Gundersheim

We hebben een aantal aanbieders voor Gundersheim voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gundersheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Gundersheim

prachtig gelegen maar niks te beleven

Margot,
    14-8-2017

Dit is een heel klein Oostenrijks gehucht, prachtig gelegen maar als je vertier wil moet je hier niet naartoe gaan. Er staan een paar huizen, een bank en pinautomaat en twee hotels. Verder geen winkels. Er loopt een redelijk drukke straat doorheen. Vanuit Gundersheim kun je wel veel mooie uitstapjes maken. Je kunt binnen een uur rijden winkelen in Villach (met prachtig groot winkelcentrum met gratis parkeergelegenheid buiten het centrum), je kunt naar de Grossglockner, wandelen, dierenpark Affenberg (leuk, met loslopende apen!) op 40 min, Ragga Schlucht is een aanrader (je loopt door een ravijn, wandeling van een uur, bergschoenen aandoen!). Vanuit het dorp kun je ook mooi wandelen langs de rivier.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Gundersheim scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews