Camping Nationalpark Camping Grossglockner

CampingWeer vandaag11°-2°
Camping Nationalpark Camping Grossglockner

15 reviews over Camping Nationalpark Camping Grossglockner in het Nederlands

Hygiëne echt niet wat het belooft

Maria
11-8-2018

De ligging van de Camping is zeker goed. Je kunt prima vanuit de camping wandelen. WC en douches waren smerig, echt niet schoon. Hoe de hoge scores voor sanitair tot stand komt is ons een raadsel, een 5 voor hygiëne.

Een aanrader, wat een mooie camping.

Paula Schouten
17-5-2018

Wat een prachtige camping. De ligging is echt geweldig. Het is er heerlijk rustig en is een goed uitvalsbasis voor allerlei mooie uitstapjes. Eigenaar erg vriendelijk. Sanitair is wat verouderd, maar alles was aanwezig, dus prima.

Geweldige vakantie gehad, wordt vervolgt!

Lucas en Anita
6-10-2017

heerlijk rustige camping naast een riviertje tussen de bergen, geweldig om te wandelen met prachtig uitzicht en een zéér goede keuken. Enorm gastvrije mensen en bijzonder goede bediening.

Sanitair ietwat gedateerd maar schoon.

Diverse terrassen, gras, waar je zelf je plekje mag uitkiezen(naseizoen) maar er wordt geen toezicht op gehouden waardoor wij,met de tent, na een paar dagen een grote camper voor ons uitzicht geparkeerd kregen.

Goed en gezellig restaurant en terras.

Op het terrein staan picknicksetjes die je kunt gebruiken.

Ontzettende vriendelijke uitbaters.

Gezellig dorpje Heiligenblut op loopafstand.

Nadeel: de zon verdwijnt al rond half drie achter de berg(naseizoen)!

De Großglockner Hochalpenstraße kost € 35,- voor een retour per dag, voor € 19,- kun je deze verlengen met een maand!

Heerlijke plek,zeer gasvrije eigenaren

rienkl
14-7-2015

Vanaf de camping veel mogelijheden om mooie en duidelijke wandelroutes te lopen. O.a. Naar watervallen en mooie natuurgebieden.

Nette camping!

Peter & Elsemarie
23-8-2014

Vriendelijke bediening.

Goed sanitair (warm water).

Zelf te kiezen plaatsen.

Vanwege hoogte/ligging rekening houden met lage(re) temperatuur; neem dikkere kleding en goede slaapzakken mee.

Super gastvrij!

Elcke
20-10-2011

Wij kwamen op deze camping terwijl hij eigenlijk gesloten was (half oktober). Maar het was geen probleem om er met onze camper te staan voor een nachtje, we konden zelfs gebruik maken van het sanitair met een warme douche heerlijk! Super gastvrij en een mooie camping in een super mooi gebied!

camping met mooie ligging

peters
22-8-2011

kwamen op deze camping terecht omdat we een overnachting zochten op de terugreis van onze vakantie

het is een zeer mooie locatie

als het regent is het inderdaad zeer drassig maar je mag wel zelf een plekje uitzoeken.

het restaurant was super we hebben echt van onze maaltijd genoten.

dorpje is op loopafstand maar je moey wel tegen een zeer steile weg omhoog.

voor kinderen is er alleen een klein speeltuintje en een tafeltennis.

sanitair is schoon en mooi.

hele fijne gemoedelijke camping

Wil Vugts
27-7-2010

Wij komen al diverse jaren op deze camping. Hij ligt perfect om vele mooie wandeltochten te ondernemen, wij kopen steeds een 30dagen kaart voor de grossglocknerpas en daar zijn zeer veel wandel en klimmogelijkheden voor elk niveau, van licht tot zwaar.Ook liggen er diverse berghutten op loopafstand (dag) van de camping,autorijden is dus niet noodzakelijk als je wilt wandelen.De familie Fleisschener is zeer vriendelijk en je voelt je al snel een deel van de familie, ze staan steeds klaar en zijn erg behulpzaam. Verder is de camping en het sanitair keurig schoon.Het dorp Heiligenblut is te voet via een tamelijk stijl pad op enkele afstand. Voor kinderen zijn er wat minder faciliteiten, er is een overdekt zwembad in het dorp en op enkele kilometers afstand,langs de weg naar Lienz vind je een (brandschoon) openlucht zwembad. Wij bezoeken deze camping steeds voor een periode van enekele weken , laat in augustus tot begin september.

2008

Mooie omgeving

Mil Wouters
25-9-2008

De camping ligt in een mooie omgeving maar aan de verkeerde kant van het dal. In de namiddag is de zon reeds weg om 17 h en wordt het te fris (we waren er in augustus, normaal zomerweer) om buiten te blijven zitten.

Als het regent wordt het terrein snel drassig en staan er op veel plaatsen grote plassen.

Het restaurant is OK. Lekker eten en vriendelijke bediening. Ze lopen er wel altijd in lederhosen en lange jurken bij, de muziek dateert van 1935 en enkele jaren terug kwam Jorg Haider hier nog speechen, maar dat zal wel 'typisch' zijn zeker ?

Het is in ieder geval een prima uitvalbasis voor schitterende wandelingen in een prachtige streek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nationalpark Camping Grossglockner in Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nationalpark Camping Grossglockner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.