Appartement Gurkhof

65 reviews over Appartement Gurkhof

• 2019
    9Luc26-06-2019

Prima

Compleet, dat is het eerste wat opvalt. Wij verbleven er een korte week en hebben genoten van de gastvrijheid van de eigenaren. De vakantiewoning was zeer compleet ingericht, woonkamer met tv en radio, complete keuken met vaatwasser twee ruime slaapkamers met voldoende bergruimte, ruime badkamer en een apart toilet. De vakantiewoning was ook zeer schoon. Als gast mag je gebruik maken van alle faciliteiten op het terrein, er is een grote tuin met trampo, bbq en overdekt zitje, er is een ontspanningsruimte met pooltafel en andere spelletjes. Voor de vakantiewoning is een zitje met houtkachel. Ook niet onbelangrijk, de wifi is uitstekend.

Is er dan niets op aan te merken....... Toch wel. Ik heb het in bed erg warm gehad en ik kwam er pas de laatste nacht achter waar dat door kwam. Het matras wordt beschermd door een plastic hoes. Dit ventileert natuurlijk niet!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Familie Schardijn26-08-2018

Ideaal voor jonge gezinnen!

Prachtige ligging met een geweldig uitzicht! Verder hebben de eigenaars (Hans en Erna) hier veel energie en liefde in gestoken. Zo is de inrichting goed verzorgd en hoef je geen beddengoed mee te nemen. Voor de kinderen is het een klein paradijsje. Er is een grote trampoline, een schommel en tafeltennis in de achtertuin. Er is ook een gezamenlijk binnen gedeelte voor de kinderen. Hier kan je sjoelen, poolen, darten en is er nog ander speelgoed voor de kleintjes. In de avond kun je vragen of ze een kampvuurtje willen maken zodat je nog tot laat met de kinderen hiervan kan genieten. Wij komen hier zeker nog een keer terug! Hopelijk hebben we dan leuke boven buren zodat onze kinderen er leuk mee kunnen spelen. Tot snel! En bedankt voor een super leuke week!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Meuffels24-07-2018

Super mooie vakantie

Heel mooi appartement. Goed verzorgd. Door verhuurders is aan alles gedacht voor de kinderen. Trampoline, darten, sjoelen, speelruimte etc. Hele mooie tuin waar diverse zithoekjes zijn gemaakt. Verhuurders zijn heel gastvrij en behulpzaam. Hele mooie omgeving om op vakantie te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Carla11-07-2018

We hebben genoten in Karinthië

Uitstekende omgeving voor mensen die van wandelen houden. Prima vertrekpunt voor tripjes naar Italië en Slovenië.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Henk Schuijn08-07-2018

Fantastisch om voor meerdere keren terug te komen

In alle opzichten een aanrader voor rust, ruimte , ontspanning en luxe. Zowel het appartement maar ook de aanwezige faciliteiten in en om het appartement. Nog steeds genieten ook nog na 6 x daar geweest te zijn. Zeker ook door de goede zorgen van Hans en Erna!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9Eric ten kleij28-06-2018

Fantastisch pension en fantastisch weer

We zijn diverse keren in Oostenrijk geweest, altijd met de caravan. Dit jaar voor het eerst maar het buitenland in een appartement en dat was geweldig. Fantastisch opgevangen door Erna en Hans, goede tips gekregen, veel info meegekregen die zeer bruikbaar waren. Al met al zeer plezierig. Geen enkel negatief punt.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Wouter en Malon26-09-2017

Fantastisch appartement op een prachtige locatie!

Wij hebben genoten van het appartement op de begane grond. Wij werden erg gastvrij ontvangen door Hans en Erna. Ook de warme verse broodjes die je kon bestellen waren erg lekker in de ochtend. Het appartement was erg netjes en schoon. De vrijheid die je buiten hebt is ook erg fijn. Gezellige zitjes en mooi uitzicht. Verder hebben we leuke tips gehad over de omgeving. De appartementen Gurkhof liggen heel centraal zodat je alle kanten op kunt om uitstapjes te maken. De gondelbanen in Bad Kleinkirchheim, watervallen, meren en panoramastrasse (nockalmstrasse en villacher alpenstrasse) zijn dingen die wij bezocht hebben. Het is een prachtige omgeving!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Hans van Horne27-08-2017

Zeer kindvriendelijk (ook voor papa en mama)

Een schitterende locatie, met een zeer compleet en schoon appartement, ruimte te over voor kinderen, met zowel binnen als buiten meer dan voldoende speelmogelijkheden, ontzettend gastvrije mensen die met merkbare passie over de omgeving weten te vertellen en je de juiste plekjes wijzen in dit mooie gebied! Er wordt op de juiste manier meegedacht om je net dat extra stukje vakantiegevoel mee te geven (s,avonds gezellig zitten bij een lekker vuurtje!) Tevens een hele centrale ligging t.o.v. Villach, Klagenfurt, etc. Kortom een echte aanrader voor een geslaagde vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Anne05-08-2017

Heerlijke dagen gehad

Prachtige omgeving, leuke appartement. Zijn geweest met kinderen tussen 5 en 10 jaar. Er was voor hen een trampoline, schommel en speelgoed. Kinderen vermaakten zich goed. Eigenaresse gaf leuke tips voor omgeving. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Den Ouden23-06-2017

Hartelijke ontvangst en prima appartement.

Op doorreis naar Kroatie hebben we eerst 5 dagen hier doorgebracht. Een heerlijke rustige plek, grote tuin, mooi appartement, volledig ingericht, en aan de kleinste dingen is gedacht. De gastvrouw en gastheer waren bijzonder vriendelijk. De versgebakken broodjes 's morgens smaakten heerlijk en we kregen veel informatie over de omgeving. We hebben fijne dagen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

2 tips over Appartement Gurkhof

• Gerrit,Magda en Nathalie Juffer, 15-08-2012

een goede locatie in karintie bijna alle bezienswaardigheden zijn snel en goed te bereiken. ik kan echt iedereen dit aanraden.

• C. Kramer, 09-08-2014

Zeer aan te bevelen accommodatie, handig is het om een Karinthië kaart te kopen waarmee je heel veel activiteiten gratis kan ondernemen.

0 vragen over Appartement Gurkhof

Appartement Gurkhof info