Hotel Schlosswirt

Hotel Schlosswirt

1 review over Hotel Schlosswirt in het Nederlands

Fantastisch familiehotel in prachtige omgeving

Marijke de Kort
19-9-2017

Net terug van 2 fantastische weken in Schloss Wirt.

De avond voor ons vertrek gebeld met eigenaresse Erika om te vragen of er nog een kamer vrij was voor 1 nacht. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ook de hond meenemen was geen enkel probleem. Bij aankomst de volgende dag werden we zeer gastvrij ontvangen en voelde wij ons meteen thuis. Er heerst een huiselijk gevoel en je voelt je echt welkom bij Erika en Christian. Zoals gezegd was het in eerste instantie de bedoeling om 1 nacht te blijven en daarna in de omgeving verder te kijken naar een ander hotel. Maar dat hebben we niet meer gedaan. Het beviel is zo goed dat we bijna 2 weken zijn gebleven. We hebben echt een super vakantie gehad en de hond ook. Hele mooie wandelroutes, je kunt in het hotel quads huren. Er zijn watervallen. In Heiligenblut kun je met de gondelbaan naar boven en ook hier veel wandelroutes. Dit alles is ook goed te doen per bus. Hebben we meerdere keren gedaan, bushalte is bijna voor het hotel. De kamers zijn in oude stijl, maar wel volledig gerenoveerd en heerlijke bedden. Elke kamer is anders. Chef-kok Herman maakt heerlijke maaltijden en het ontbijt is ook erg goed. Kortom, zoekt u een adres in Karinthië voor een fantastische vakantie kom dan zeker een keer genieten in Schloss Wirt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosswirt in Grosskirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosswirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.