Hotel Post

• Sauna
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Post

• 9Rob03-01-2012

Heerlijk hotel, goede ligging!

Net terug van een heerlijke kerst week. Erg fijn hotel Zeer vriendelijk personeel. Skischool en meeting point direct bij het hotel. Ski lift aan overzijde van de weg. Super! Het eten was erg goed. Geen standaard kost, er werd echt over nagedacht. Keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Voor de kinderen een apart menu. Als je graag iets anders wilde kon dat ook. Na het skiën stond de soep klaar om de eerste “honger” te stillen. Ook het zwembad en sauna waren goed. De sauna niet al te groot maar wel groot genoeg. Al met al een zeer prettig hotel.

Met jonge kinderen

• 9Chantal05-09-2011

Fantastisch hotel, supervriendelijk en behulpzaam

2 motorrijders die tot graag wat luxe hebben en op hotel gaan. Iedereen is er supervriendelijk en behulpzaam. We hadden een 2persk Glockenblume: kleine badkamer maar alles aanwezig, apart wc, dubbel bed, genoeg kasten en een balkon die uitkeek op de Grossglockner. Voor de deur afgebakende parking waar auto én aanhanger veilig stonden. Meerkeuze menu: de keuze was enkel ts gewoon hoofdgerecht of vegetarisch. Het voorgerecht stelde niet veel voor, denk andere kok, lekkere soep, beperkt saladebuffet en dessert. ipv het dessert mocht je ook kiezen voor ijs of verse fruitsalade. Het heeft het ons altijd gesmaakt. Het onbijt is super !!! Heb al verschillende hotels bezocht, maar dit is toch de max. Na het touren 's avonds nog eens lekker in het zwembad, niet te groot maar voldoende. Alles in het hotel is supernet. Gratis internet op kamer, gewoon een code vragen. Wij komen hier zeker terug! Supermooi gebied en de gratis Nationalpark Kärnten Card (min verblijf 7 dagen) is een grote troef.

• 4Klaas25-05-2011

Jammer

waren in dit hotel tijdens de grossglockner rit van de giro, maar totaal geen service.... Zwembad koud, vieze sauna, ontbijt en diner wel okay... Kamers oud en stoffig. Niet echte Oostenrijkse gemutlichkeit. Gelukkig maar 1 nacht gebleven.

• 9Dick en Petra27-04-2011

Fijn skigebied,rustig met ruime keuze liften

Na inmiddels 32 keer onze wintervakantie te doorgebracht in Heiligenblut, nu eens voor de afwisseling in Hotel Post. Niets dan lof,diner en ontbijt laat niets te wensen over. Zwembad, sauna, alles ok. Parkeren voor de deur, evenals de skilift. Dus vanaf de piste,naar de apréski, sauna en dan aan het diner, dat is pas genieten. De volgende keer word het dus weer HEILIGENBLUT!

• 9Bert&Caro09-04-2011

Sfeer,warmte

Zeer comfortabel hotel met zeer behulpzame en aardige medewerkers.Ontbijt is geweldig en avond eten van een hoog niveau.Liggen dicht bij de piste,niet een groot gebied maar wel een mooi en rustig gebied

• 8remco01-02-2010

super heerlijke week gehad

wij zijn net terug gekomen. van uit hotel post in heiligenblut. echt een prima hotel. zeker 4 sterren waard. personeel is vriendelijk. en het eten is super. kamers zijn ook goed en netjes. ligging is goed je zou bijna van af de piste je hotel in kunnen skiën. het dorpje ziet er gezellig uit. maar voor het uitgaan zit je hier verkeerd. wij zijn met kleine kinderen geweest is zeer goed te doen. om dat het ski gebied niet zo groot is ben je gauw bij het hotel terug. echt een aanrader

Met jonge kinderen

• 9Bert17-01-2010

Geweldige plek!

Voor de 2e x in hotel Post geweest,het is een super locatie,je stapt het hotel uit zo de gondel in,het eten is zowel s,morgens als s,avonds heerlijk en uitgebreit.Men geeft je een warm welkom en wil echt alles voor je doen.

• 6Polleke19-08-2009

eens, maar nooit meer!!!

leuk hotel,maar de service laat te wensen over....

verwarmd zwembad???? freezing cold zal je bedoelen... sauna en stoombad vieze bende...haren overal...

kamers gedateerd. parkeren is ook niet om over naar huis te schrijven,je auto wordt gewoon weggetakeld, zonder enige waarschuwing!!!

• 8Renee S. Gerretse-de Jongh17-03-2008

Voor de 4e maal in Heiligenblut geweest alle keren in hotel Post. Super ligging, recht tegenover de gondel. Prima hotel, aardig personeel en erg lekker gegeten.Uitgebreid ontbijt buffet.4 gangen diner met keuze uit 3 hoofdgerechten. In het dorp is er s'avond weing tot niets te doen maar dat mocht de pret niet drukken met vier meiden hebben we toch genoeg lol!!!! Wie weet volgend jaar voor de 5e maal ????

Met vrienden

0 tips over Hotel Post