Gasthof Gästehaus Pernull

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag16°7°
Gasthof Gästehaus Pernull
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Pernull voor je op een rij gezet:

32 reviews over Gasthof Gästehaus Pernull in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar !!

Fam.Sormani
13-8-2018

Wij verbleven 7 nachten bij deze geweldige mensen in hun geweldig B&B.

Super gastvrij , kleinschalig , gemoedelijke sfeer , kortom heeeerlijk verblijf gehad.

Pierre en monique doen zich alle moeite en staan steeds voor je klaar bij vragen.

Ook geven ze zelf tips om de prachtige omgeving te leren kennen.

Het ontbijt is goed verzorgt en voor ieder wat wils.

Je kunt gebruik maken van een gezamenlijke keuken om evt zelf te koken.

Daarbij nog de tuin die uitnodigt om af en toe lekker te vertoeven .

S’avonds nog even samen met andere gasten gezellig buiten de dag doorspreken vonden wij ook erg leuk.

Nassfeld en garnitzenklamm waren onze toppers qua uitstapjes !

Monique en Pierre ga zo door wij hebben een topvakantie bij jullie gehad !!

Gewoon boeken is echt top!!

Frank
5-1-2018

Erg verzorgd tot in de puntjes, niets kom je tekort! Gezellige mensen en alles netjes schoon! De omgeving is ook zeker de moeite waard heeft een gunstige ligging voor diverse sporten en bezienswaardigheden. Wij waren er met de jaarwisseling en hadden zeer veel sneeuw wat alles nog mooier maakte.

We hebben genoten en komen dan ook graag nog eens terug.

fantastisch

Fam. Snels
4-6-2017

Hier staat gastvrijheid bovenaan, Pierre en Monique doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Leuke en gezellige week gehad

Fam. Van Hoek
4-3-2017

We zijn hier een weekje geweest ivm wintersport in gebied Nassfeld.

Dit gebied is met skibus en/ of auto goed aan te rijden. We hadden 1 kamer met 2 volwassenen en 1 kind (extra bed). Dit is ons goed bevallen, voldoende ruimte. Na het skiën kun je gebruik maken van de gemeenschappelijke ruimte waar je evt. (Nederlandse) tv kunt kijken. Je kunt consumpties pakken wat je zelf even moet noteren in de computer. Ook kun je eigen consumpties nuttigen. Er is een koelkast waar je gebruik van kunt maken. Ook kun je zelf koken in de keuken. Voor ons zoontje van 6 werden dozen Lego en Knex tevoorschijn gehaald. Die heeft zich niet verveeld. Komen zeker nog eens terug als we nog een keertje gaan skien in dit gebied.

Een perfecte herfstvakantie bij Pernull.

Mark Cornelissen
30-10-2016

Wat een lieve mensen zijn Monique en Pierre. Niets is te veel gevraagd en ze geven ook goede tips om uit te gaan eten en om dingen te bezichtigen. Het appartement is heel schoon en ontbreekt aan niets. Ook de keuken is compleet ingericht. Ze hebben hun eigen "touch" aan het gasthof gegeven zonder in te boeten aan het echte Oostenrijkse gevoel. Wij hebben een fantastische herfstvakantie beleefd en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Het was Fantstisch, Grandioos, Geweldig, Super

Steef van Rijswijk
15-6-2016

Als u een heel erg goed en gezellig BB zoekt, dan moet u zeker deze boeken ook om de prachtige ligging en omgeving. Pierre en Monique zijn een heel gezellig en goede Gastheer en Gastvrouw. Staan in alle opzichten voor hun gasten klaar. Wij willen zeker weer eens terug komen.

Heerlijk verblijf

Martijn Versloot
21-12-2015

Eigenlijk moet ik niet te veel publiciteit geven, want dan is het voortaan vol en loop ik het risico dat ik niet meer kan boeken! Wat een heerlijk verblijf, niks is te veel. Pierre en Monique zijn zeer behulpzaam en alles is schoon. Fijne kamer en een goed ruim ontbijt! Verder mooie omgeving!!

Geweldig!!

Henk en Diana Damkat
17-8-2015

We hadden middels @mail vanuit Kroatië een 2 persoonskamer geboekt. We kregen direct antwoord...top! Prima service en wat een gastvrijheid! En Pernull is gewoon supergezellig! We hebben genoten! We kregen leuke tips om in de omgeving te wandelen. Pierre en Monique hadden 20 jaar eerder moeten emigreren want Karinthië heeft er een toplocatie bij als het om een gästehaus gaat!

Het is hier fantastisch

L.megens
29-7-2015

27.07.2015 aangekomen en vriendelijk door Pierre en Monique Kloosterman ontvangen.

Rustig en toch centraal gelegen (30 min van Villach).

Wat erg apart maar zeer handig is dat de gasten gebruik mogen maken van de ruime keuken met toebehoor,

je kan dus zelf iets lekkers klaar maken, erg top.

Gasthof Pernull super locatie, zeer gastvrij !

A.Hummelink
18-6-2015

We zijn bij Gasthof Pernull gastvrij ontvangen door de beheerders Pierre en Monique Kloosterman en hebben daar een geweldige vakantie gehad. Vanaf ons balkon een fantastisch uitzicht en een prachtige tuin om na een dag in de bergen heerlijk te relaxen.

Het ontbijt was elke morgen weer goed verzorgd. Ook werden we door Pierre en Monique ruim voorzien van informatie over de prachtige omgeving. Een aanrader dus als u een vakantie wilt in de omgeving van Hermagor.

Pierre en Monique bedankt en veel succes.

Anneke en Aloys Hummelink, Barchem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Pernull in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Pernull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.