Gasthof Alpl

Gasthof info

Meer gasthof info

27 reviews over Gasthof Alpl

• 9Familie Krekt25-08-2016

Een gezellig, gastvrij hotel in een mooie omgeving

Het eten dat bij de reis inbegrepen was, was heerlijk. De kamers waren allemaal heel gezellig en mooi schoon, een het algemene gedeelte was altijd gezellig, of het nu helemaal vol zat of niet. De eigenaren waren gastvrij en geïnteresseerd in de gasten, en waren bereid om zelf ook hun ervaringen eerlijk te delen. Het hotel ligt wel iets afgelegen, maar de omgeving is zo mooi dat het geen drukte nodig heeft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Fam v Hoeflaken17-06-2016

Geweldig

Super vakantie gehad bij gasthof Alpl. Alles was perfect. Super vriendelijke en behulpzame mensen. Eten was geweldig. Kamers prima verzorgd. Genoeg te doen in de omgeving. Echt een aanrader. Gaan zeker snel weer eens terug. We hebben er nieuwe vrienden aan overgehouden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10fam Nijkamp12-06-2016

gastvrij, gezellig, goed eten, mooie kamers.

Goede gastheer -vrouw. Heerlijke douches.Prachtige natuur, veel wandel mogelijkheden. Bij slecht weer genoeg musea en kerken te bezoeken. Voor kinderen genoeg ontspanning mogelijkheden in de omgeving. Eerste keer in een gasthof, super bevallen, echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marcel en Dukke02-08-2015

Fantastisch!

Dit jaar zijn wij op vakantie in Oostenrijk.
      Gasthof Alpl is een echte aanrader! De gastheer Jelle en gastvrouw Tineke geven je een echt vakantiegevoel! Ze zijn ontzettend gastvrij, denken met je mee en weten een gezellig, ontspannen sfeertje te creëren. Het gasthof is van alle gemakken voorzien. Het ontbijt wordt keurig door Tineke verzorgd en het avondeten door Jelle. Een tien met een griffel!! De kamers zijn comfortabel, ruim en zeer netjes. De bedden zijn uitstekend.

Tineke en Jelle, hartelijk dank voor deze top week. En een aai aan Rocky.

Groet en een 💋

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Maarten en Esther26-07-2015

Gezellig!

Wij hebben een hele fijne tijd gehad bij Gasthof Alpl. Gasthof Alpl is heel gezellig en knus, in een prachtige omgeving. De eigenaren zijn gezellige mensen die ervoor zorgden dat we ons echt thuis voelden en het eten was heerlijk! De kamers zagen er ook erg mooi en netjes uit. Als we niet wisten wat we konden gaan doen hadden ze altijd leuke ideeën. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Steffens09-08-2014

Leuk vakantieverblijf

Wij hebben het ervaren als een gezellig Gasthof, waar je je welkom voelt. De omgeving is super mooi als je van rust houdt, en het uitzicht vanaf het balkon is prachtig. Het Gasthof ligt in een rustige omgeving. Jelle en Tineke Groen zijn gastvrije mensen, die je het gevoel geven dat je ze al jaren kent. De prijs die je betaalt voor een verblijf is het zeker waard. Je kan er ontzettend goed eten, in de zomermaanden staat Jelle achter het fornuis en die kan ontzettend goed koken en op speciaal verzoek kregen wij zelfs super lekkere nasi. Herman den Blijker hoeft hier geen tips te komen geven. De kamers zijn in prima conditie en worden regelmatig schoongemaakt. Je hebt er een speelkamer voor kinderen en buiten kunnen ze ook fijn spelen. Wat wij ook een groot pluspunt vinden, is dat honden er heel erg welkom zijn ook al hadden wij ze dit jaar niet bij ons.Zoek je een gezellig Gasthof in Karinthie voor de zomer of de winter, dan ben je hier op het juiste adres.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Marga & Minze26-05-2013

Fantastische plek

Geweldige accommodatie , in een prachtige rustige omgeving en een prima uitvalsbasis voor b.v. wandelen,watervallen en andere prachtige bezienswaardigheden. Door de hartelijkheid van Tineke en Jelle voelden wij ons bij aankomst direct thuis .

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Andel Jacobs06-03-2013

Super de suup Gasthof !!

Wat was het weer heerlijk om dit jaar bij jullie te zijn! De kamers zijn ruim, schoon en erg gezellig ingericht. We hebben een heerlijke (familie) kamer gehad en het was ideaal dat de kinderen in hun eigen kamer naast ons sliepen. Zowel het ontbijt als ook het avond eten was elke dag top! Helaas hebben we niet veel zon gezien (maar daardoor wel weer erg goede 'ski sneeuw') het mocht de pret (gelukkig...) niet drukken want de warmte en gezelligheid die we van/bij jullie gekregen hebben, heeft alles goed gemaakt !! Nogmaals onze dank hoor!

• 9Annemarie19-02-2013

Je thuis voelen op vakantie!

Bij Gasthof Alpl zijn wij nu al voor de 4e keer op wintersport vakantie geweest. Het gasthof ligt aan de piste en als je een beetje kan skiën kan je vanuit het gasthof zo naar de liften skiën en weer terug. De kamers zijn heerlijk ruim, heel knus ingericht en de kinderen hebben hun eigen gedeelte. Op basis van half pension is gasthof Alpl helemaal niet duur; heerlijk ontbijt en s ' avonds een driegangen diner waarbij je kan kiezen uit twee hoofdgerechten. Voor de kinderen passen ze het evt. aan. De skieles voor de kinderen is alleen in de ochtend, waarna je nog even samen kunt skiën of heerlijk kan lunchen bij Alpl. Alles is heel gemoedelijk, de kinderen vinden snel hun weg; er zijn spelletjes en een kinderhoek voor de kleinere kinderen. Ook is er wifi aanwezig. Wil je de buurt verkennen of een keer naar een andere skie gebied dan heb je een auto nodig. Zelf vliegen wij vanaf Keulen naar Klagenfurt waar je eventueel een auto kan huren. Wij komen terug!

• 10Regelink16-02-2013

Perfect, voor ons is er nog maar 1 gasthof!

We zijn net terug van een week bij Jelle en Tineke en het was fantastisch. Zoveel gastvrijheid is ongekend. Heerlijke bedden, fijne mensen, heerlijk gegeten en dat op een prachtige locatie dicht bij de pistes. Het is zeer kindvriendelijk, niet alleen de accomodatie maar ook de omgeving. We hebben het perfect gehad, kon niet beter. Bedankt!

2 tips over Gasthof Alpl

• Marga & Minze, 26-05-2013 Rapporteren

Wij hadden bij reservering aangegeven dat we vegetarisch zijn. Zij hebben zich goed in alternatieven verdiept , en ons elke dag verrast met een heerlijke maaltijd. Zeker meer dan de moeite waard om om hier terug te keren.

• Annemarie, 19-02-2013 Rapporteren

Met jonge kinderen is het Gasthof zeer gemoedelijk en overzichtelijk net als het skiegebied. Het Gasthof, de skipassen en lessen zijn allemaal nog goed betaalbaar; in Tirol betaal je het dubbele. Heerlijk s' avonds in je joggingbroek aan het diner, geen poes pas maar heerlijk ontspannen wie wil dat nou niet!

1 vraag over Gasthof Alpl

• Adri Ekker, 24-02-2019 Rapporteren

Geschiktheid

Is het Gasthof geschikt voor 7 volwassenen en 8 jonge kinderen?? leeftijd 1-11 jaar?

Gasthof Alpl info

• Huishoudelijke apparatuurTV