Appartement Haus Deborah

AppartementWeer vandaag28°11°
Appartement Haus Deborah
9,3

3 reviews over Appartement Haus Deborah in het Nederlands

Hier hoef ik geen lang verhaal te schrijven, in een woord "geweldig".

Eigenaar en eigenaresse zijn zeer behulpzaam en geen moeite is hun teveel om het voor ons een prachtige vakantie te maken. Wij hadden heel warm weer en het geluk dat er een mooi zwembad aanwezig was van de eigenaar waarvan je ook gebruik kon maken.

Echt een aanrader.

Aanrader!

Marloes
17-9-2017

Mooi, ruim en verzorgd appartement voor 6 personen. 2 slaapkamers 1 met tweepersoonsbed en 1 met 3 een persoonsbedden. Op verzoek werd er 1 extra bed bij geplaatst (top!). Alternatief is de slaapbank in de woonkamer. Leuk zwembad in de tuin. Vriendelijke eigenaar. De dag na aankomst werden we zelfs verrast met een zelf gebakken cake/koek. Enig minpuntje was het keukengerei, zo misten wij bijvoorbeeld een koekenpan (voor pannenkoeken) en braadpan. Daarentegen voldoende handdoeken en broodjesservice aan de deur.

Wunderbarer Uraub.

Christiane Mayer
16-9-2017

Es war ein wunderschöner Urlaub, in einer sehr großen Wohnung top eingerichtet. Der Pool war das beste für unsere Kinder. Und wir entspannten uns bei Kerzenschein in dem Romanischen Pavillon.

Wir geben zu es war ein toller Urlaub, See, Berge sind sind 10 Minuten entfernt.

Die Stadt ist zu Fuß zu erreichen. Danke noch mal Rene für den Urlaub bis nächstes Jahr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Deborah in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Deborah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Deborah scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.