Hotel Kaiservilla

Hotel Kaiservilla
9,4

8 reviews over Hotel Kaiservilla in het Nederlands

Tot onze grote spijt zijn Karel en Madeleine gestopt met de exploitatie

van hotel de Kaiservilla.

We hebben er een geweldige tijd gehad .......... met hun vertrek is voor ons

de "ziel" uit de villa eveneens verdwenen.

Adieu Heiligenblut

Leuk hotel

Herbert van Loo
15-8-2016

Kaiservilla fijn hotel. Nederlandse eigenaar Het centrum is 5min lopen. Heerlijk gegeten en een fijn ontbijt De service staat hoog in het vaandel onze motoren konden in de garage geparkeerd worden . De grossglockner alpenstrasse dicht in de buurt en echte aanrader.

Een prachtige vakantie

Iris
18-8-2015

Wij hebben een prachtige wandelvakantie gehad in hotel Kaiservilla!

De Nederlandse uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam.Het hotel heeft een mooie ligging, aan de rand van het dorpscentrum van Heiligenblut. Onze kamer (junior-suite) was ruim, praktisch en proper en met uitzicht op de Grossglockner. Ook onze hond was er welkom. Het ontbijtbuffet 's morgen was in orde, met eitjes die à la minute werden bereid en met ruime etenstijden (vanaf 7u30). Maar bovenal: het avondeten was heerlijk!!! Omwille van de ligging aan de Hochalpenstrasse verblijven veel gasten maar één of twee nachten en nemen dan kamer met ontbijt. De kookkunsten van Madeleine maken het echter zeker de moeite waard om in het hotel te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiservilla voor je op een rij gezet:

Leuk hotel met goede en persoonlijke service!

Michiel Roelofs
25-1-2014

Wij hebben met twee jonge kinderen van 3 en 5 jaar oud een week verbleven in dit leuke hotel met buitengewoon lieve en gezellige gastvrouw en gastheer. Oostenrijk in de zomer was voor ons nieuw, maar een absolute aanrader!

Wij kregen een upgrade naar de familiekamer van +/- 50 m2, de grootste kamer van het hotel terwijl we deze niet hadden geboekt. De service door de uitbaters in dit overzichtelijke en gezellige familie hotelletje was goed en persoonlijk!

Super vakantie!

jnfotografie-nl
24-8-2013

Het hotel ligt op een mooie locatie aan de rand, of liever gezegd, in het dorp. Nog geen vijf minuten lopen naar het knusse centrum. De ontvangst was meer dan hartelijk en dan voel je, je direct welkom. En dat is zo de gehele vakantie gebleven. Het Nederlandse stel (Madeleine en Karel) doen er dan ook alles aan om het de klant naar de zin te maken. Met passie voor het vak! De kamers zijn groot, superschoon en van alle gemakken voorzien. Niet alleen koffie of thee maar ook een strijkplank, föhn, wasmand e.d. Wij komen zeker terug!

5 ***** service, top.

Nijkamp
12-8-2013

Karel en Madeleine doen meer dan hun best.

Van zeer vriendelijke ontvangst tot elke dag de aandacht en zorg van dit echtpaar is ons zeer goed bevallen.

Ontbijt is eenvoudig maar goed, eitje vers bereid volgens uw verzoek, geen warmhoudplaat/bak.

Ligging perfect, zonnig terras, eigen parkeerplaatsen en uitzicht als die van een ansichtkaart.

Je kunt hier met een gerust hart verblijven.

Verrassend mooi.

A. Kranenburg
24-7-2013

Erg mooi van binnen. Het nederlandse echtpaar doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Heerlijk geslapen, mooie omgeving bij de Grossglockner. Jammer dat we maar 1 nachtje hadden. Zeker een aanrader, ook voor overnachting naar het zuiden. Kinderen waren blij met gratis WIFI.

Hotel gerund door Nederlanders in Heiligenblut

Jan Hednrik Janssen
24-6-2013

Wij hebben afgelopen week in Hotel Kaiservilla overnacht. Een hotel dat wordt gerund door een jong Nederlands echtpaar. We hadden een tweepersoonskamer gereserveerd en kregen een upgrade naar een van de suites. De kamer had een schitterend uitzicht op de Grossglockner en de bergen. De kamers zijn mooi ingericht, zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Ieder dag kregen we een lekkere verrassing bij het ontbijt Dit hotel doet mee met de Kärnten Card waardoor we diverse leuke uitstapjes hebben ondernomen, onder andere een gratis bezoek aan de Grossglockner hochalpenstrasse. Wij hebben een fantastische vakantie gehad, bedankt en ga zo door!

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiservilla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiservilla in Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiservilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.