Sorteren

Reviews over Gundersheim

goed maar niet uitmuntend

Margot
    14-8-2017

het dorp Gundersheim is klein, niks te beleven maar binnen 10 autominuten heb je restaurants, Lidl, Spar en de bakker. Je kunt wel pinnen in het dorp naast het hotel. De accommodatie is goed genoeg, ik denk dat er veel verschil zit in waar in het gebouw je zit. Wij hadden helaas niet zo'n mooie plek, gelukkig wel een mooi uitzicht en ruim balkon met uitzicht op de tuin, bergen en zwembad. De appartementen. De appartementen zijn wel gehorig, vooral het doortrekken van het toilet en douche/bad kon je goed horen. We misten een muggenhor, ook was er geen waterkoker. Maar verder was de keuken prima en genoeg spullen. We hadden alleen logies geboekt, we konden in de ochtend wel tegen vergoeding verse broodjes halen in het hotel. We hebben een keer gegeten in het hotel en dat was prima en betaalbaar. Dus half pension een aanrader als je het fijn vindt om elke avond in het hotel te eten. De bediening was ook erg vriendelijk.

Er was genoeg parkeergelegenheid voor het complex.

de wifi was wel een ramp, deze deed het de hele week niet en da's niet handig.

De omgeving is prachtig, we hebben heerlijk gewandeld en veel uitstapjes gemaakt. Het verwarmde zwembad was ook prima. Honden zijn ook welkom, je ziet best veel mensen met hondjes. leuk maar kan ook overlast geven van blaffen.

Prima bestemming

Lena
    11-8-2017

Mooi gelegen met uitzicht op de bergen, mooi zwembad en grote tuin. In het dorp zelf is niks maar dat vonden wij niet erg. Het gebouw ligt wel dicht bij een drukke weg.

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Wij hadden een apartement in het bijgebouw wat erg donker was, weinig ramen en door de grote bomen was het nog donkerder. Het appartement was wel ruim.

Wifi werkte is ons appartement nooit. Dat was jammer.

Verder prima plek.

Vooral voor gezinnen met kleine kinderen

Een echte aanrader

Joost De Laere
    25-3-2017

In één woord, wat was er ok? Alles. Lekker eten, prima accommodatie, vriendelijke uitbaters en personeel.

Hardstikke goed

Hans R
    19-8-2009

Zeer leuk hotel in het Gailbachtal. Zeer tevreden over de kamers en de Service.

De kinderen hebben vooral genoten van het zwmbad en de tuin.

Ook had men er draadloos internet

Gundersheim scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews