Gasthof Gästehaus Pernull

Gasthof Gästehaus Pernull
9,2

6 tips over Gasthof Gästehaus Pernull

Joyce, 19-8-2014
Zeker de moeite waard om hier heen te gaan!!
Lambrecht Julien, 23-6-2014
Reserveer op tijd kamer 205 met het mooiste uitzicht
Lubjes, 28-12-2013

Heerlijk gegeten in gasthaus zum Feierabend in het dorp. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Plaats de ski's en schoenen in het depot bij de gondel. Dit scheelt een hoop gezeul met je spullen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Pernull voor je op een rij gezet:

Ann Bossers , 19-7-2013
    Boek zeker een kamer met balkon !
    Hennie, 7-6-2013
    Een aanrader is de Garnitzenklamm schitterende watervallen en natuur. Doe wel je bergschoenen aan en neem wat te drinken mee.
    Bert Houtkamp, 2-6-2013
    Fijne uitvalbasis voor o..a wandelen, fietsen en skiën de skibus stopt bijna voor de deur!