Reviews over Heiligengeist

prima hotel

L. Brooijmans,
    22-8-2008

Wij waren hier een nachtje op doorreis naar Kroatie en we hadden een vierpersoonskamer. Die was schoon, netjes en had aardige bedden. Geen poespas en confort maar gewoon goed. Eten 's avonds was heerlijk (buiten op terras) en mensen zeer vriendelijk.

Wij hebben in dit hotel 1 nachtje geslapen op doorreis ons

ter Haar,
    30-8-2007

Wij hebben in dit hotel 1 nachtje geslapen op doorreis naar ons vakantieadres in Italie. Het is een echt Oostenrijks familiehotel. Onze kamer was netjes, ruim en schoon. De receptie, trappen en openbare ruimtes kunnen wel een fris verfje en een stukje nieuwe vloerbedekking gebruiken. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en het onbijtbuffet was ook uitgebreid en goed. De omgeving rondom het hotel is prachtig.