Hotel Familien Hotel Platzer

Hotel Familien Hotel Platzer
8,5

8 tips over Hotel Familien Hotel Platzer

Arie, 17-7-2016
Karinthië card gelijk aanschaffen.
Bart Tiemens, 3-1-2015
Villach op een half uurtje rijden. Zwemmen overdekt in Spittal en in Gmünd zelf het Porsche museum.
Liesbeth, 1-1-2015
Het hotel biedt een shuttleservice naar de Katschberg en Innerkrems aan. Ideaal om naar deze skigebieden te gaan. In Gmünd bevindt zich het Porsche museum.

We hebben een aantal aanbieders voor Familien Hotel Platzer voor je op een rij gezet:

Bert en Hélène Bos-Kwarten, 25-9-2013

Aanrader: koop de Kärnten Card en geniet van zeer veel gratis Alpenstraten, Bergbanen, musea, etc. Deze kaart is zowel bij de VVV als in het hotel zelf te koop.

Wil je met GPS wandelen vanaf hotel Platzer, kijk dan op www.gps-tour.info waar enkelen van onze zelf gemaakte wandelingen zijn te downloaden.

Ineke de Ruiter, 9-8-2013

Het hotel is zeer centraal gelegen voor vele uitstapjes in de omgeving en heel Karintie.

De "zondagse" Wienerschnitzel is een echte aanrader ne als de Pizza.

arjan, 15-7-2013
Koop een karientiecard, hierdoor zij.n vele excursies en bergbahnen gratis of je krijgt korting. Dit kan voor een week zo tientallen euro's schelen.

brusselaarsc, 22-5-2013
Het nabijgelegen Millstatt aan het meer
Familie Bos-Kwarten, 27-5-2012
Bezoek de Gabor schoenen-outlet in Spittal an der Drau