Camping Flaschberger

33 reviews over Camping Flaschberger in het Nederlands

Heerlijke camping

S.Ribbers
18-9-2016

Mooie rustige camping met een klein heel koud afkoel zwembadje. Zeker voldoende voor ons. Ruime plaatsen die je zelf mag kiezen. Heerlijk onder de bomen.

Een aangename verassing waren de douches. Niet kwa tegeltjes( jaren 70 denk ik) maar wel kwa privacy. Een complete eigen badkamer.

Voldoende schoon onbeperkt douchen. Geweldig. Uitzicht erg mooi. Hermagor op loop/fiets afstand. Honden welkom en allervriendelijkste eigenaren. Heet camping terrein was erg schoon.

Enige nadeel de drukke weg die er vlak langs gaat. Die hoor je echt wel en de keffertjes van de buurman. Die zijn vervelender. Voor ons zeker geen reden om niet terug te komen op deze camping.

de kinderen willen volgend jaar weer

greinders
7-8-2016

mooie niet te grote Camping. schoon en ruim sanitair. klein maar prima zwembad en een leuk speeltuintje. veel te zien en te beleven in de omgeving.

Goede camping en prima verblijf gehad.

Frits en Marian
28-6-2016

Wij hebben een week op deze camping gekampeerd met caravan, ruime plekken. Vriendelijke eigenaar. Toilet gebouw is wat gedateerd, maar wordt erg netjes schoon gehouden, voldoende wascabines, alles heel en functioneerde. Goede uitval basis voor uitstapjes, wandelingen en Hermagor is vlakbij. Kleine camping supermarkt is in de buurt, op 5 min loopafstand, waar ook verse broodjes zijn. We komen hier zeker weer eens terug, prima verblijf gehad. Acsi card wordt geaccepteerd, wel rekening houden met contant afrekenen. Eenvoudig zwembad, maar voldoende om even in af te koelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Flaschberger voor je op een rij gezet:

Perfecte camping, ook voor campers.

Annet & Gerrit
31-5-2016

Mooie, schone, niet te grote camping met een erg vriendelijke eigenaar. Wij waren er met onze camper en konden zelf kiezen uit 1 van de ruime plaatsen op het netjes gemaaide grasveld. Er zijn ca. 10 sanitair cabines met elk een eigen toilet, wastafel en douche. Met de Acsi kaart betaalden wij € 18,40 per dag voor 2 personen en camper. Dit was inclusief stroom en toeristenbelasting. Voor internet betaal je € 3,- per dag of € 10,- per week voor twee personen. Je krijgt dan elk een eigen inlogcode. Kortom, echt een aanrader!

Mooie camping in prachtig gebied

Wim
24-12-2015

Wij waren in de zomer van 2015 op camping flaschberger een mooie camping met goed sanitair. Het bestond uit badkamers gewoon netjes onderhouden. De ligging van de camping was ook goed. Je kon veilig lopend of op de fiets naar het gezellige hermagor. Het is een prachtig wandel en fietsgebied. Op de camping is een klein café. Waar je wat kan drinken. Op loopafstand zijn restaurants waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooie camping met ruime plaatsen met een prachtig uitzicht. Groet wim Maria.

leuke en schone camping !

ancilla maria
4-9-2015

De eigenaren maken er wel werk van, het groen van de camping wordt goed onderhouden, het is overal netjes.

Goede plaatsen veel ruimte .

Walther van gompel.
10-8-2014

Rustige camping zowel oudere mensen als jonge kinderen veel plaats voor caravan goede was en douche gelegenheid leuk zwembadje niet heel groot maar word elke dag zuiver gehouden en mooi uitzicht tegen berg aan en overal kort bij leuke uitjes en heel belangrijk het was geen dure camping en toch heel goed bevallen.

wel leuk maar niet meer

henk en irma
31-8-2012

Doordat mensen er al jaren komen,krijg je groepsvorming en als nieuwelingen wordt je niet gemakkelijk geaccepteerd..wat later in het seizoen worden de douches niet echt schoon meer gehouden,dotten haar,spinnenraggen,en smurrie tussen de douchedeuren.alleen maar klein zwembad,geen restaurant en geen verse broodjes,die vind je welliswaar op loopafstand bij de andere camping.wel klantvriendelijk,en de prijs in het hoogseizoen is vergelijkbaar met andere campings met meer mogelijkheden voor kinderen. omgeving is niks mee.

Het is een verzorgde camping met ruime plaatsen aan een drukke weg. Sanitair is zeer verzorg en heerlijk dat alles in één cabine is Douche, wc en wasbak.! Nog nooit gezien. Het is een rustige camping aan een drukke weg. Voor mijn kinderen 12 & 14 jr. (op het moment dat wij er waren) was het te zaai. Zwembad is ook geen uitdaging en een Sportcamping had ik een anderre voorstelling van, dan alleen kegelen en tennis! Wel een mooie omgeving en je kan er heerlijk fietsen zonder een berg op te hoeven, alles is namelijk in het dal wij hebben 60 km gefietst zonder te hoeven klimmen. Ook voor de klimmer zijn er uitdagingen op de fiets en ook mooi en uitdagend zijn. Hermagor een leuke plaats met veel vertier. Het meer is super alleen zul je er altijd met fiets, auto of treintje( € 2,50 per keer) heen moeten omdat het toch nog wat ver van de camping is.

Rijden naar de Camping.

Bert
22-8-2012

Moet je goed opletten als je nog op de A 10 van Salzburg Villach zit.

Als je het bord Hermargor ziet staan moet je niet afslaan.

Navigatie even negeren, moet daar doorrijden naar Villach je wordt nog een keer terug gestuurd ook niet doen en door rijden naar Villach.

Anders rij je een bergpas op, met een stijging /daling van 15 /18 % .

Je kan dan niet meer terug naar de A 10.

En je moet daar geen vrachtwagen tegen komen groot probleem dat kan niet langs elkaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Flaschberger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flaschberger in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flaschberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.