Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-1°-5°
Hotel Familien Hotel Platzer

We hebben een aantal aanbieders voor Familien Hotel Platzer voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Familien Hotel Platzer in het Nederlands

geweldig

M.a.c Moerkens,
26-12-2018

zeer mooi hotel kom er al jaren en zeer vriendelijk

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

Fam. Schermer,
28-2-2018

Super hotel. Wij zaten in een familiekamer, mooie kamer met prachtig uitzicht. Goed schoon en prima bedden. De eigenaren erg vriendelijk net als het personeel. Ontbijt is heerlijk en ook het avondeten is erg goed. Prima verbinding om naar het skigebied te gaan. Shuttle busje stopt voor de deur, ging prima. Katschberg erg leuk skigebied. Veel Nederlanders kinderen zaten in klasje van skischool Katschberg en hadden het erg naar hun zin. Ze doe het heel leuk. Kortom een super vakantie, volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Een echte aanrader.

Hitachi,
13-2-2018

Zeer goed hotel. Prima kamers met goede bedden en prettige badkamer. Het ontbijt en diner was perfect. Verse en lokale producten bij het ontbijt en een lekker vers bereide hoofdmaaltijd. De all inclusieve formule uitstekend met lekker bier en goede wijnen. Goed uitgeruste wellness en perfecte shuttel service naar de pistes van Katschberg.

Met 11 mensen een fantastisch verblijf gehad en complimenten aan het vriendelijke personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Prima hotel!

DL,
10-8-2017

Een prima hotel. De ligging is erg goed, het is een goede uitvalbasis om Karinthie te ontdekken. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ze staan altijd voor je klaar. Verder is het eten kwalitatief erg goed en lekker. Kamer was schoon en netjes, maar een beetje gedateerd. Al met al een goed hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch hotel

Mirjan Tillie,
15-7-2017

Waren in oktober 2016 met een muziekvereniging op concertreis en gaan in augustus 2017 prive weer terug.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en Dhr. Platzer is een zeer goede kok. Heb zelf een allergie en hier werd ondanks dat we met een zeer groot gezelschap (±60 mensen) waren rekening mee gehouden. Personeel was ook heel vriendelijk. Kamers goed en schoon.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

relaxed en zorgzaam

Geert-Jan Derksen
12-1-2017

Erg gastvrij familiehotel. Alle wensen worden als natuurlijk met ja beantwoord.

Eigen ski verhuur, goed eten, mooie ligging. Schone en ruime kamers. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Ineke de Ruiter
31-10-2016

Het is een heel rustig gelegen hotel aan het water en net buiten het stadje voor de Poort.

Wij komen hier al heel wat jaartjes en... hebben het nog steeds naar ons zin

Het eten is Prima klaargemaakt door de chef-kok (tevens eigenaar)

Het is een erg Schoon hotel en de bedden slapen Super heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2016

uitstekend familair hotel

Henk Vrielink
16-9-2016

Eten was uitstekend en ook de kamers erg schoon en elke dag nieuwe badlakens en handdoeken

Gereisd met partner in april 2016

voor herhaling vatbaar

nicolette
16-9-2016

een prima hotel

goed ontbijt veel variatie

diner keuze uit 3 menu's heerlijk gegeten

2 maal buffet gehad ook dik in orde

mooie kamer met balkon met uitzicht op de rivier de malta

Gereisd met partner in september 2016

Familiair en gemoedelijke sfeer

Arie
17-7-2016

Hotel ligt mooi aan riviertje Malta met uitzicht op de oude stadsmuren van Gmünd.

Als je een standaard kamer boekt krijg je een kamer zonder balkon aan zij of achterkant. Is niet aan te raden. Boek een kamer met balkon, dit is de meerprijs zeker waard.

Het hotel ziet er aan de kant van de rivier leuk en traditioneel uit. Aan de achterkant (ingang) ziet het hotel er erg onaantrekkelijk uit, jammer dat men daar niets aan doet.

De eigenaresse ('die cheffin') is een echte gastvrouw en is de hele dag aanwezig. Na een ongeval met een reisgenoot van ons wij zij ook zeer behulpzaam en bezorgd / belangstellend na die tijd. Overig personeel beetje wisselend.

Ontbijt prima, goede producten. Avondeten wordt op deze site erg op geroemd, maar is overdreven. Op zich prima, maar wel wisselend van kwaliteit. Italiaans buffet bijv. was echt slecht.

Kamer goed schoon gehouden prima van grootte.

Gmünd is een goed uitgangspunt om de rest van Karinthië te bekijken, alles is betrekkelijk dicht bij.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familien Hotel Platzer in Gmünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familien Hotel Platzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.