Hotel Kaiservilla

Hotel Kaiservilla
8,9

2 tips over Hotel Kaiservilla

Michiel Roelofs, 25-1-2014
Het dorpje Heiligenblut heeft een leuk centrumpje en is echt idyllisch gelegen. Er zijn veel dingen te ondernemen in de directe omgeving of op minder dan een uurtje rijden. Met de "Kärnten" card en het bijbehorende boekje word je op goede ideeën gebracht. Wij zijn in één van de goudgraversdorpen in een bergrivier naar goud gaan zoeken, wat de kids helemaal fantastisch vonden. De Weissensee, redelijk snel te bereiken per auto, is ook een aanrader!
Marieke Nieuwenhuis, 21-8-2013
Wij slipen op kamer 9. Deze is prachtig en heeft een mooi groot balkon met zitje. Met de Karntencard kun je leuke uitstapjes maken.