Hotel Gartnerkofel

• Sauna

78 reviews over Hotel Gartnerkofel

• 2019
    10Karel10-09-2019

Vaste plaats voor 3 weken per jaar.

Top hotel. Top bediening super vriendelijk personeel en uitbater. Gaan jaarlijks 2 maal naar daar . Een week in de winter en 2 weken in de zomer. dat is thuiskomen zoals bij u beste vrienden en of familie.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9Erik Desair13-09-2016

Mooi kwaliteitsvol hotel

Heel kwaliteitsvol hotel. Goed eten, goede omgeving alsook leuke randactiviteiten die door hotel aangeboden worden (raften, rodelen, picknick, avonturenpark, preseger zee. de all-in formule was in orde. Mischien dat we volgend jaar nog eens terug gaan ? !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10An27-08-2016

fantastisch

Goede ligging. Dichtbij stoeltjesliften.Een net hotel, vriendelijk personeel. Lekker eten.Kortom TOP.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7erikterkulve07-09-2015

Geweldig mooi hotel

Hotel had goed eten, leuke speeltuin voor de kinderen en ook goede welness faciliteiten. De hotelkamer die wij hadden was wel aan de kleine kant (er waren 2 kinderbedden bij op geplaatst). De wifi-kwaliteit was ook redelijk slecht. Het eten was voor de volwassenen erg goed en lekker, maar voor de kinderen was de keuze veel minder, beetje eentonig. Vanuit het hotel kun je bijna direct naar 3 zomer-liften. Ook de Nassfeld-pas is een topper die we veel hebben gebruikt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Christophe22-07-2015

Een echte aanrader

Mooi, verzorgd, goed gelegen hotel met vriendelijk personeel van A-Z Mooie welness, goede kamers, degelijk eten (kan verbeterd worden), tal van excursie mogelijkheden al dan niet gratis (week progamma wordt aangeboden in eigen taal), + kaart met toegang tot verschillende liften + pressegersee (aanrader), goede opvang voor de kinderen en leuke speelzone.Aanraders pressergersee (2delen, strandbad en erlebenispark), garnitzenklamm, wandeling + picknick, aqua trail wandeling.Het weer was super goed, combinatie voormiddag wandeling en namiddag luieren/zonnen/zwemmen/sauna perfect mogelijk.avondanimatie duitse billenkletsers en casino avond is ook leuk om eens mee te maken.Ruime parkeergelegenheid ...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Tony27-06-2015

Tevreden

Mooi hotel gelegen op 1.500 meter op de grens van Oostenrijk en Italië. Vriendelijk personeel en het eigenaarsechtpaar liet zich gedurende de gehele dag regelmatig zien. Redelijk wat wandelmogelijkheden in de omgeving. Vanuit het hotel wordt er elke dag een excursie aangeboden onder leiding van een gids. We hebben de hoge wandelingen niet kunnen doen omdat de kabelbanen pas half juni in bedrijf gingen. Wat ons verbaasde is dat als je naar Italië ging je ook meteen in Italië was. Die kant van de berg was veel ruwer en de dorpjes deden meteen Italiaans aan. Er is bijna elke avond wat te doen voor de gasten, maar als je daar niet aan mee wilt doen kun je in de rustige lounge gaan zitten. Je moet circa een kwartier naar beneden rijden voordat je onderweg kunt naar wat andere activiteiten in de regio. De Wifi verbinding was niet altijd even goed. We hoorden de eigenaar zeggen dat hij daar flink in geïnvesteerd had, maar dat hij niet tevreden was omdat het nog niet goed werkte.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Danny31-07-2014

Schitterend hotel

Schitterend hotel, heel vriendelijk personeel, lekker eten, verzorgde kamers, ... Hadden een all-in en dit is zeker aan te raden met kids. Het zwembad is aan de kleine kant en bij slecht weer is er eigenlijk weinig plaats. Eén klein minpuntje....ondanks de vele Belgen die we in het hotel zijn tegengekomen is alle info die je krijgt in het Duits. Iets in het Engels was zeker interessant geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Lieze24-07-2014

Uitstekend hotel!

Eigenaars-managers zijn zeer betrokken en doen het nodige om de gasten een prettig verblijf te bieden. Gelegen in mooie streek met tal van mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8cor van boxtel27-06-2014

mooi hotel met bijzonder vriendelijk personeel

wij zijn een wandelend stel van 60 jaar. het hotel ligt op een bergpas in een winter-wandelsport gebied, met gratis gondel en stoeltjeslift. evt. vervoer er naartoe wordt geregeld door het hotel. de sfeer en service in het hotel zijn formidabel.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Loraine26-12-2013

Geweldig! Heb er heimwee naar!

Het hotel is erg mooi en goed verzorgd. De ligging ideaal. De omgeving is erg geschikt om te wandelen en dit is dan ook echt genieten, zelfs voor de onervaren wandelaars zoals ik en mijn vriend. Onze auto was op de dag van aankomst stuk gegaan en door omstandigheden was deze pas aan het eind van de vakantie gemaakt. We waren dus aangewezen op de omgeving rondom het hotel. We hebben ons geen minuut verveeld! Er word vanuit het hotel ook heel veel geregeld en daardoor werd onze autoloze vakantie toch een topvakantie! Het personeel werkt erg hard en is erg vriendelijk en behulpzaam. Op de dag dat de anwb naar onze auto kwam kijken hadden vergeten ons aan te melden voor de lunch, de receptioniste heeft toen voor ons wat broodjes gesmeerd met een appeltje! Erg fijn aangezien we nergens anders konden lunchen.

Persoonlijk vinden wij de prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Al bij al onvergetelijk, we hadden zelfs nog een nacht bijgeboekt! Wekelijks, zoniet dagelijks heb ik nog heimwee!

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Gartnerkofel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

We hebben een aantal aanbieders voor Gartnerkofel voor je op een rij gezet:

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Geurensauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen