Hotel Kaiservilla

Immer wieder gerne

Johann
14-8-2018

Super Unterkunft, freundlich, vielfältiges Frühstück

Es war sehr schön und angenehm im Hotel.

Rainer Schmitt
27-7-2018

Es ist sehr Persönlich und angenehm.

Es wird alles getan um sich sehr wohl zu fühlen.

Perfektes Hotel in perfekter Lage

Monika
17-3-2018

Sehr freundlicher Empfang, die Zimmer einfach super und wirklich sauber, das Frühstück - alles was man braucht.

Danke für den herrlichen Urlaub

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiservilla voor je op een rij gezet:

In nur 5 Gehminuten ist man an der Talstation Skigebiet.

Sehr ruhig gelegen.

Außergewöhnlich freundlicher Service!

Tot onze grote spijt zijn Karel en Madeleine gestopt met de exploitatie

van hotel de Kaiservilla.

We hebben er een geweldige tijd gehad .......... met hun vertrek is voor ons

de "ziel" uit de villa eveneens verdwenen.

Adieu Heiligenblut

Leuk hotel

Herbert van Loo
15-8-2016

Kaiservilla fijn hotel. Nederlandse eigenaar Het centrum is 5min lopen. Heerlijk gegeten en een fijn ontbijt De service staat hoog in het vaandel onze motoren konden in de garage geparkeerd worden . De grossglockner alpenstrasse dicht in de buurt en echte aanrader.

Een prachtige vakantie

Iris
18-8-2015

Wij hebben een prachtige wandelvakantie gehad in hotel Kaiservilla!

De Nederlandse uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam.Het hotel heeft een mooie ligging, aan de rand van het dorpscentrum van Heiligenblut. Onze kamer (junior-suite) was ruim, praktisch en proper en met uitzicht op de Grossglockner. Ook onze hond was er welkom. Het ontbijtbuffet 's morgen was in orde, met eitjes die à la minute werden bereid en met ruime etenstijden (vanaf 7u30). Maar bovenal: het avondeten was heerlijk!!! Omwille van de ligging aan de Hochalpenstrasse verblijven veel gasten maar één of twee nachten en nemen dan kamer met ontbijt. De kookkunsten van Madeleine maken het echter zeker de moeite waard om in het hotel te eten.

Leuk hotel met goede en persoonlijke service!

Michiel Roelofs
25-1-2014

Wij hebben met twee jonge kinderen van 3 en 5 jaar oud een week verbleven in dit leuke hotel met buitengewoon lieve en gezellige gastvrouw en gastheer. Oostenrijk in de zomer was voor ons nieuw, maar een absolute aanrader!

Wij kregen een upgrade naar de familiekamer van +/- 50 m2, de grootste kamer van het hotel terwijl we deze niet hadden geboekt. De service door de uitbaters in dit overzichtelijke en gezellige familie hotelletje was goed en persoonlijk!

Super vakantie!

jnfotografie-nl
24-8-2013

Het hotel ligt op een mooie locatie aan de rand, of liever gezegd, in het dorp. Nog geen vijf minuten lopen naar het knusse centrum. De ontvangst was meer dan hartelijk en dan voel je, je direct welkom. En dat is zo de gehele vakantie gebleven. Het Nederlandse stel (Madeleine en Karel) doen er dan ook alles aan om het de klant naar de zin te maken. Met passie voor het vak! De kamers zijn groot, superschoon en van alle gemakken voorzien. Niet alleen koffie of thee maar ook een strijkplank, föhn, wasmand e.d. Wij komen zeker terug!

5 ***** service, top.

Nijkamp
12-8-2013

Karel en Madeleine doen meer dan hun best.

Van zeer vriendelijke ontvangst tot elke dag de aandacht en zorg van dit echtpaar is ons zeer goed bevallen.

Ontbijt is eenvoudig maar goed, eitje vers bereid volgens uw verzoek, geen warmhoudplaat/bak.

Ligging perfect, zonnig terras, eigen parkeerplaatsen en uitzicht als die van een ansichtkaart.

Je kunt hier met een gerust hart verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiservilla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiservilla in Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiservilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaiservilla scoort een 9.08 uit 10 op basis van 12 reviews.