Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge

CampingWeer vandaag21°11°
Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge
8,3

6 reviews over Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge in het Nederlands

Rustige camping in een mooie omgeving

B Reimerink
16-7-2018

De camping ligt aan een toch wel drukke weg. Je hoort constant de auto's rijden. De plaatsen zijn erg ruim. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Nadeel is dat het allemaal erg kort opeen gebouwd is, in een kleine ruimte. Ook moet je douchemuntjes kopen. De eigenaars zijn behulpzaam maar wel erg in-control! Dit neigt zelfs naar onvriendelijkheid als iets verloopt zoals hij het niet wil. In het dorp hangt op dat iedereen welkom is in het zwembad! Maar spetteren of luid spelen in het zwembad vindt de eigenaar niet fijn. Ook als je je niet direct meld is hij onvriendelijk. Daarnaast mag je als gast van het zwembad je niet omkleden in het sanitairgebouw voor gasten van de camping. Doe je dat wel is hij boos. Er schijnt voor zwembadgasten een aparte ruimte te zijn om je om te kleden of om naar het toilet te gaan. Dit staat niet duidelijk aangegeven. Ook van onaangekondigd rondlopen op de camping is de eigenaar niet gecharmeerd.

Super!

Fam Korhorn
29-10-2017

Een campingeigenaar die weet wat gastvrijheid is! Kleine camping met afdoende faciliteiten en met veel te doen in de omgeving.

Super!

Willem
13-10-2017

De ligging in het dal op 1.000m beschermt tegen kokende hitte en de muggen. Desondanks heerlijk warm weer met af en toe een heerlijke plensbui. Ten opzichte van de bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving ligt de camping super. Wandelen en fietsen is hier heerlijk, het stijgingspercentage door goed plannen in de hand te houden. Voor de kinderen is de bult zand, het water, het beachvolleybalveld, het voetbal- en tennisveld, het prima zwembad en de wekelijkse activiteit (zoals wandelen met een boswachter) prima om ook wat langere tijd te blijven. De eigenaren zijn erg vriendelijk, zorgzaam en opa bakt heerlijke pizza's! Ruimer sanitair zou nog een wens zijn maar voor gezinnen met kleine kinderen is er het gezinssanitair. Heerlijke vakantie gehad!

Geweldige, gastvrije, schone en kindvriendelijk

Gerianne Schiphorst
11-8-2016

Een hele mooie camping, waar we een hele ruime plek kregen zodat de kinderen veel ruimte hadden om te spelen, een gezellige loungehoek met gratis wifi, en mooi zwembad, leuke speeltuin, omheind voetbalveldje, schoon sanitair. Super gastvrije eigenaren die je altijd met raad en daad bijstaan en alles voor je willen doen.

Echt een aanrader met een speciale familie sanitairruimte met toilet, wasbak, en twee douches, dit ook nog zonder extra bijkomende kosten.

Iedere ochtend komt de bakker langs met verse broodjes en ook het barretje en het eten waren goed!

's avonds koelt het lekker af doordat je op 1000 meter hoogte zit en geen mug gevonden, zelfs niet toen het 30+ graden was.

Goede camping

Nico Ottervanger
19-9-2015

wij zijn hier 6 jaar achter elkaar geweest.

Leuke gemoedelijke kleine camping, goed sanitair, leuk zwembad.

Goede camping voor gezin met kleine kinderen.

De omgeving is fabelachtig mooi en de mensen over vriendelijk.

Helaas is het voor ons te veel afwisselend weer, anders zouden we zeker nog wat meer gegaan zijn.

Wij sluiten het zo wie zo niet uit om, als we samen op vakantie gaan, we nog een keer gaan kijken.

Hetzij een aanradertje.

Fijne, kleine, ruimtelijke camping

Sandy Rootsaert
12-8-2015

Een kleine camping met ruime plaatsen op 1000 mtr hoogte, dus bij extreme warmte net een paar graadjes koeler dan in het dal. De eigenaren zijn zeer gastvrij, staan altijd voor iedereen klaar, zijn vriendelijk en altijd positief. Zeer behulpzaam.

Een restaurantje met zelfgemaakte pizza's en wat snacks, ijsjes etc. In de ochtend broodjes af te halen. Een basic zwembad, zonder poespas, met peuterbadje. Volstaat uitstekend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge in Gnesau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hobitsch-Camperpark Nockberge scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.