Bed and Breakfast Pension Alte Mühle

BedAndBreakfastWeer vandaag27°9°
Bed and Breakfast Pension Alte Mühle

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Alte Mühle voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Pension Alte Mühle in het Nederlands

Sfeervol hotelletje in Gmünd. De gastvrouw is erg vriendelijk en gastvrij. De moderne en vrij ruime kamer was erg basic ingericht, maar ziet er zeker wel fris, netjes en schoon uit. De badkamer was ook prima. In 2 minuten lopen sta je op de "Haupt Platz" in Gmünd met diverse restaurants. Ideaal voor een kort verblijf in Noordelijk Karinthië of als overnachtingshotel op doorreis naar Kroatië. Het hotel ligt namelijk maar op enkele minuten van de afrit van de A10 (Taurern Autobahn)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Alte Mühle in Gmünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Alte Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Alte Mühle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.