Appartement Gurkhof

63 reviews over Appartement Gurkhof in het Nederlands

Super mooie vakantie

Fam. Meuffels
24-7-2018

Heel mooi appartement. Goed verzorgd. Door verhuurders is aan alles gedacht voor de kinderen. Trampoline, darten, sjoelen, speelruimte etc. Hele mooie tuin waar diverse zithoekjes zijn gemaakt.

Verhuurders zijn heel gastvrij en behulpzaam. Hele mooie omgeving om op vakantie te gaan.

We hebben genoten in Karinthië

Carla
11-7-2018

Uitstekende omgeving voor mensen die van wandelen houden.

Prima vertrekpunt voor tripjes naar Italië en Slovenië.

Fantastisch om voor meerdere keren terug te komen

Henk Schuijn
8-7-2018

In alle opzichten een aanrader voor rust, ruimte , ontspanning en luxe. Zowel het appartement maar ook de aanwezige faciliteiten in en om het appartement.

Nog steeds genieten ook nog na 6 x daar geweest te zijn. Zeker ook door de goede zorgen van Hans en Erna!

We hebben een aantal aanbieders voor Gurkhof voor je op een rij gezet:

Fantastisch pension en fantastisch weer

Eric ten kleij
28-6-2018

We zijn diverse keren in Oostenrijk geweest, altijd met de caravan.

Dit jaar voor het eerst maar het buitenland in een appartement en dat was geweldig. Fantastisch opgevangen door Erna en Hans, goede tips gekregen, veel info meegekregen die zeer bruikbaar waren. Al met al zeer plezierig.

Geen enkel negatief punt.

Toller Urlaub in schöner Atmosphäre!

Familie D.
27-11-2017

Wir durften 14 tolle Tage im Gurkhof verbringen. Die Zimmer waren sehr sauber und mit Liebe zum Detail hergerichtet. Wir wohnten im unteren Appartement. Da das Haus nicht hellhörig war, haben wir von den oberen Mietern nichts mitbekommen. Unsere Kinder (3 - 10 Jahre) hatten auf dem Grundstück viel Platz zum Spielen. Das große Trampolin war das Highlight. Da die Temperaturen in diesem September leider meist im unteren Bereich lagen, waren wir sehr dankbar über das große Spielzimmer mit Dartscheibe und anderen Spielangeboten.

Die Vermieter waren super freundlich, wir haben uns gut mit ihnen verstanden, v.a. die netten Aufmerksamkeiten, wie z.B. ein selbst gebackener Apfelstrudel oder eine Runde Eis haben uns begeistert.

Kurzum: Wir haben uns sehr wohl gefühlt und können das Appartement Gurkhof jedem weiterempfehlen und kommen gerne wieder.

Fantastisch appartement op een prachtige locatie!

Wouter en Malon
26-9-2017

Wij hebben genoten van het appartement op de begane grond. Wij werden erg gastvrij ontvangen door Hans en Erna. Ook de warme verse broodjes die je kon bestellen waren erg lekker in de ochtend.

Het appartement was erg netjes en schoon. De vrijheid die je buiten hebt is ook erg fijn. Gezellige zitjes en mooi uitzicht. Verder hebben we leuke tips gehad over de omgeving. De appartementen Gurkhof liggen heel centraal zodat je alle kanten op kunt om uitstapjes te maken. De gondelbanen in Bad Kleinkirchheim, watervallen, meren en panoramastrasse (nockalmstrasse en villacher alpenstrasse) zijn dingen die wij bezocht hebben. Het is een prachtige omgeving!

Zeer kindvriendelijk (ook voor papa en mama)

Hans van Horne
27-8-2017

Een schitterende locatie, met een zeer compleet en schoon appartement, ruimte te over voor kinderen, met zowel binnen als buiten meer dan voldoende speelmogelijkheden, ontzettend gastvrije mensen die met merkbare passie over de omgeving weten te vertellen en je de juiste plekjes wijzen in dit mooie gebied!

Er wordt op de juiste manier meegedacht om je net dat extra stukje vakantiegevoel mee te geven (s,avonds gezellig zitten bij een lekker vuurtje!)

Tevens een hele centrale ligging t.o.v. Villach, Klagenfurt, etc.

Kortom een echte aanrader voor een geslaagde vakantie!

Heerlijke dagen gehad

Anne
5-8-2017

Prachtige omgeving, leuke appartement. Zijn geweest met kinderen tussen 5 en 10 jaar. Er was voor hen een trampoline, schommel en speelgoed. Kinderen vermaakten zich goed. Eigenaresse gaf leuke tips voor omgeving. Aanrader!

Hartelijke ontvangst en prima appartement.

Den Ouden
23-6-2017

Op doorreis naar Kroatie hebben we eerst 5 dagen hier doorgebracht. Een heerlijke rustige plek, grote tuin, mooi appartement, volledig ingericht, en aan de kleinste dingen is gedacht. De gastvrouw en gastheer waren bijzonder vriendelijk. De versgebakken broodjes 's morgens smaakten heerlijk en we kregen veel informatie over de omgeving. We hebben fijne dagen gehad.

Top en fantastisch

Henk Schuijn
16-9-2016

Mooie locatie om te vertoeven en te verblijven. Gastvrij en goed verzorgt. Een aanrader voor zowel gezinnen met kinderen maar ook om gewoon met z'n tweeën lekker van rust, ruimte en omgeving genieten. Wij hebben dit inmiddels voor de vijfde keer mogen ervaren!

We hebben een aantal aanbieders voor Gurkhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gurkhof in Gnesau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gurkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gurkhof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 63 reviews.