Vakantiepark Hapimag Resort Sonnleitn

VakantieparkWeer vandaag20°7°
6,9

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Resort Sonnleitn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Hapimag Resort Sonnleitn in het Nederlands

Niet meer van deze tijd

Elbee
23-2-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Hapimag Sonnleitn anno 2016: geen vaatwasser, geen oven, geen magnetron, extreem slecht wifi en een winkel die minder dan niets verkoopt. Heel jammer, de plek is schitterend maar park is van vorige eeuw. Hapimag wake up!

Een aanrader voor de wintersporter!

M. Derks
13-3-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Dit Hapimagpark heeft een perfecte ligging midden in het kli- gebied. Je skiet zo je appartement binnen! Geschikt voor ervaren skiërs (de meeste pistes zijn rood). Er ligt vanwege de gunstige ligging tot ver in het voorjaar veel sneeuw!

Het resort heeft een prima restaurant waar je voor weinig geld prima kunt eten! Dit park is voor wintersporters een aanrader!

Urlaub in Sonnleiten

Jörg Schneider
14-11-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Schöne Lage, nettes Personal, alles OK, nur sehr teuer!!

Vacanceselect
Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hapimag Resort Sonnleitn in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hapimag Resort Sonnleitn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hapimag Resort Sonnleitn scoort een 6.86 uit 10 op basis van 3 reviews.