Camping Schluga Hermagor

• 7.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Schluga Camping Hermagor in Hermagor, Oostenrijk is een ruime, groene camping tussen de bergen. De camping is ideaal voor iedereen die rust zoekt in de natuur. Je vindt hier een mooi aangelegd zwembad en gezellige animatie, zonder dat het te druk wordt. Een aanrader in de buurt is het drielandenpunt tussen Oostenrijk, Italië en Zwitserland.

99 reviews over Camping Schluga Hermagor

• 2019
    9Rianne03-08-2019

Super camping

We verbleven in een mobile home van het nieuwe type. Mooie schone accommodatie. Voldoende ruimte voor 5 personen. 1 kind sliep op de bank om de woonkamer. Deze kan worden uitgeklapt tot ruim bed. Camping is erg leuk vooral voor kinderen. Binnen en buiten speeltuin. Binnen en buiten zwembad. Voetbalweide en ponyweide. Meertje op 5 minuten afstand met de auto makkelijk te bereiken. Personeel is vriendelijk. Eten in wirthaus is snel. Kwaliteit niet bijzonder.
    In de omgeving veel te doen. Nassfeld, eggeralm, weissensee, villach, Italië, raften, etc etc.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    5Frank25-08-2018

Zeer onklantvriendelijk en verouderde mobile homes

Zwaar teleurstellende Service! Onze gehuurde stacaravan had een gaslek in de ketel, echter beweerde de receptiemedewerker en de manager dat, dat het niet kon zijn en dat het door het weer kwam (het had geregend). Na lang aandringen is er met veel zuchten een monteur gekomen, die net deed of er geen defect was. Wij hebben toen meerdere buren gevraagd om te komen ruiken en zij constateerde dat het sterk naar gas rook, wij hebben de hoofdkraan gesloten en de gaslucht verdween binnen 5 minuten. Na lang aandringen bij de receptie zouden zij de volgende dag een erkende installateur erbij halen (de kosten wilde zij op ons verhalen). Die heeft toen daadwerkelijk geconstateerd dat er een lek was en dat het gerepareerd moest worden, dat is toen de volgende dag gedaan. Wij hebben 3 dagen geen warm water gehad, meerdere monteurs over de vloer gehad, ons niet gehoord gevoeld en nog kon er geen enkel excuus vanaf!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 7A.18-08-2018

Prima voor een keer

Afgelopen vakantie hier paar dagen gestaan. Plekken zijn ruim, maar voelt niet zo aan. Alles wordt volgebouwd met partytenten, extra tentjes waardoor je gauw het idee hebt bij de buren te zitten. Zwembad op de camping klein maar prima om af te koelen. Op paar minuutjes rijden prachtig meertje waar we ons prima hebben vermaakt. Sanitair verouderd maar schoon en toegankelijk met toegangsbandje. Campingwinkel duur, vlakbij zijn meerdere supermarkten. Medewerkers van de receptie waren onvriendelijk, gaf de indruk totaal geen zin te hebben om te werken en alles leek te veel. Voor ons een te drukke, volle en dure camping, voor 60 euro per nacht ken ik betere campings. Leuk voor een keer, maar voor ons niet meer.

• 8Mary16-08-2018

Prima camping in prachtige omgeving

Wij zaten in een nieuwe stacaravan (opgeleverd in juni 2018) met airco, twee badkamers, een veranda en twee slaapkamers. Dit was helemaal perfect, fijn ook dat ze enigszins in de buurt van de reguliere campingplekken stonden.

De omgeving is werkelijk prachtig, de speeltuin is erg leuk en de camping heel netjes.

Wat wij misten was een gezellig terras oid waar s avonds ook nog iets plaatsvindt. Nu zit je echt bij je huisje. Animatie hebben wij weleens beter gezien.

Zwembad is echt bedoeld om even in te zwemmen. Was erg klein, kinderen mogen daarom daar niet in met luchtbanden/bedden of een balletje. Weinig bedjes en nauwelijks schaduwplekken (parasols mag je wel meenemen).

Houd er rekening mee dat de campingwinkel geen vlees oid verkoopt. Wij hadden aankomstdag zaterdag en op zondag zaten de supermarkten dicht. Restaurantje was druk, als je buiten wilt zitten moest je echt reserveren.

We hebben wel genoten.

• 8Familie16-08-2018

Aardige camping, maar niet voor ons!

Hou je van heel veel mensen (90% Nederlanders), honden en drukte dan moet je op deze camping zijn. Als je de echte Oostenrijkse sfeer zoekt dan kun je deze hier niet vinden. Ruime plaatsen maar omdat deze zo vol gezet worden met caravans, voortenten, luifels, partytenten, hangmatten, waslijnen, hondenafzetlint, kindertentjes, auto's, fietsen enz. doet het heel rommelig aan. Ook weinig schaduw. Met +34 graden niet heel prettig. De camping is gelegen aan een grote doorgaande weg. Sanitair is prima, mooie sanitairgebouwen. Restaurant op de camping stelt niet veel voor maar voor een schnitzel met friet wel een keertje leuk, zo ook de afhaal. Campingwinkeltje met beperkt assortiment, wel iedere dag verse broodjes. Supermarkten op 2 km. Zwembaden en -vijver niet groot maar prima. Altijd wel een bedje te krijgen. Meer op 4 km afstand. Omgeving is mooi. Hermogor zelf stelt niet veel voor. Conclusie, aardige camping maar niet voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Monique reijnen11-08-2018

Meer van voorgesteld

We staan nu nog op deze camping. Ik had me meer voorgesteld van deze camping aangezien het cijfer van zoover zo goed was. De plek waar we staan is prima. Ook het zwembad binnen en buiten is mooi Maar veel te klein voor het aantal mensen. Campingwinkel is klein maar in het dorp liggen voldoende supermarkten. Restaurant op de camping is lekker. Sanitair is netjes maar verouderd vind ik. Het enige waar ik echt boos om ben is de dure betaalde Wi-Fi die voor geen meter werkt. Bij de receptie geweest en we kregen een andere code. Zou die niet werken dan kregen we het geld terug. Nou dus niet. Personeel bij de receptie is niet echt vriendelijk en behulpzaam. Maar prima camping voor een keer. Maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Wen08-08-2018

Prachtig zwembad

Helaas was er een fout gemaakt met de reservering, waardoor we korter konden blijven en er geen comfortplaats beschikbaar was. Prachtig zwembad, zowel binnen als buiten en ook de ‘zwemvijver’ was leuk opgezet. Restaurant op de camping viel tegen, personeel was super vriendelijk maar het eten was echt diepvrieseten. Sanitair was niet het nieuwste, maar werd goed schoongehouden!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8koen06-08-2018

faciliteiten top!!

Eigenlijk klopt alles op deze camping: prachtige zwembaden (in de middag is het chloorbad wel erg vol), het heerlijke natuurzwembad biedt uitkomt, het sanitair is om door een ringetje te halen. De preseggersee is geweldig, leuk terras, rustig strand, heerlijk water, huurmogelijkheden (sups, kano's en waterfietsen). In de omgeving kun je werkelijk alles doen. Met name het dichtbij gelegen Slovenie, Triglav gebergte, is adembenemend mooi (raften vanuit Bovec). Toch mis ik het persoonlijk, betrokken karakter op de camping. Een erg onpersoonlijke receptie. Bij aankomst op de camping is de toegezegde plek niet beschikbaar. Ook geen welwillendheid om dit op te lossen. Weinig kennis en informatie over omgeving. Het is een grote camping met een redelijk zakelijk gehalte. Een rijtjescamping, weinig schaduw, asfaltwegen. Wij hebben een goed verblijf gehad, maar de volgende keer toch weer liever de authenticiteit van een charmecamping!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Eric en Annette02-09-2017

Fijne camping, voor herhaling vatbaar

De camping wordt goed onderhouden, het sanitair is erg schoon, ruime kampeerplaatsen en 's avonds rond 22 uur is het stil op de camping. Heerlijk om aan het einde van de dag gebruik te mogen maken van de sauna. Mooie omgeving en op kleine afstand een supermarkt. Op 4 km afstand van de camping een prachtig meer met grote ligweide met dichtbij parkeergelegenheid.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9zwaagstra31-08-2017

een kwaliteits camping. komen graag terug

Een camping voorzien van alle luxe. Mooi zwembad, ruime plaatsen, goed restaurant enz. Schone en ruime sanitair gebouwen. echt goed. Tijdens ons verblijf hebben we hagel gehad. Veel schade bij diverse caravans en tenten. Helaas geen enkele aandacht van de eigenaar. Reed snel met zijn wagen over het terrein en ging daarna snel weer naar het restaurant. Misten de behulpzaamheid. p.s. de jonge eigenaar was met vakantie, de oude eigenaar was er . Wij denken dat dit niet gebeurd was bij de jonge eigenaar

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

6 tips over Camping Schluga Hermagor

• broost, 26-08-2012 Rapporteren

wandelen van 3 landenpunt naar beneden garnitsenschlucht

• H.peters, 25-06-2012 Rapporteren

Nassfeld, Weissensee, Garnitzenklamm, Klagenfurt, Velden.

• roel baselmans, 11-08-2014 Rapporteren

Nassfeld in combinatie met het rodelen.

13 vragen over Camping Schluga Hermagor

• RiEn., 22-12-2019 Rapporteren

Puberzonen 16 en 17 jaar.

Waar vinden onze voetballend puberzonen van 16 en 17 jaar de meeste leeftijdsgenoten waar ze in de avond ook nog mee kunnen chillen? Op deze Schluga camping of op de Seecamping van Schluga, een km of 4 verderop?

• Karin, 29-05-2019 Rapporteren

koffiezet apparaat

We zitten begin augustus 2019 in de mobilhome de luxe. Wat voor een koffie apparaat staat er ? Als je zaterdag avond aankomt, zijn de supermarkten gesloten. Nu kan ik van te voren iets mee nemen. Alvast bedankt.

• Tineke, 25-08-2017 Rapporteren

Mooiste plaatsen

Wij overwegen om in de zomervakantie 2018 naar deze camping te gaan. Is er iemand die weet welke zone (of plaatsnummers) de mooiste (en ruime)staanplaatsen heeft. Omdat wij een grote tent hebben, moet de plaats minimaal 100 m2 zijn.

Jolanda, 27-10-2017

Wij hadden plek 267, vlakbij sanitair gebouw west. Dit was een centrale plek op de camping, hier vandaan was alles goed te lopen. Plek was ook ruim, wij reizen met een grote vouwwagen. De plekken bij de hoofdweg op de camping zijn wat vlakker, dus dit is wel prettig met opzetten.

Camping Schluga Hermagor info

• SchaduwplaatsenAanwezig