Reviews over Innerkrems

Rustig hotel in mooie omgeving

Suzan
    14-8-2018

Hotel ligt behoorlijk hoog. In de enige straat zijn alleen wat andere hotels aanwezig. Mooie ligging voor wandelaars met stoeltjeslift naast het hotel. Hotel zelf wat gedateerd. Familiekamer was krap, mooie badkamer. Eten was lekker maar niet zoveel keuze. Gezien de vorige scores vond ik het hotel in z’n geheel enigszins tegenvallen. In de omgeving keuze uit diverse activiteiten, ook met tieners.

Van alles voorzien

Nvt
    6-8-2018

Goede ontvangst, goed eten, schone kamers.

Mooi hotel, maar veel te kleine kamer

Wes
    31-8-2017

Het hotel ligt afgelegen en rustig. Wat wil zeggen dat alle bezienswaardigheden op een relatief verre afstand gelegen zijn. Doch in de omgeving kan men mooie wandelingen maken. Het hotel op zich heeft twee gezichten, wij zaten in een veel te kleine familiekamer, terwijl andere gezinnen in een veel grotere kamer zaten in een ander gebouw. Het eten was super lekker, doch men werd nogal opgejaagd na het eten om het restaurant te verlaten. De oostenrijkse gastvriendelijkheid was zoek. Ook het personeel was niet altijd even vriendelijk, tot op het botte toe. Je kon ontbijten van 8 tot 10 uur, maar eenmaal kwart na 9 was er vaak al een heel pak minder keuze en werden bepaalde dingen niet meer aangevuld. Wat betreft hygiëne, die was voor ons dik ok. Ook voor de kinderen was er veel te doen. Speelplein, kinderboerderij, bowling, speelkamer, grote glijbaan, ....

De wellness was ook super, evenals het verwarmde binnenbad 28° en het verwarmde buitenbad 30°. Niettegenstaande de veel te kleine kamer, toch genoten van ons verblijf.

Schitterend hotel en mooie omgeving

Albert
    17-8-2017

In de zomermaanden heb je wel eigen vervoer nodig om wat te zien van de omgeving omdat het wel buiten het dorp ligt. Maar het is wel een wandelparadijs rondom het hotel, er zijn meerdere wandel routes mogelijk. De medewerkers doel er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. met hulp bij het zoeken van een wandeltocht of bezienswaardigheid in de omgeving.

Toen wij er waren hadden we zeer slecht weer met hagel en dergelijke en maakte ze het mogelijk dat de parkeergarage open ging die normaal in de zomer gesloten is.

Het is uiteindelijk een schitterende locatie in de wintermaanden ten opzichte van de skiliften die pal naast en tegenover het hotel liggen.

Willem Kos
    9-7-2017

Dit is echt een geweldig hotel,een goede basis om de omgeving te bekijken.

Innerkrems scoort een 8,2 uit 10, op basis van 58 reviews