Camping Mentl

8,7

14 reacties Camping Mentl

VOETBALVELDJE EN PUBBERS

melanie van doorn, 29-1-2019

Weet iemand of er ook een voet en/of pannaveldje is op deze camping?

En zijn er voldoen pubbers (15 jaar) om gezellig een balletje te trappen en samen te zijn?

Plaats 141

Wilco, 3-12-2017

Weet iemand of dit een leuke plaats is, hoe zonnig deze is en of deze plaats zicht heeft op het meer

Gr Wilco gezin met jongen van 15 en dochter van 11

Welke plek?

Spark, 11-9-2017
Welke plekken zijn het mooist? We zoeken een half schaduwplek met privacy (liever geen buren direct achter ons, of afgescheiden met bv struiken)

plek op de camping

sanvaan, 8-1-2017

wat zijn mooie plekken op de camping?

we zoeken een plek met 1/2 zon 1/2 schaduw, vooral rond het middaguur schaduw.

we kunnen kiezen uit 179,46 of 72

PLaats 169

vayen0201, 2-3-2015
Wie weet hoe plaats 169 is? Deze is ons toegewezen voor de komende vakantie, wij hebben echter een tent en is wel makkelijk als het niet hellend is...

plaatsen 7 en 159

mellemuisje, 26-1-2015
wie weet hoe deze plaatsen zijn las net bij bas dat hij last had van het speeltuintje en 159 zit zo hoog op t kaartje sta je met ongeveer 3 naast elkaar en op de foto erboven van de website lijkt t dat ik met mijn rug naar de andere camping sta. Wij zijn erg laat volgens mij want wat ik nog gekregen heb zijn echt plekken waar denk niemand wil staan. Een ook bij de stortplaats van de wc. Dus help!!!

kinderen 5 en 7 jaar...

Jessica, 13-10-2014
Hallo, wij willen graag volgend jaar zomer met onze kinderen van 5 en 7 jaar op deze camping staan, is er veel voor de kinderen te doen? en wat is een leuke plek?

plaats 187 en 188

Inge Kiewiet, 18-5-2014
Wie weet hoe deze plaatsen zijn? Ze liggen achterop de camping, heb je dan last van de weg? Staan hier veel mensen die op doorreis zijn?

plaats 25

inge, 15-5-2014
weet iemand hoe deze plaats is? de eigenaar gaf aan dat de plek smal is, 5,5 bij 10. volgens de plattegrond heeft deze plaats zicht op het meer en zit er niets voor. dus wat ik graag wil weten, is er ruimte om voor je plaats te kunnen zitten?

huurcaravan

aggesnoes, 21-12-2013

Hallo heeft er iemand ervaring met het huren van een caravan op deze camping?

graag hoor ik hoe het was, schoon goede bedden ruimte genoeg voor 4?

gr