Hotel Alpenhotel Marcius

Hotel Alpenhotel Marcius
6,9

5 tips over Hotel Alpenhotel Marcius

Willem, 17-7-2017
Vanuit bergstation bovenop de Rosskofel kun je met de Madritschen Sessebahn richting Gartnerkofel. Een wandeling naar de topop 2195 meter is fantastisch. Het uitzicht is overweldigend.
Dionne, 5-8-2015

Je krijgt een nassfeldkaart waarmee je met verschillende kabelbanen gratis omhoog kunt.

Er zit een boekje bij welke activiteiten gratis zijn, maar pas op voor de kleine lettertjes, veel activiteiten zijn alleen gratis buiten het hoogseizoen.

monique_104, 1-3-2015
Zomerrodelen in de omgeving maar let op het weer. Wij hadden meerdaagse kaartjes gekocht maar omdat het regenachtig was, was de rodelbaan gesloten en zaten wij met onbruikbare kaartjes die niet goedkoop waren. Met veel praten konden we ze uiteindelijk omruilen. Als je niet van wandelen houdt, heb je hier niets te zoeken. Verder is er namelijk niet veel te doen. Er is een natuurzwembad op een half uur rijden maar dan moet het wel heel mooi weer zijn. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Marcius voor je op een rij gezet:

Dirk-Jan van Veldhuizen, 6-8-2014
Koop een Nassfeld card, dan heb je toegang tot alle stoeltjes- en cabineliften. Er is veel te wandelen en ook voor de kinderen is er veel te beleven.
Nienke, 21-7-2014
Lekker zwemmen in Presseger see. Niet druk, erg schoon en ook rustig.