Vakantiehuis Holzhaus Kett

9,5

21 reviews over Vakantiehuis Holzhaus Kett in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Schitterende omgeving en mooi, sfeervol huis!

Schouten
22-9-2016

Wij hebben "nagezomerd" in dit prachtige oord en genoten van de schitterende omgeving. Enorm veel wandelmogelijkheden, de natuurleerweg Astner Moos is echt een aanrader voor kleine kinderen, ons zoontje van 3 heeft hiervan genoten!

Het huis was enorm gezellig en knus, zeker met kleine kinderen wel oppassen met blote voeten op het terras ivm splinters.

Verder is Lienz een gezellig stadje op een halfuurtje rijden.

Het was wel jammer dat het zwembad in september dichtging en verder heerlijk gegeten in het gezellige plekje Heiligenblut.

Kortom: een heerlijke vakantie om op terug te kijken!

Geweldig huis!

astrid_nauta
9-7-2015

Alleen maar pluspunten! Heerlijk groot huis, schoon, alles aanwezig. We hadden wat regenachtige dagen, maar hebben ons prima vermaakt dankzij de bordspellen en voetbaltafel.

Het mooiste huis van Oostenrijk!

Marietje Gerrits
13-5-2015

Voor ons zonder twijfel het mooiste huis van Oostenrijk! Geen gebreken aangetroffen bij aankomst. Het is een fris en sfeervol ingericht huis. Vijf jaar gelden verbleven wij met twee personen in het huis. Dit jaar vertrokken wij met onze familie naar Grosskirchheim. Iedereen vond het een fantastisch huis. We hebben genoten van de zon op het terras, de gezellige woonkamer en het prachtige uitzicht op de bergen met sneeuw vanuit het huis. Goed eten kun je in het Dorfwirttshaus in Dollach. Goed, niet duur en super gezellig! Er lag veel sneeuw op de Groosglockner. Kortom: wij komen zeker weer terug op deze mooie plaats in dit mooie huis!

Tijdens kerst 2014 met 6 pers. waarvan 2 kinderen vakantie gehad in het Holzhaus Kett. Alles was prima in orde, schoon, netjes, van alle gemakken voorzien etc. boven verwachting. Verwarming door 'Bullerjan' houtkachel, werkt super, hout genoeg aanwezig en zeer sfeervol. Skipistes in Heiligenblut op 10 km. Prima te doen met de auto. Er gaat ook een bus dagelijks heen en terug, halte op ongeveer 400 m. In het dorp 1 km verderop zit een bakker, slager, supermarkt en diverse horeca. Geen mega-uitgaanscentrum, maar dat zochten wij ook niet. Voor fietsers (sportief) en wandelaars is deze omgeving ook uitstekend buiten de winterperiode. Wij hebben een prima vakantie gehad, dus niet twijfelen gewoon boeken. O ja, geen spin of los tegeltje gezien.

Super mooi!

Rens
28-12-2013

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij holzhaus Kett. Er ontbrak niks qua inrichting, het huis is echt schoon, ruim, goede bedden en een prachtige omgeving. Wij gaan zeker nog eens terug!! Echt een aanrader.

Schitterende omgeving!

Inge Koolmees
4-9-2013

Een ideale vakantiewoning voor het hele jaar door! Zowel voor jong en oud is het hier heerlijk vertoeven!

De woning heeft ook veel bewegingsruimte om het huis.

Er zijn veel mooie bezienswaardigheden die op loopafstand al te doen zijn! Aardige buurtbewoners die je altijd wegwijs willen maken en tips hebben!

Kortom een vakantiewoning voor een ideale vakantie te vieren!

Grandioos

Astrid Overdijk
24-7-2013

Een fantastische week gehad in Holzhaus Kett, werkelijk boven alle verwachtingen uitgestegen. Het 'wow' effect heeft de hele week geduurd. De hele week mooi weer gehad en mooie wandelingen gemaakt - Mölltaler Gletscherbahn, Gletscher met gids over de Pasterze, raften in Flattach, het Naturerlebnispfad vanaf het Sandrighaus ... we hebben ons grandioos vermaakt in deze omgeving. Eten bij Pultzerhof is geweldig (zelf grillen op je 'eigen' steen). We komen vast nog eens terug.

Het huis is verrassend ruim, schoon en compleet. De eigenaren zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Een absolute aanrader!

Fantastisch!

R&AM
20-1-2013

Wij kunnen ons helemaal vinden in de super positieve waarderingen van Holzhaus Kett. Wij hebben een week enorm genoten in dit prachtige 'houten huis'. Het is geweldig ingericht, het ontbreekt aan niets. De omgeving is prachtig. Het skigebied ligt op 10 minuutjes rijden en biedt voldoende mogelijkheden voor alle niveaus. Het is er nog niet zo toeristisch, wat wij erg prettig vonden. De mensen in de omgeving zijn erg vriendelijk. Een absolute aanrader!

GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!

washilkowski
30-12-2012

rust in een prachtige omgeving maar toch vlakbij skigebied. echt voor ieder wat wils

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Holzhaus Kett in Grosskirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Holzhaus Kett zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Holzhaus Kett scoort een 9.53 uit 10 op basis van 22 reviews.