Gasthof Alpl

Gasthof
Gasthof Alpl
9,7

26 reviews over Gasthof Alpl in het Nederlands

Het eten dat bij de reis inbegrepen was, was heerlijk. De kamers waren allemaal heel gezellig en mooi schoon, een het algemene gedeelte was altijd gezellig, of het nu helemaal vol zat of niet. De eigenaren waren gastvrij en geïnteresseerd in de gasten, en waren bereid om zelf ook hun ervaringen eerlijk te delen. Het hotel ligt wel iets afgelegen, maar de omgeving is zo mooi dat het geen drukte nodig heeft.

Geweldig

Fam v Hoeflaken
17-6-2016

Super vakantie gehad bij gasthof Alpl.

Alles was perfect. Super vriendelijke en behulpzame mensen. Eten was geweldig. Kamers prima verzorgd.

Genoeg te doen in de omgeving.

Echt een aanrader. Gaan zeker snel weer eens terug.

We hebben er nieuwe vrienden aan overgehouden.

gastvrij, gezellig, goed eten, mooie kamers.

fam Nijkamp
12-6-2016

Goede gastheer -vrouw. Heerlijke douches.Prachtige natuur, veel wandel mogelijkheden. Bij slecht weer genoeg musea en kerken te bezoeken.

Voor kinderen genoeg ontspanning mogelijkheden in de omgeving.

Eerste keer in een gasthof, super bevallen, echt een aanrader!

Super!

Amsterdam uit Leeuwarden
29-2-2016

Prijs/kwaliteitverhouding perfect! Heerlijke douche en bedden wat erg prettig is na een dag snowboarden. Frisse, schone kamers. Leuk en gemoedelijk skigebied, vooral erg leuk voor families. Goed bereikbaar met de auto. Jelle en Tineke zijn een hele leuke gastheer en gastvrouw. Je voelt je hier thuis en we gaan volgend jaar zeker weer naar Gasthof Alpl met wintersport, maar misschien zelfs komende zomer al want dan schijnt het er ook prachtig te zijn! We waren met nog een gezin met 4 kinderen en nog een jong stel. Alles perfect geregeld ook met het ontbijt en avondeten er bij in.

Verwachtingen overtroffen

Aletta en Erik
30-8-2015

Fijne kamers, goede bedden, mooie locatie. Rust en ontspanning. Veel wandelmogelijkheden. Maar vooral de gastvrijheid, gezelligheid en hartelijkheid van Jelle en Tineke.

Fantastisch!

Marcel en Dukke
2-8-2015

Dit jaar zijn wij op vakantie in Oostenrijk.

Gasthof Alpl is een echte aanrader! De gastheer Jelle en gastvrouw Tineke geven je een echt vakantiegevoel! Ze zijn ontzettend gastvrij, denken met je mee en weten een gezellig, ontspannen sfeertje te creëren.

Het gasthof is van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt wordt keurig door Tineke verzorgd en het avondeten door Jelle. Een tien met een griffel!!

De kamers zijn comfortabel, ruim en zeer netjes. De bedden zijn uitstekend.

Tineke en Jelle, hartelijk dank voor deze top week. En een aai aan Rocky.

Groet en een 💋

Gezellig!

Maarten en Esther
26-7-2015

Wij hebben een hele fijne tijd gehad bij Gasthof Alpl. Gasthof Alpl is heel gezellig en knus, in een prachtige omgeving. De eigenaren zijn gezellige mensen die ervoor zorgden dat we ons echt thuis voelden en het eten was heerlijk! De kamers zagen er ook erg mooi en netjes uit. Als we niet wisten wat we konden gaan doen hadden ze altijd leuke ideeën. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving.

Leuk vakantieverblijf

Steffens
9-8-2014

Wij hebben het ervaren als een gezellig Gasthof, waar je je welkom voelt.

De omgeving is super mooi als je van rust houdt, en het uitzicht vanaf het balkon is prachtig. Het Gasthof ligt in een rustige omgeving.

Jelle en Tineke Groen zijn gastvrije mensen, die je het gevoel geven dat je ze al jaren kent. De prijs die je betaalt voor een verblijf is het zeker waard. Je kan er ontzettend goed eten, in de zomermaanden staat Jelle achter het fornuis en die kan ontzettend goed koken en op speciaal verzoek kregen wij zelfs super lekkere nasi. Herman den Blijker hoeft hier geen tips te komen geven. De kamers zijn in prima conditie en worden regelmatig schoongemaakt. Je hebt er een speelkamer voor kinderen en buiten kunnen ze ook fijn spelen. Wat wij ook een groot pluspunt vinden, is dat honden er heel erg welkom zijn ook al hadden wij ze dit jaar niet bij ons.Zoek je een gezellig Gasthof in Karinthie voor de zomer of de winter, dan ben je hier op het juiste adres.

Fantastische plek

Fam. van Damme
7-4-2014

Gasthof Alpl in Hochrindl is een heerlijke plek om te vertoeven. Wij zijn er nu al een paar keer geweest in de winter.

De omgeving is prachtig en vanuit het Gasthof heb je een mooi uitzicht.

Het ligt in een heel rustige omgeving met mooie wandelmogelijkheden (als je niet van skiën houdt!) je kan namelijk, bij voldoende sneeuw, ook vanaf het Gasthof naar de piste skiën en vanaf de piste weer terug naar het Gastof. Ideaal! Voor de lunch en het avondeten kan je hier prima terecht. De keuken is hier goed. Prachtige kamers waarvan twee ruime familiekamers. Al met al een heerlijke locatie om op vakantie te gaan voor jong en oud. De eigenaren Tineke en Jelle Groen bezorgen je erg graag een fijne vakantie. Je voelt je meteen welkom.

Fantastische plek

Marga & Minze
26-5-2013

Geweldige accommodatie , in een prachtige rustige omgeving en een prima uitvalsbasis voor b.v. wandelen,watervallen en andere prachtige bezienswaardigheden.

Door de hartelijkheid van Tineke en Jelle voelden wij ons bij aankomst direct thuis .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Alpl in Hochrindl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Alpl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Alpl scoort een 9.66 uit 10 op basis van 27 reviews.