Gasthof Untersagritz

93 reviews over Gasthof Untersagritz in het Nederlands

voor 1 x vonden wij het wel genoeg

p.troost
9-11-2015

bij aankomst was er niemand aanwezig, gebeld met de Eigenaar die zei ik kom er aan, kan nog een half uurtje duren, ik vond het al gelijk 3x niks, als je een lange reis van 11 uren achter de rug hebt dan wil je maar 1 ding en dat is op je kamer en wat drinken, de rest van de week viel het allemaal wel mee, maar het gaat toch om de eerste indruk en die viel bij mij niet in goede aarde, eten was wel goed, kamers zijn verouderd, en Cor zit graag bij zijn gasten terwijl je eet , ik vind dat maar niks mag iets minder gastvrij voor de rest ons wel goed vermaakt buiten het pension

Gereisd met partner in augustus 2015

gezellig en hartelijk

nicole
2-10-2015

Heel gemoedelijk en gezellig.

Hartelijk ontvangst en zeer mooie omgeving.

Ruime, schone kamers.

Gereisd met partner in september 2015

Niet het geld waard.

Arjan
28-6-2015

We hadden ons verheugd, dit maal wederom via veiling. Gezien het verblijf vorig jaar nog goed beviel.Maar blijkbaar hadden we toen juist de goede mensenmix en het weer aan onze kant.

Dit jaar: 10 euro bijbetalen voor ruwe slechte handdoeken (oud)

Dezelfde kamer zonde balkon, an sich geen probleem. Het was schoon.. maar niets word verschoond in de 5 dagen dat we er zaten. m.u.v de badlakens... dezelfde versleten lamp aan het plafond, geen TV op de kamer, en als je als gast wou kijken beneden mocht je gelijk met de waard naar bed...

Ondanks ik niets tegen het etablissement heb, zou ik er echt niet de volle mep voor betalen. Als aktie is het te doen..

De hond is echt een knuffel!...

Het gastkoppel is niet onaardig, maar service is ver te zoeken als je niet afneemt. Wie echt vraagt die krijgt.. maar dat kan thuis ook. Betere plekken voor minder geld in de directe regio. Goede uitvalbasis, mooie omgeving,leuke wandelroutes,leuke eetgelegenheden verderop! Succes ermee.

Prachtige omgeving

Esther en Martin van der Mark
22-6-2015

Hartelijk ontvangst, of je elkaar al jaren kent. Behulpzaam en gastvrij. Eten is goed en heerlijk. Gezellig in de woonkamer gezeten met z'n allen, lekker gekletst maar vooral veel gelachen.

gemoedelijk

Joop
20-6-2015

omdat het een gasthaus is en geen hotel is het niet toegestaan dat u verwarmingsapparaten op de kamer plaats ( i.v.m. verzekering) , ook koffie zet apparaten vallen hier onder

zeer prettig ontvangst

Toon Vermeij
18-6-2015

Met de camper overnacht, en Cor heeft een perfect oosten-

rijks menu voorgeschoteld, en Janke evenzo ontbijt verzorgd.

Aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Prima plek om te toeven

jannieenter
17-3-2015

Het ligt aan een drukke weg: de Grossglocknerstrasse. Voordeel is dat je hiervandaan in een redelijke tijd in verschillende skigebieden kunt zijn. En daarna: rust.

Gereisd met partner in maart 2015

Helemaal top

Robin wijngaard
16-3-2015

Het was in 1 woord GEWELDIG. Het ontbijt, de warme maaltijden , zijn echt een dikke aanrader. Ontzettend je thuis voelen bij Cor en Janke. Voor het eerst in Oostenrijk met skivakantie geweest. Zo goed bevallen met ons beiden dat we volgend jaar met vrienden een week zullen verblijven . Skigebied Lienz en Heiligenblut zijn top. Voor ieder wat wils. Ik tel de dagen al af en kijk er enorm naar uit. De perfecte mensen op de perfecte plaats.

Gereisd met partner in februari 2015

Fantastische service en mooie omgeving

Cees en Ellie Willemsen
29-12-2014

Wij zijn in september 2014 bij Cor en Janke geweest en hebben een fantastische tijd gehad. Niets is hun te gek alles kan !! Wij zijn in september 2015 weer bij jullie en verheugen ons er nu al op. Groetjes van ons en een dikke knuffel ook voor de honden. Cees en Ellie Willemsen Amersfoort

Gereisd met partner in september 2014

super gasthuis

miranda
17-10-2014

we zijn net terug maar we hebben het uitstekend naar onze zin gehad heerlijk eten schone nette kamers gezelligheid sociale mensen we komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Untersagritz in Grosskirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Untersagritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.