Hotel Alpenhotel Marcius

Hotel Alpenhotel Marcius

7.2Goed

Oostenrijk, Karinthië, Hermagor

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Marcius voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Sauna

33 reviews over Hotel Alpenhotel Marcius

• 2019
    8Rene Marsman26-08-2019

Schitterend gelegen met mooi uitzicht.

Familieappartementen zijn netjes, maar sommige zijn hoog gelegen en lopend lastig bereikbaar. Ontbijt en avondeten is prima, wordt steeds bijgevuld. Koffie is slecht, voor de rest vriendelijk personeel. Zwembad en sauna zijn ook prima. Zijn hier voor de 2de keer geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Mariska Veldhoen16-09-2018

Voelt als diefstal (+Rectificatie)

Wij hebben een hele nare ervaring opgedaan. Het hotel is op zich prima, al zijn de appartementen ca 10 lopen van de all-inclusive plek. Ontbijt en diner zijn goed. Lunch zeer matig. Soep of een salade met kale broodjes. Neem liever een (betaald) lunchpakket mee. De nare ervaring was dat mijn zoontje op de dag van vertrek zijn rugzak in de eetzaal had laten staan. Me anderhalf uur rijden kwamen we daar achter. Na bellen met het hotel bleek de rugzak gevonden. Ze zouden hem opsturen. Nu, 3 weken verder, nog niks gekregen. Ik heb 5 keer gemaild, 3 keer gebeld, maar telefoon wordt niet meer opgenomen, mails worden niet beantwoord. Touroperator reageert niet op onze klachten. Mijn zoontje is zijn nieuwe rugzak en zakmes, dure zélf gespaarde tablet, knuffels etc kwijt. Het voelt echt als diefstal en we kunnen niks. Regelrechte ramp, helaas... Rectificatie: Gelukkig is de rugzak na 3 en een halve week toch bij ons binnengekomen. Jammer dat er geen reactie kwam op alle berichten, maar gelukkig is hij er nu. Hartelijk dank!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Marsman20-08-2018

Fantastisch, komen ZEKER nog terug......

Hadden familiekamer geboekt, wat er schoon net netjes uitzag en van alles was voorzien. nadeel was dat het hoger gelegen was en lopend bijna niet te doen was, gingen daarom met auto naar boven. Ontbijt was goed en het avondeten smaakte ook heerlijk, het eten werd WEL bijgevuld en de bediening was vriendelijk. Zwembad is niet groot maar wel mooi, tevens de saunaruimte is goed vertoeven. Het hotel ligt op mooie locatie, tevens de familiekamers die in verschillende gebouwen zijn gevestigd en mooi uitzicht hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Betsie07-08-2018

Heerlijk!

Een gezellig familiehotel met vriendelijk personeel. Er is veel mogelijk in overleg. Dit bedoel ik qua service. Geen allergieën hier, dus hoe dat gaat, weet ik niet. De kamer werd elke dag schoongemaakt en elke dag een ander dinerbuffet. Heerlijk! En het werd goed aangevuld.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Lukas21-07-2018

Meer een ski-hotel.

Goed hotel maar het personeel kan niet glimlachen. De drankjes moet jezelf gaan halen maar soms komt er “CALL” op en dan moet je een andere drank kiezen. Het eten is van matige kwaliteit. Maar in slechts 1 taal uitgelegd wat het is. We kregen onze +card holiday maar er werd geen uitleg bij gegeven. Eten is vaak op en komen ze daarna niet meer bijvullen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Andre17-06-2018

Prachtige omgeving in eenvoudige hotel

All in hotel wat in n prachtige omgeving ligt. Ontbijt is elke ochtend wel hetzelfde, weinig variatie. Als je lunchpakket wil hebben moet je vreemd genoeg betalen. Avond eten is in buffet maar als je niet op tijd bent eet je elke dag friet.Gratis drank zoals cola e.d. is niet de drank die je gewend bent. Koffie is niet te drinken, dit is een of andere c merk. Hotel kamers kunnen wij niet beoordelen want wij zaten in familie kamer, dit zijn grotere appartementen die hoger gelegen liggen achter het hotel, dus je moetn flinke klim maken hier naartoe. Deze zijn ruim bedeeld met keukentje met grotere koelkast. Duidelijke wandelroutes die vanuit het hotel beginnen, van 1 tot 7 uur wandeltijd. Skiliften waren helaas nog niet open maar die zijn er genoeg. Uitstapjes naar Italië is zo gemaakt, binnen 5 minuten zit je al in Italië. Ook vanuit het hotel kun je `n wandelroute met gids regelen en is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6FRANS VDA09-06-2018

Triestige bedoening

Van bij ons thuis is het 14 uur rijden (1086 Km) om dan in een dood gat terecht te komen.Voor wandelaars en fietsers is dit uitstekend,eten was goed daar niets van. Maar het word via de touroperator mooier voorgesteld dan het is. De kamer meisjes en sommige garcons komen uit Slovenië en worden daar uitgebuit.Mij zien ze daar zeker nooit meer.Die kamermeisjes waren zeer vriendelijk maar ze mogen met de gasten niet praten over hun toestand.Toch had ik eentje gevonden die bereid was haar verhaal te doen,met de tranen in de ogen heeft ze me alles verteld hoe het daar aan toe gaat.Moderne slavernij ,vreselijk is dat.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Maassen17-05-2018

Voedselallergie? Niet hier naar toe!

Wanneer je een voedselallergie hebt, zou ik gelijk omdraaien. Bij boeken een mail gestuurd over ons zoontje met een allergie voor tarwe en kippenei. Een week voordat wij zouden komen, wilden ze graag weer een mailtje hebben. Bij aankomst bleken ze helemaal niks te hebben. Onze zoon heeft de hele week friet en watermeloen gegeten. Brood, etc hebben we zelf bij een DM moeten kopen. Overleg gehad met de chef en hij gaf aan dat ze wel brood hadden (kei en kei hard, wat al een paar weken open was) en dat hij gewoon cornflakes uit de bakken kon halen (tussen de andere bakken in, waar iedereen met zijn handen in zit en met vieze lepels). Ook stonden er bordjes bij met de vermelding van de allergie wat er in het voedsel zit. Echter klopte daar niks van. Bij navragen houden ze vol en als je vraagt of je op de verpakking mag kijken zit er wel dergelijk tarwe in. Ze deden totaal geen moeite voor onze zoon, terwijl we ook voor hem hebben betaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Rob04-12-2017

Verzorgd tegen een mooie prijs

Wij hadden een huisje boven op de berg, dat net gerenoveerd was. Zag er echt goed uit. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer. Wel ver lopen naar het restaurant, maar niet vervelend. De keuken was goed, niet speciaal! Het zwembad was wat aan de kleine kant, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt en daar gaat het toch om.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Schut31-08-2017

Veel value voor money

Hotel ligt hoog in de bergen, vanuit het dal moet steeds je 20 min. een pas op. Bij aankomst schrokken we in eerste instantie van de geboekte 'comfortzimmer', dat bleek een tweepersoonskamer met een uitgeklapte bedbank voor de kinderen. Hierdoor kun je vrijwel geen poot trekken en blijft er geen ruimte meer over voor een zitje. Geen balkon, slechts een enkel draaikiepraam. Alternatief was er niet. Het personeel doet wel z'n uiterste best om het je na de zin te maken. Er is een zwembadje dat lekker op temperatuur is. Ontbijt en diner waren eigenlijk lang niet slecht, buffet met warmhoudbakken, maar best afwisselend. Drankjes zaten bij ons bij de prijs in. Je krijgt kaartjes voor gratis toegang tot de bergbaantjes in de directe omgeving en gratis toegang tot het strandbad in het dal. Uiteindelijk hebben we dus voor een heel zacht prijsje toch een hele mooie week vakantie gehad. Een dagtocht naar Slovenië bij de Soca-rivier is een aanrader bij mooi weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages