Camping Nationalpark Camping Grossglockner

Meer camping info

23 reviews over Camping Nationalpark Camping Grossglockner

• 2018
    6Maria11-08-2018

Hygiëne echt niet wat het belooft

De ligging van de Camping is zeker goed. Je kunt prima vanuit de camping wandelen. WC en douches waren smerig, echt niet schoon. Hoe de hoge scores voor sanitair tot stand komt is ons een raadsel, een 5 voor hygiëne.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Paula Schouten17-05-2018

Een aanrader, wat een mooie camping.

Wat een prachtige camping. De ligging is echt geweldig. Het is er heerlijk rustig en is een goed uitvalsbasis voor allerlei mooie uitstapjes. Eigenaar erg vriendelijk. Sanitair is wat verouderd, maar alles was aanwezig, dus prima.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Lucas en Anita06-10-2017

Geweldige vakantie gehad, wordt vervolgt!

heerlijk rustige camping naast een riviertje tussen de bergen, geweldig om te wandelen met prachtig uitzicht en een zéér goede keuken. Enorm gastvrije mensen en bijzonder goede bediening.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Tineke15-09-2016

camping met uitzicht op de Grossglockner

Sanitair ietwat gedateerd maar schoon. Diverse terrassen, gras, waar je zelf je plekje mag uitkiezen(naseizoen) maar er wordt geen toezicht op gehouden waardoor wij,met de tent, na een paar dagen een grote camper voor ons uitzicht geparkeerd kregen. Goed en gezellig restaurant en terras. Op het terrein staan picknicksetjes die je kunt gebruiken. Ontzettende vriendelijke uitbaters. Gezellig dorpje Heiligenblut op loopafstand. Nadeel: de zon verdwijnt al rond half drie achter de berg(naseizoen)! De Großglockner Hochalpenstraße kost € 35,- voor een retour per dag, voor € 19,- kun je deze verlengen met een maand!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9rienkl14-07-2015

Heerlijke plek,zeer gasvrije eigenaren

Vanaf de camping veel mogelijheden om mooie en duidelijke wandelroutes te lopen. O.a. Naar watervallen en mooie natuurgebieden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Peter & Elsemarie23-08-2014

Nette camping!

Vriendelijke bediening. Goed sanitair (warm water). Zelf te kiezen plaatsen.

Vanwege hoogte/ligging rekening houden met lage(re) temperatuur; neem dikkere kleding en goede slaapzakken mee.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Elcke20-10-2011

Super gastvrij!

Wij kwamen op deze camping terwijl hij eigenlijk gesloten was (half oktober). Maar het was geen probleem om er met onze camper te staan voor een nachtje, we konden zelfs gebruik maken van het sanitair met een warme douche heerlijk! Super gastvrij en een mooie camping in een super mooi gebied!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8peters22-08-2011

camping met mooie ligging

kwamen op deze camping terecht omdat we een overnachting zochten op de terugreis van onze vakantie het is een zeer mooie locatie als het regent is het inderdaad zeer drassig maar je mag wel zelf een plekje uitzoeken. het restaurant was super we hebben echt van onze maaltijd genoten. dorpje is op loopafstand maar je moey wel tegen een zeer steile weg omhoog. voor kinderen is er alleen een klein speeltuintje en een tafeltennis. sanitair is schoon en mooi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Mil Wouters25-09-2008

Mooie omgeving

De camping ligt in een mooie omgeving maar aan de verkeerde kant van het dal. In de namiddag is de zon reeds weg om 17 h en wordt het te fris (we waren er in augustus, normaal zomerweer) om buiten te blijven zitten. Als het regent wordt het terrein snel drassig en staan er op veel plaatsen grote plassen. Het restaurant is OK. Lekker eten en vriendelijke bediening. Ze lopen er wel altijd in lederhosen en lange jurken bij, de muziek dateert van 1935 en enkele jaren terug kwam Jorg Haider hier nog speechen, maar dat zal wel 'typisch' zijn zeker ? Het is in ieder geval een prima uitvalbasis voor schitterende wandelingen in een prachtige streek.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marc Van der Heyden10-07-2008

Prijskwaliteit

Mooie camping, prachtig gelegen aan de voet van de Grossglockner. Zeer vriendelijk onthaal en de beloofde keuken was ook minstens zo prachtig als ze voorgesteld werd. Een aanrader voor wie hier langskomt.

Gereisd met partner in juli 2008

Camping Nationalpark Camping Grossglockner info