Camping Naturpark Schluga Seecamping

Camping Naturpark Schluga Seecamping
8,1

14 tips over Camping Naturpark Schluga Seecamping

Ywan Nicolai, 6-4-2015
Onderweg gestopt voor een nacht op de Katzmuhle, een echte aanrader, dit jaar stoppen we daar weer, halverwege.
alwis, 19-8-2014
Ga met kinderen niet op West staan ! in het hoogseizoen. of zorg dat je vrienden wordt van dit gezin en hun vaste kliek.
Marije , 17-8-2014
In de buurt is van alles te doen voor jong en oud! Wij zijn niet eens aan sommige dingen die we nog wilden zien/doen toegekomen. Als je actief ingesteld bent is het handig om een Karinthie kaart te kopen, dit is goedkoper dan allerlei losse activiteiten te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Naturpark Schluga Seecamping voor je op een rij gezet:

alwis, 13-8-2014
ga niet in het hoogseizoen in de buurt van 410 of daar beneden staan !!
Fam. van Oosterwijk, 12-8-2014
Koop een karinthië kaart (te koop aan de receptie van de camping). De kosten heb je er bij 2 bezoeken aan een kabelbaan al uit.
Josteef, 6-2-2013

Wil je naar de lokale radio luisteren dan is het zeker de moeite waard om OE3 (http://oe3.orf.at/) op te zetten.

Ik luister er zelfs thuis naar achter de pc.

Lidy, 27-9-2012

Garnitzenklamm is echt geweldig en maar een klein eindje rijden.

Ook de molltalgletcher is prachtig maar wel wat verder weg(gratis met karntencard). Hier sta je in de sneeuw.

Ilona, 7-9-2012

Erg mooi om te rijden zijn de Alpenstrassen. Werkelijk prachtig uitzicht!!

De apenberg is leuk en met de kabelbanen om hoog is ook mooi. Bij de kleine restaurantjes langs de weg eet je nog relatief goedkoop met je gezin en de schnitsels zijn zo groot dat de groente appart geserveerd wordt.

ans59, 24-8-2012
Kärntencard voor heel veel uitstapjes
Dineke, 11-8-2012
Genoeg activiteiten in de nabije omgeving.