Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs Hermagor - Nassfeld

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Hermagor - Nassfeld voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 123 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Middenin de Oostenrijkse Alpen, vlakbij de Italiaanse grens, ligt vakantiepark EuroParcs Hermagor · Nassfeld. Naast een heerlijk buitenzwembad en een wellnesscentrum heeft het park een breed scala aan sportmogelijkheden voor de sportliefhebber. Zowel in de zomer als in de winter is het daarom goed vertoeven op EuroParcs Hermagor · Nassfeld.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

123 Reviews over EuroParcs Hermagor - Nassfeld

• 9KimmieandBennie24-07-2022

Hele fijne camping

Camping Schluga is door Europarcs overgenomen. Alle gebouwen/faciliteiten zijn toegankelijk met een electronisch polsbandje. Het sanitair is zeer schoon en de camping is goed onderhouden. Wij stonden op een zeer grote plaats vlakbij het zwembad. Met grote bomen, die schaduw geven. Zwemmen kan binnen, buiten en in de zwemvijver op de camping (mag met bal oid). Of gratis het privestrand nabij de ‘andere’ camping, bij de passeggersee. Prettige ligweide met leuke speeltoestellen in het water voor de kinderen. Met de gratis Nassfeld +holiday card mag je gratis in de gondel en andere activiteiten. Er is een hoop te doen in de omgeving! De 2km rodelbaan is erg leuk en dé Garnitzenklamm kloof met watervallen is een prachtige wandeling. Goed restaurant op de camping. Kortom een hele fijne en gezinsvriendelijke camping, waar we zeker nog een keertje terugkomen.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Frans24-08-2021

Review camping Schluga

Mooie camping alles is netjes bij gehouden.Ligt wel langs een drukke weg die je heel de dag hoort. Sanitair is super netjes en groot opgezet, pakt ook nooit mis op geen warm water. Dit trekt ook wel het gemiddelde van de camping omhoog. De rest is niet slecht maar zeker niet boven gemiddeld. Zwembad is heel goed bij gehouden en schoon, wel strikte regels voor de kinderen en de opzichters accepteren niet veel. Verder kun je gebruik maken van het schluga strand. Is niet ver rijden en een super mooie aanvulling. In het restaurant/afhaal kun je goed eten. Wel jammer dat het minimaal 1 dag per week dicht is in het hoogseizoen. In de periode dat wij er waren was het 3 keer dicht in 10 dagen. Simpel ijs of een drankje op het terras is dan ook niet mogelijk.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Marcel10-08-2021

Prachtig wellnessgebouw maar verder niet bijzonder

Obv de reviews al een beetje met twijfel naar deze camping getrokken. Het is ons echter goed bevallen maar er zijn wel kanttekeningen. Het welnessgebouw is heel mooi en 5 sterren waardig. Wel verplicht met blote kadetten, dus je kunt een aardige band opbouwen met de buren. Zwembaden zijn niet groot, maar nooit druk. De website leunt echter volledig op de mooie plaatjes van dit gebouw, de rest van de camping is echter maar gemiddeld en hier en daar wat oubollig. Gericht op wintersport. Ruime plaatsen maar alles hutje mutje zonder afscherming. Wij zaten boven aan de camping wat rustiger is, onder heb je zeker last van de drukke weg. We misten ook wat gezelligheid, ‘s avonds is er niets te doen en je kunt nergens een biertje drinken. Er is wel een restaurant waar het prima eten is. Omgeving is mooi, niet zo toeristisch. Het meer is 10 min met de auto. De Seecamping (zelfde eigenaar) zit wel aan het meer. Wij laten het bij 1 bezoek.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9WS26-10-2020

Luxe camping in prachtig Karinthië

De meest luxe camping waar we ooit op hebben gestaan. Ruime sanitairgebouwen waar je nooit hoeft te wachten op een douche, zeer schoon, overdekte was/droogruimtes, badkamer zelfs voor je hond, vaatwasser etc. Verder een heerlijk wellness gedeelte, zwembaden en van alles voor de kinderen (bioscoop, voetbalveld, binnenspeeltuin). Ondanks de luxe vonden wij de sfeer prima. Voor gezinnen is er voor jonge kinderen maar ook tieners voldoende aansluiting. Wel jammer dat de regels in de zwembaden zo streng zijn. Je mag nog geen balletje over gooien. Gelukkig ligt de presseger see om de hoek. De ligging van de camping aan de doorgaande weg is een beetje jammer maar wij vonden het niet heel storend. Het is een fantastische uitvalsbasis voor vele activiteiten in het prachtige Karinthië. De camping is niet goedkoop maar je krijgt er wel wat voor terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sebastiaan Hand08-08-2020

5 * Camping. Hier klopt bijna alles

Een van de top 10 campings in oostenrijk. dit maken ze ook waar! Gastvrij , zeer ruime nette comping plaatsen. Netjes sanitair. En verder veel voorzieningen voor kinderen etc. binnen en buiten bad... met wel een zeer chagrijnige bad meester..deze was niet goed voor je vakantie pret.. het buiten bad is ook niet veel in te doen en dan mag je er ook nog eens niet in springen als kind.. Mooie speeltuin en binnen speel plek.. de hele camping ademt klasse uit.. ook mooie gratis fietstochten worden er geregeld..op 5 min. rijden zit t meer.. hier is privé gedeelte voor camping gasten van beide campings vsn dezelfde eigenaar .prachtig meertje met terras..uniek plekje daar... achter de camping langs kan je wandeling maken van half uurtje langs watervalletje.. wij hebben genoten.. Ps. de weg langs de camping hoor je wel.

• 9Ellen05-08-2020

Echt een topcamping

Alles is hier: ruime staanplaatsen, schone moderne toiletgebouwen, grote speeltuin, kinderboerderij, sauna's, veel mogelijkheden om te zwemmen (binnenbad, buitenbad, natuurbad en dichtbij de camping de Presseger See). Wij vinden het personeel erg vriendelijk, zowel het personeel als de familie Schluga zelf. De eigenaar fietst bijna dagelijks een rondje over de camping en groet dan iedereen of maakt een praatje. Uitgebreide animatie met ook veel gratis excursies. Super veel te doen in de omgeving. In de toiletgebouwen was desinfectiemiddel voor de handen aanwezig. 's Avonds is het rustig op de camping en na 22.30 uur (ongeveer) meestal echt stil. Het restaurant op de camping is oké (vrij kleine kaart, vrij prijzig, wel lekker opzich), maar in de buurt zijn veel goede typisch Oostenrijkse eetgelegenheden dat dat helemaal niet erg is. En je bent ook zo in Italië om daar een echte pizza te eten.

• 6Leon26-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Dat spontaan regels worden aangepast en in alle jeugdverblijven/speeltuinen hier niet meer mag komen na 21.30 uur s’avonds!! Als je dus beginnende tieners hebt is er dan niks meer te beleven. Dan dus nooit naar deze camping gaan. Alleen interessant met hele jonge kinderen. Verder is men ook te beroerd dat je met pin kan betalen voor een ijsje bij de receptie, maar kom je voor de rekening te betalen dan kan het wel . En dan notabene in Corona tijd. Ook op dat gebied worden de regels door de camping eigenaar zeer slecht op gevolgd. Omgeving is verder prima en sauna met gratis toegang ook, maar ik zou doorrijden naar Slovenie. Veel vriendelijker personeel en ook niet zo nep. Verder worden wc’s en douches op spitstijd constant schoongemaakt. Hierdoor compleet wc blok en douches deels niet beschikbaar wat al krap aan is in het hoogseizoen. Misschien niet naar werktijden maar meer vanuit de klant gaan denken zou logisch zijn.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam.17-08-2019

Topcamping

Super camping. Heel mooi sanitair, wordt ook goed schoongemaakt. Er is veel in de omgeving te doen, maar ook organiseert de camping veel voor kinderen en volwassenen. De mountainbiketochten zijn top. Veel zwemmogelijkheden; binnenbad, buitenbad, natuurbad op de camping, het grote meer is een paar minuutjes rijden. Ook de binnen- en buitenspeeltuin zijn leuk. Fijne sfeer op de camping. Het restaurant op de camping is niet bijzonder (ook niet slecht hoor!), maar wij gaan meestal naar leuke restaurantjes in de buurt. Bij een kort verblijf is er genoeg te doen heel dichtbij de camping. Bij een wat langer verblijf of als je vaker komt is een Karinthiëkaart een aanrader; kun je in de receptie aanschaffen. Vriendelijk personeel op de camping. Aan het eind van de middagen, wanneer het druk is in het buitenbad, is daar een badmeester en die is wel streng.

• 9Rianne03-08-2019

Super camping

We verbleven in een mobile home van het nieuwe type. Mooie schone accommodatie. Voldoende ruimte voor 5 personen. 1 kind sliep op de bank om de woonkamer. Deze kan worden uitgeklapt tot ruim bed. Camping is erg leuk vooral voor kinderen. Binnen en buiten speeltuin. Binnen en buiten zwembad. Voetbalweide en ponyweide. Meertje op 5 minuten afstand met de auto makkelijk te bereiken. Personeel is vriendelijk. Eten in wirthaus is snel. Kwaliteit niet bijzonder.
    In de omgeving veel te doen. Nassfeld, eggeralm, weissensee, villach, Italië, raften, etc etc.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Cees van Roemburg01-07-2019

Janien en Cees van Roemburg

Wij kwamen na de Pinksterdagen(Nederland) aan zonder reservering. Echter Duitsland en Oostenrijk hebben een week extra dus er waren nog maar 4 plaatsen over. Eigenlijk was de uitgekozen plek iets te klein voor onze caravan maar toen alles eenmaal stond was het genieten van deze supercamping. Fantastisch uitzicht op de bergen,Vriendelijke hulpvaardige receptie, super sanitaire voorzieningen, ik heb nog nooit zo,n prettige chemisch toilet meegemaakt, fijne zwembaden, bijzonder schoon door een zeer aardige Nederlandse schoonmaker. Kortom Super.

Vakantiepark EuroParcs Hermagor - Nassfeld info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar