Camping Mentl

Weer vandaag1°-4°
Camping Mentl
8,5

Omschrijving
Een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes is Camping Mentl in Karinthië. Deze camping heeft voor de kinderen animatie, een ondiep strand met glijbaan en Playland Atlantis. Voor de ouders is er een visgebied, zijn er barbecues met live-muziek en kan er een massage geboekt worden. In de omgeving maak je een mooie bergwandeling of fietstocht.

64 reviews over Camping Mentl in het Nederlands

Superfijne camping!

Nynke Visser,
25-8-2018

Camping Mentl aan de Ossiachersee is een fijne camping en qua ligging een goeie uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Toiletgebouw wordt fanatiek schoongehouden door 2 medewerksters. De camping is middelgroot en lekker overzichtelijk voor jongere kinderen. Als je kinderen op stap willen 's avonds is dit denk ik een wat minder geschikte plek. Leuk strandje en in het water ligt een drijvende trampoline waar de kinderen elkaar vinden. Er is animatie maar dat is in het duits. Onze kids zijn niet van die knutselaars en ze misten het niet want ze konden gewoon fijn zelf spelen en zwemmen met hun campingvrienden. De spar van de camping ernaast en restaurant Tamara zijn heel dichtbij dus dat is heel handig. De algehele sfeer is prettig, geen schreeuwerige te aanwezige animatie, vriendelijk personeel, ze helpen je zelfs met uitwringen van je handwasje :-) . In de regio is ontzettend veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede camping op top locatie

Houtstra,
22-8-2018

Relatief kleine camping geschikt voor (bijna) elke leeftijdscategorie. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Sanitair wordt meerdere malen per dag goed schoon gemaakt. 's Ochtends ontbijt halen op de camping is prima, houdt er wel rekening mee dat rond 10u de keuze al een stuk minder is (in het hoogseizoen).

De ligging van de camping is perfect, direct aan de Ossiacher See en op 2 minuten lopen van een Spar (behorende bij naastgelegen camping) en op 5 minuten rijden van een Lidl en Aldi. In de omgeving is erg veel te doen; Slovenië, Italië of gewoon de Oostenrijkse alpen. Het is een ideale uitvalsbasis voor (berg)wandelingen, fietstochten of andere (sportieve) activiteiten.

Plaatsen groot genoeg (wij hadden 9x9m). Op de camping is het over het algemeen rustig, zelfs op onze plek vlak bij de ingang van de camping.

Minpunt: houd rekening met een milieuheffing van €35 (o.b.v 14 nachten) die niet vermeld wordt op de website.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Gastvriendelijke camping in prachtige omgeving.

RSchreuder,
22-8-2018

Rustige camping in prachtige omgeving. Gastvriendelijk van begin tot eind, grote plaatsen op terras of veld. Sanitair erg schoon, meerdere malen per dag schoongemaakt. In de ochtend broodjes te verkrijgen, kleine supermarkt en restaurant op 500 meter van de camping. Wifi werkt goed, wasmachines ook. Camping is rustig tussen 22.00 en 08.00 uur, tussen 13-15 is de slagboom ook dicht alhoewel het dan niet helemaal rustig is. Camping ligt direct aan het meer, prachtig uitzicht en omgeving. Meerdere wandel en fietsroutes.

Gereisd met partner in juli 2018

Super camping

Danielle,
11-8-2018

Een echte aanrader kleine camping pal gelegen aan de ossiachersee met ligweide voorste gedeelte terrasvorm mooie staanplaatsen vriendelijk personeel goed verzorgde camping 2 jaar achter elkaar geweest sanitair zeer goed verzorgd ook prijs is prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg mooie ligging,

Goede sfeer,

Alles goed geregeld

Goede service, schoon sanitair

Prijs wat aan de hoge kant

Sommige plekje erg klein, mij iets te veel hutje mutje. Auto op de campingplek dat is dan even passen meten. Kijk even goed op de plattegrond

Als je plekje iets groter waren voor mij de ideale camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Bergen om oms heen aan een meer

Linda,
13-1-2018

Ik vond het erg leuk dat er een meer aan was waar je ook in mocht zwemmen en er was een speeltuin en je kon er ook fietsen huren.

Maar wat minder leuk was dat er geen open plekken waren om te spelen met een bal.

super camping

Huisman,
8-1-2018

Mooie camping met vriendelijke eigenaresse. Plekken ruim genoeg, we stonden dichtbij het sanitair blok maar was niet hinderlijk. Het meer is fantastisch, heerlijk temperatuur van het water. Kinderen hebben echt elke dag gezwommen. Wie weet gaan we ooit nog eens hier naar toe!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping en geweldige omgeving

fam. Molder,
28-11-2017

Zeer goed onderhouden camping aan een heerlijk meer.

Mooie ruime plaatsen al zijn de plaatsen dichter bij het meer wat kleiner.

's ochtends verse broodjes verkrijgbaar in het cafe.

Mooie omgeving met fantastische activiteiten voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhalingvatbaar

Edwin,
3-9-2017

Erg vriendelijke behulpzame eigenaresse, Ruime plekken, erg schoon sanitair. Zijn hier 2,5 week geweest en gaan volgend jaar weer heen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping gunstig aan de ossiachersee

Snoei,
28-7-2017

De camping ligt mooi aan de oever van de ossiachersee. De plaatsen zijn relatief niet zo groot. Mooi sanitair dat heel netjes wordt bijgehouden. In het hoogseizoen vonden wij het wel erg druk. Maar je had er geen last van. Locatie is ook goed in verband met allerlei activiteiten in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mentl in Heilgengestade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mentl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.