Hotel Wiesenhof

Met vrienden

Goed hotel,zeer schoon

Oeds Gesman
17-12-2017

Hans en Birgit de uitbaters van dit hotel zijn zeer gastvrij.Perfect ontbijt.Goed diner.

Alles is super netjes en personeel is zeer hartelijk en behulpzaam.

En het eten van ontbijt tot diner is altijd heerlijk.

Goed bevallen, volgend jaar weer in H.Wiesenhof

Carreteam schaatsclub
29-2-2016

Schoon, netjes, goede service en eten is OK. Ligging perfect aan het kleine meer. Prima gastheer en gastvrouw.

We hebben een aantal aanbieders voor Wiesenhof voor je op een rij gezet:

Perfecte plek om een week buiten te genieten.

Urtha en Kees de Zeeuw
26-2-2016

Rustig hotel, gerund door de gastvrije Birgit en Hans, bij gestaan door Linda, waar je in Oostenrijkse sfeer heerlijk tot rust komt. Overdag buiten sporten: schaatsen, langlaufen, hardlopen, wandelen en zelfs " eisstock schiessen " ( jeu de boules op het ijs ) 's Avonds een zeer verzorgd diner met liefde door Birgit gemaakt.

Kom je naar de Weissensee voor de apres ski dan zit je hier verkeerd.

Prachtige verzorgde vakantie

HJ Blomberg
26-2-2016

Erg schoon hotel, vriendelijke eigenaren en bedieninging. En culinaire hoogstandjes betreffende het diner s'avonds. Echt een aanrader voor de winterperiode betreffende het schaatsen. Vlak aan het meer

Top familie hotel kleinschalig direct aan het meer

Joke Leering
26-2-2016

Mooie schone kamers met fantastisch uitzicht , prima keuken . De eigenaars (Hans en Birgit) geven je een echt vakantiegevoel. Was er ook in 2011 wat nu opviel is dat de butenkant van het hotel een frisse facelift heeft gehad.

Fantastisch hotel

Annette Engelage
13-2-2012

Prachtig hotel met fantastisch uitzicht op de Weissensee vanaf het balkon.

Mooie ingerichte kamers en van alle gemakken voorzien, zelfs een aparte toilet dus geen toilet in de badkamer wel zo fris.

Het echtpaar Birgit & Hans, die het hotel runnen, doen erg hun best om je thuis te laten voelen en dat lukt ze zeer goed. Ze zijn ontzettend gastvrij!

Het eten is perfect, hier valt helemaal niets op aan te merken, heerlijk ontbijtbuffet, en 's avonds is er een keuzemenu, die je na het ontbijt kunt doorgeven. Kortom een perfect verblijf.

Geen

Gesman Oeds
13-2-2012

Perfect hotel.ideaal voor schaatsers.Zeer schoon en hardwerkende medewerkers.Mooi uitzicht.Perfect om te wandelen ook al schaats je niet.

gastvrij, gezellig, mooi gelegen familiehotel

Jos van Kleef
13-2-2012

Gezellig en sfeervol hotel waar gastvrijheid met hoofdletters wordt geschreven. Alles is goed en kompleet verzorgd; de kamers, het uitgebreide ontbijtbuffet, het gevarieerde en lekkere eten ’s-avonds, het drankje aan de bar, kortom, een absolute aanrader wanneer men een goed en gezellig hotel zoekt, mooi gelegen aan de Weissensee.

Geweldig gastvrij, prachtige locatie

Egbert Melchior
18-2-2011

Al jaren gaan wij in de winter een week schaatsen op de Weissensee. Bij toeval kwamen wij in de Wiesenhof terecht, om er daarna elk jaar weer terug te keren. Vanaf de eerste dag voelden wij ons thuis. Bijzondere gastvrijheid, heerlijk traditioneel Oostenrijks eten, altijd verrassend en erg lekker. Het echtpaar dat het hotel runt heeft alles over voor zijn gasten zonder opdringerig te zijn. Het hotel ligt van de weg af, na 100 meter lopen ben je bij het meer en schaatsen maar. Of langlaufen, of sneeuuwwandelen, of skieen of rodelen en als het ijs slecht is bergwandelen. In de zomer moet het ook prachtig zijn, maar dat houden we nog een keer tegoed.

We hebben een aantal aanbieders voor Wiesenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wiesenhof in Gatschach / Weissensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wiesenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.