Tijdelijk €25 aanbetaling

Das kleine Paradies

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Das kleine Paradies voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 107 reviews

• 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

107 Reviews over Das kleine Paradies

• 10Karin21-02-2022

Zonovergoten wintervakantie

We waren deze keer 14 dagen in het nieuwste appartement, dat heel kompleet is ingericht. We kwamen voor het eerst in de winter. Het was opnieuw een fantastische plek met zeer gastvrije eigenaren in een prachtige omgeving. Kitty heeft een gids geregeld waarmee we bij het Nassfeld een sneeuwschoen wandeling hebben gemaakt. Ook in de winter drink je koffie in het zonnetje met je jas uit omdat er geen wind voelbaar is. We hebben behalve de bekende plekken ( Weissensee, Preseggersee, Nassfeld, Hermagor) ook Lienz bezocht. Een kleurrijke binnenstad die de moeite waard is om te bezoeken en ook de weg erheen is prachtig. De weg wordt zeer intensief geruimd, wij hebben de sneeuwkettingen niet hoeven te gebruiken.

• 10Natuur
  • 9Yolanda vd Berg24-01-2020

Geweldig

Zeer keurig, schoon en mooi gelegen gastvrije accommodatie. Je voelt je hier echt te gast. Een rustige omgeving waar je echt even tot rust komt naast je dagelijkse beslommeringen. Kitty en Kees en Eva zullen er veel aan doen om het naar je zin te maken.

• 10Familie Pas24-09-2019

Fantastisch!!!

Een onvergetelijke vakantie. We hebben 2 weken in het vakantiehuis gezeten. Het huis is mooi en heel ruim met 2 mooie badkamers, eetkamer en woonkamer. Alles was aanwezig. Echt een klein paradijsje met een prachtige grote en groene tuin. Voor de kinderen ruimte zat om te spelen, of zwemmen in het zwembad. Voor de ouders ook heerlijke ligstoelen om te genieten van het uitzicht op de bergen. Er is ook een romantisch overdekt prieeltje waar je kan bbq-en. Tevens konden we regelmatig op het terrasje wat eten, ijsjes en drinken bestellen. Kitty en Kees zijn zeer lieve mensen en gastvrij. Ze kunnen je wegwijs maken in de omgeving en hebben leuke tips voor uitjes. Er is meer dan genoeg te doen in de nabije omgeving, we hadden nog tijd tekort. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt, geklommen en gerodeld bij Nassfeld. Op de Molltaler gletsjer gelopen. Gezwommen en bootjes gevaren op de prachtige meertjes in de omgeving. Echt een aanrader!!!

• 9Familie Vincent13-08-2019

Een absolute aanrader!

De twee weken met ons gezin (papa, mama, 8-jarige en 5-jarige) verbleven in het fijne appartement bij Das Kleine Paradies. Het appartement was zeker groot genoeg, het is schoon en alles is aanwezig voor een comfortabel verblijf. De tuin is heerlijk om in te spelen of gewoon te verblijven. Een zeer rustige 'thuishaven' waarvandaan je allerlei activiteiten kunt ondernemen. We hebben o.a. gewandeld in de bergen, gezwommen in de Pressegersee, gefietst rond het water, geklauterd bij Nassfeld Outdoor en met een boot op Weissensee gevaren.

• 9Fam schepens04-01-2019

Erg goed

Fijn appartement in een super mooie omgeving ! Vriendelijke eigenaars! In de zomer al een keer verbleven maar ook in de winter zeker de moeite waard!

• 9Familie Rosmalen06-10-2018

Een heerlijke plek om te verblijven!

Wij verbleven met onze drie jongens in het zeer ruime en nette huis met drie slaapkamers en twee badkamers. Op het privéterras konden wij heerlijk zitten, maar vooral de grote gemeenschappelijke tuin was favoriet met de speeltoestellen, de ruimte en het zwembad. En de kinderen hebben het nog steeds over Kees en Kitty en Eva en hun hond, pony en paard. Wat een leuke en lieve mensen (en dieren)!!! De vraag is niet of we terugkomen, maar wanneer we terugkomen! Een aanrader dus!!!

• 8Michel en Margit25-08-2018

Geweldige weken gehad

Het is een mooi appartement, rustige ligging, mooie en ruime gemeenschappelijke tuin, eigen overdekt terras, goede bedden, kwaliteit, parkeerruimte (ook voor motor en aanhanger, mochten onder dak), gastvrij, lunchen en dineren mogelijk op terras.

• 9familie van der Giessen14-08-2018

Onvergetelijk!

Als je zowel natuur, rust als vertier zoekt, en een plek waar de kinderen zich heerlijk kunnen vermaken ben je hier op het juiste adres! Een heerlijke plek om te genieten van je vakantie. Je kunt hier prachtige wandelingen maken, mountainbiken, zwemmen, steden bezoeken enz. Het appartement is ruim genoeg, schoon en van alle gemakken voorzien. En het overdekte terras is fantastisch! Je kijkt zo de prachtige tuin in.

• 9Angelique30-07-2018

Wij vonden het er geweldig!!

Het huis is gelegen in een rustig dorpje. Hartelijk ontvangst door Kitty, Kees en Eva. Mooi groot en zeer schoon huis. Van alle gemakken voorzien. Grote tuin waar de kinderen heerlijk konden spelen. Paarden waren favoriet bij onze meiden en de mega trampoline. In de omgeving genoeg te zien en te beleven. Kitty, Kees en Eva waren behulpzaam, wisten veel te vertellen over de omgeving, waar iets leuks was voor de kinderen, om te wandelen of waar je lekker kon eten. Tijd voor een gezellig praatje maar er was ook genoeg privacy.

Afhaal pizzaria in Hermagor is een aanrader en de heerlijke hamburgers van Kees en Kitty ook!! Wij vonden het er geweldig!

• 10Familie Gerritsen25-06-2018

Subliem!

Wat als eerste opvalt bij aankomst is de ruimte en natuur. Een mooi en goed geoutilleerd appartement gelegen in een indrukwekkende villa. Een mooi aangelegde grote tuin, waar je 's-morgens in alle zonnige rust kunt genieten van je ontbijt. Een plek waar men zich echt thuis voelt, mede door de gastvrijheid van Kitty en Kees. Wij kunnen er niet om heen om dit fantastisch vakantieverblijf te honoreren met een vette 10.

Vakantiehuis Das kleine Paradies info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jadersdorf 11, A-9620