Vakantiehuis Holzhaus Kett

Vakantiehuis Holzhaus Kett
9,5

3 tips over Vakantiehuis Holzhaus Kett

Inge Koolmees, 4-9-2013

Bezoek de Grossglockner, met een hoogte van 3798 meter de hoogste berg van Oostenrijk! Bij het vakantiehuis is op nog geen 2 km afstand kosteloos een mooie waterval te bezichtigen.

Rij eens omhoog bij Aspen, je hebt boven op de berg een prachtig uitzicht en veel wandelmogelijkheden zonder dat het er heel toeristisch is.

Fam. van Looijengoed, 3-10-2012
De route naar GrossKlockner is geweldig (mits je helder weer hebt!)
Theo & Arianne den Ridder, 3-6-2012
Zeer aantrekkelijke omgeving voor vakantiegangers die graag wandelen in de natuur, waar bij enige inspanning in de bergen is vereist. In de omgeving zijn gemzen, steenbokken, vossen, herten, reeen, bergmarmotten, adders, vuursalamanders en eekhoorns te zien. Een enkeling ziet zelfs spinnen!