Camping Fliegercamp

8.1Fantastisch

Oostenrijk, Karinthië, Greifenburg

Op vakantie geweest naar Fliegercamp?

8.1Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

Meer camping info

6 reviews over Camping Fliegercamp

• 2018
    8Rianne25-11-2018

Ontzettend lekkere vakantie gehad

Met het gezin zijn wij op vakantie geweest naar greifenburg. Dit omdat mijn broers doen aan paraglyden. Alles is ontzettend goed geregeld en de camping staat ook wel een beetje in het teken daarvan. Een heel groot meer waar je heerlijk even kan afkoelen en ontzettend lief personeel bij de receptie en het restaurant.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Addy Dödner20-05-2018

Het was een fantastisch verlof.

Men kan er zelf met een caravan, mobilhome of tent camperen of een staancaravan huren of een hotelkamer. Wij hadden een staancaravan ghuurd met tafel, stoelen en zonneparaplu buiten. Ca. €80.00 p/d voor 4 pers. De caravan was pikobello in orde. Beddens opgedekt en zelfs alle handdoeken aanwezig. Na 1 week hebben we nieuwe gaan vragen en kregen. Er werd geen extra in rekening gebracht. Het is een Fliegercamping, met vliegschool. Naast de camping is de landingsweide van de Parapantes en de Deltavliegers. Altijd iets leuks om naar te kijken. Een winkel is er niet, maar in't dorp 2 grote supermarkten. Men kan elke dag pistolees bestellen in't restaurant. Restaurant is heel lekker, vriendelijke bediening en goedkoop. Hoofdgerecht tussen de €12.00 -€17.00. Naast de camping is een zwemmeer. Inkom is gratis. Er is een deel afgebakend voor de kleine kindjes. Met de Kärntenkaart kan men vele gratis uitstappen in de omgeving ondernemen. AANRADER!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

5henk 29-09-2013

Pas op voor kleine plaatsen

Van te voren hadden wij een plaats gereserveerd,normaal niet onze gewoonte.Op de camping aangekomen moesten wij behoorlijk passen en meten om alles op dat kleine plaatsje van nog geen 30 M² te krijgen(caravan ,auto en klein tentje)er zijn ook grotere plaatsen ,let hier op bij het reserveren. In de periode dat wij hier waren zaten er ook nog eens 2 kinderkampen waarvan 1 nogal voor overlast zorgde en vooral een grote belasting veroorzaakte bij de sanitaire voorzieningen die hier niet op berekend was. Een positief punt is dat er een groot zwemmeer grenst aan de camping en deze gratis is voor campinggasten. Ook als uitval basis is dit een prima camping er is nl. genoeg te doen in de omgeving,fietsen ,bergwandelen enz.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Frans Icke19-05-2009

Prima camping (niet alleen voor piloten).

Echt een fantastische camping, speciaal als je van deltavliegen of parapente houdt. En niet alleen als piloot. Er is een boel te zien. Sanitair en accomodatie is prima. Aardige mensen en het restaurantje is ok.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden