Appartement Gurkhof

Weer vandaag-3°-7°
Appartement Gurkhof
9,5

55 reviews over Appartement Gurkhof in het Nederlands

Ideaal voor jonge gezinnen!

Familie Schardijn,
26-8-2018

Prachtige ligging met een geweldig uitzicht! Verder hebben de eigenaars (Hans en Erna) hier veel energie en liefde in gestoken. Zo is de inrichting goed verzorgd en hoef je geen beddengoed mee te nemen. Voor de kinderen is het een klein paradijsje. Er is een grote trampoline, een schommel en tafeltennis in de achtertuin. Er is ook een gezamenlijk binnen gedeelte voor de kinderen. Hier kan je sjoelen, poolen, darten en is er nog ander speelgoed voor de kleintjes.

In de avond kun je vragen of ze een kampvuurtje willen maken zodat je nog tot laat met de kinderen hiervan kan genieten. Wij komen hier zeker nog een keer terug! Hopelijk hebben we dan leuke boven buren zodat onze kinderen er leuk mee kunnen spelen. Tot snel! En bedankt voor een super leuke week!

Super mooie vakantie

Fam. Meuffels,
24-7-2018

Heel mooi appartement. Goed verzorgd. Door verhuurders is aan alles gedacht voor de kinderen. Trampoline, darten, sjoelen, speelruimte etc. Hele mooie tuin waar diverse zithoekjes zijn gemaakt.

Verhuurders zijn heel gastvrij en behulpzaam. Hele mooie omgeving om op vakantie te gaan.

We hebben genoten in Karinthië

Carla,
11-7-2018

Uitstekende omgeving voor mensen die van wandelen houden.

Prima vertrekpunt voor tripjes naar Italië en Slovenië.

We hebben een aantal aanbieders voor Gurkhof voor je op een rij gezet:

Fantastisch om voor meerdere keren terug te komen

Henk Schuijn,
8-7-2018

In alle opzichten een aanrader voor rust, ruimte , ontspanning en luxe. Zowel het appartement maar ook de aanwezige faciliteiten in en om het appartement.

Nog steeds genieten ook nog na 6 x daar geweest te zijn. Zeker ook door de goede zorgen van Hans en Erna!

Fantastisch pension en fantastisch weer

Eric ten kleij,
28-6-2018

We zijn diverse keren in Oostenrijk geweest, altijd met de caravan.

Dit jaar voor het eerst maar het buitenland in een appartement en dat was geweldig. Fantastisch opgevangen door Erna en Hans, goede tips gekregen, veel info meegekregen die zeer bruikbaar waren. Al met al zeer plezierig.

Geen enkel negatief punt.

Fantastisch appartement op een prachtige locatie!

Wouter en Malon,
26-9-2017

Wij hebben genoten van het appartement op de begane grond. Wij werden erg gastvrij ontvangen door Hans en Erna. Ook de warme verse broodjes die je kon bestellen waren erg lekker in de ochtend.

Het appartement was erg netjes en schoon. De vrijheid die je buiten hebt is ook erg fijn. Gezellige zitjes en mooi uitzicht. Verder hebben we leuke tips gehad over de omgeving. De appartementen Gurkhof liggen heel centraal zodat je alle kanten op kunt om uitstapjes te maken. De gondelbanen in Bad Kleinkirchheim, watervallen, meren en panoramastrasse (nockalmstrasse en villacher alpenstrasse) zijn dingen die wij bezocht hebben. Het is een prachtige omgeving!

Zeer kindvriendelijk (ook voor papa en mama)

Hans van Horne,
27-8-2017

Een schitterende locatie, met een zeer compleet en schoon appartement, ruimte te over voor kinderen, met zowel binnen als buiten meer dan voldoende speelmogelijkheden, ontzettend gastvrije mensen die met merkbare passie over de omgeving weten te vertellen en je de juiste plekjes wijzen in dit mooie gebied!

Er wordt op de juiste manier meegedacht om je net dat extra stukje vakantiegevoel mee te geven (s,avonds gezellig zitten bij een lekker vuurtje!)

Tevens een hele centrale ligging t.o.v. Villach, Klagenfurt, etc.

Kortom een echte aanrader voor een geslaagde vakantie!

Heerlijke dagen gehad

Anne,
5-8-2017

Prachtige omgeving, leuke appartement. Zijn geweest met kinderen tussen 5 en 10 jaar. Er was voor hen een trampoline, schommel en speelgoed. Kinderen vermaakten zich goed. Eigenaresse gaf leuke tips voor omgeving. Aanrader!

Hartelijke ontvangst en prima appartement.

Den Ouden,
23-6-2017

Op doorreis naar Kroatie hebben we eerst 5 dagen hier doorgebracht. Een heerlijke rustige plek, grote tuin, mooi appartement, volledig ingericht, en aan de kleinste dingen is gedacht. De gastvrouw en gastheer waren bijzonder vriendelijk. De versgebakken broodjes 's morgens smaakten heerlijk en we kregen veel informatie over de omgeving. We hebben fijne dagen gehad.

Top en fantastisch

Henk Schuijn
16-9-2016

Mooie locatie om te vertoeven en te verblijven. Gastvrij en goed verzorgt. Een aanrader voor zowel gezinnen met kinderen maar ook om gewoon met z'n tweeën lekker van rust, ruimte en omgeving genieten. Wij hebben dit inmiddels voor de vijfde keer mogen ervaren!

We hebben een aantal aanbieders voor Gurkhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gurkhof in Gnesau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gurkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.