten gaan 29 juni open, dus het lunchpakket was erg nuttig.

Naast het hotel is ook een buiten en binnen zwembad waar men gebruik van kan maken..Buiten op het terrras en in de bar werd dit jaar gerookt. De bediening is innemend.

Uitstekend hotel, heerlijk eten en aan de piste!

Angelique
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke voorjaarsvakantie gehad in hotel Berghof. Wij hadden een 2-persoonskamer met 2 bijzetbedden. Paste allemaal precies en maakte de vakantie goed betaalbaar. Super schone en mooie badkamer, heerlijke bedden en heel lekker eten. Wat een verwennerij! Voor de kinderen was er elke avond een gevarieerd kinderbuffetje. Gelegen aan de piste tegenover de lift. Vooral de rust op de piste vonden wij heerlijk en heel bijzonder in de voorjaarsvakantie. Leuke kleinschalige skischool, ook dicht bij het hotel. Leuk hotel voor gezinnen door de speelhoek en speelruimte in de kelder. De kinderen vermaakten zich prima met elkaar. Vriendelijk personeel. Omdat we de laatste dag al om 6 uur wilden vertrekken kregen we het ontbijt als lunchpakket mee. Volgend jaar weer!

Heerlijke vakantie gehad

Rudi en Hennie
20-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel met mooie en nette kamers, gastvrij personeel, heerlijk eten, mooie omgeving waar enorm veel te doen is voor jong en oud. Tip koop een karnten card, daar kan je kosteloos vele dingen mee bezichtigen.

een goed hotel

ghis
11-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel berghof is een goed hotel, niet familiaal voor ons

de receptie was niet zo vriendelijk, meer een bedrijf precies

er waren heel veel gezinnen met kleine kindjes

het was proper

Super

D* ******
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel vriendelijk hotel voor iedereen , ook kinderen. Netjes , schoon, lekker eten. Nu twee keer op wintersport geweest. Sneeuwzeker. Kortom waanzinnige! Misschien volgend jaar weer! Direct naast de piste. De skischool super vriendelijk. Echt een aanrader!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Innerkrems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.