Appartement Schwarzenbacher Ferienwohnungen

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Schwarzenbacher Ferienwohnungen

• 6Hemiko09-08-2011

Matige accomodatie

De eigenaar heeft zijn accomodatie voorzien van 3 sterren. Alhoewel alle voorzieningen er zijn is het heel ongezellig ingericht, is de parkeerplaats doorlopend nat enishet laatste onderhoud langgeleden uitgevoerd. Verfwerk was minimaal. Wij hadden de indruk dat de eigenaar snel geld wil verdienen maar niet investeert in de gezellige inrichting en onderhoud zoals in heel Oostenrijk gebruikelijk. Gebruik van Wifi vraagt veel geduld en keuze mbt een strategische plek waar de ontvnagst wel goed is. De eigenaar werd ook nog eens boos omdat wij de tv zenders wilden verfijnen omdat die niet optimaal waren. Alshij niet had ingebonden hadden wij onze spullen gepakt en een ander appartement gezocht.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Boy en Rianne17-10-2009

Fantastisch!

super vakantie gehad, echt een aanrader! Groot balkon en ideaal uitgangspunt voor diverse activiteiten! We hebben samen met onze hond een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Jos, Angelique, Jorg, Cars09-09-2009

Absoluut voor herhaling vatbaar. Perfecte service.

Dit jaar hebben we voor de 2e keer tijdens de zomervakantie in aAppartement Schwartzenbacher doorgebracht. De ligging is erg mooi, voldoende parkeer mogelijkheden, zeer ruim ingerichte kamers die netjes onderhouden zijn. En een geweldige service van de hulpvaardige eigenaar. Ook een hond is welkom. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Wouter en Patricia12-08-2008

Een aanrader!!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie! Ons appartement had een fantastisch uitzicht op de Weissensee. Mooi appartement met een lekker groot balkon. De eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader dus!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Monica Ebbes30-12-2007

Geweldig groot appartement met mooi balkon en goed uitzicht. Heerlijke bedden, goede lokatie, vlak bij de Weissensee en restaurants. Wel erg lawaaiig, inderdaad van Italianen en dan vooral de kinderen. Maar ook Nederlanders kunnen er wat van hoor, volgens mij zaten wij met een aantal viswijfen op de verdieping. Haha! Maar goed, dit heeft de pret niet gedrukt. Het appartement is een topper. Wij hadden ook onze honden mee en dit was geen enkel probleem. Wat wel jammer is is dat je voor 2 extra personen niks bijbetaald maar voor 2 honden waren wij 70 Euro extra kwijt. En ook de energierekening is apart wat ons nog een 85 Euro koste. Tel daar nog 30 Euro toeristenbelasting bij op en je bent zo 850 Euro kwijt voor een weekje. Maar goed, dan heb je ook wel wat. De omgeving is trouwens echt top. Werkelijk een sprookje. Niet veel vertier maar wel een aantal goede restaurants. Vooral bij restaurant Zimerman in Techendorf is het gezellig zitten en goed eten.

Veel plezier!

Gereisd met partner in december 2007

• 7ruud en annie18-01-2007

leuke tent, goeie gasthher die Herwig, echter een nadeel zaten er de eerste week van januari 2007. Wat een kolereherrie van onze itilaanse medegasten en dan met name hun kinders ongelooflijk wat een herrieschoopers. Herwig doet er jammer genoeg niet veel aan. Verder alles top, goed app. schoon en heel, wel eenvoudig. Komt nu een lift in en een welness. Ben benieuwd, ga hierzeker terug.

Gereisd in januari 2007

• 9Christine10-08-2006

Mooie grote appartementen, met een werkelijk enorm balkon, van alle luxe en gemakken voorzien. Uitstekende bedden ook. Mooi centraal gelegen, alles kort in de buurt. Goede service van de eigenaar. Jonge, aardige man, die je graag overal bij helpt.

Gereisd in augustus 2006

• 10Bert Vermeij26-08-2005

Wij verbleven hier in febr. 2005 met 5 families. Mooie, ruime appartementen, heel goede bedden. Uitstekende service van Herwig Schwarzenbacher.

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Appartement Schwarzenbacher Ferienwohnungen