Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag23°1°
6,5

• Onderkomen6,3
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenresort Maltschacher See voor je op een rij gezet:

46 reviews over Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See in het Nederlands

Ligging mooi, maar ga aub investeren!

Dennis,
14-8-2018
  • Activiteiten5

Veel faciliteiten voor kleine kinderen. Wij hadden een touroperator tent en de gastheer/vrouw waren bijzonder aardig en behulpzaam. Camping komt wat hokkerig over. Telkens een veldje met 4 tenten of caravans. Je ziet helaas dat men te Laat investeert; ondergrond tennisbaan is kapot. Zelfde geldt voor midgetgolf. De nummers van de holes kon je niet meer lezen. Het heeft genoeg potentieel en ik hoop dat men het tij weet te keren en de boel niet verder laat verpieteren.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Marjon,
11-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Leuk complex aan het meer. Leuke appartementen, leuke dingen te doen (midgetgolf, tennis, zwembad). Summier spullen aanwezig (geen afwasspullen), weinig keukengerei. Met kleine kinderen verzoeken om begane grond!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Peter en Tineke van de touroperator hebben ons fantastisch geholpen tijdens ons verblijf in een bungalowtent. Echter, de camping/resort en het sanitair zijn echt vergane glorie.. te weinig toiletten/douches en te weinig schoonmaak momenten. Mooi zwem meer! Zeer gedateerd binnenzwembad.. Wij hebben lastminute deze vakantie geboekt voor een vrij zacht prijsje, als ik de volle mep had betaald zou ik niet blij geweest zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Mooie omgeving, camping viel tegen

M. Vriezekolk,
28-8-2017
  • Activiteiten6

De stacaravans staan dicht op elkaar, de inventaris en opbergruimte is minimaal. Prima geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Al zou ik er niet met meer dan 4 personen ingaan, daarvoor veel te klein! Bij de receptie vond ik ze niet echt vriendelijk. De gereserveerde lakens lagen niet klaar in de caravan. Ligt wel aan een leuk meertje waar je kunt zwemmen en kano's etc kunt huren. Is onderdeel van een all inclusive sonnenresort. Aldaar veel vertier met harde muziek tot laat in de nacht. Omgeving is prachtig, neem vooral een Karntencard, die haal je er zeker 3x uit. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, deze camping. Wel een mooie vakantie gehad, iedere dag op pad geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg gedateerde accommodatie in de omgeving wel vee

Jos,

lisette,
15-7-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

We zijn er net weer van 2 mooie weken op de camping , hebben heel goed weer gehad , de omgeving is prachtig wij hadden een mooi plekje waar de stacaravan stond ,mooi veldje voor de kleine . Hebben een paar x gegeten op het resort zelf maar we vonden dat het beter kon niet zoveel keus en vonden het matig, camping winkel is vrij duur , voor de rest is er veel te doen voor kinderen . Zou zeker zeggen volgend jaar weer als de ligging van de caravan goed is

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Teleurstellend

Pinar S
26-9-2016
  • Activiteiten4

Wij verbleven in een studio met een slaapkamer, badkamer, keuken/woonkamer, wc en terrasje op de begane grond. Bij aankomst was er niet goed schoongemaakt. Bij een drie-sterren-vakantiepark hadden we verwacht dat er nog eens schoongemaakt ging worden, maar dat was niet zo. We hadden all-inclusive geboekt, maar we moesten voor veel dingen bijbetalen. Alle activiteiten (inclusief minigolf) waren betalend, behalve het zwembad. Eten en drinken was inclusief, maar daarvoor moet men altijd helemaal naar het "Berghaus". Bij aankomst kregen we een kleine en een grote handdoek per persoon, en voor een nieuwe handdoek moesten we bijbetalen. In het "Bergaus" was het meestal heel druk en was het niet erg aangenaam. Wij zijn dus zelf naar de supermarkt moeten gaan om iets te kunnen drinken aan het meer of aan de studio. Het ontbijt was altijd hetzelfde, maar de rest was gevarieerd. Qua drank was er niets anders te verkrijgen dan bier of wijn. De omgeving is wel prachtig en daar hebben we volop van genoten.

Gereisd met partner in september 2016

Top camping

Femke Broertjes
15-8-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

WIj hebben twee weken in een huurtent gezeten op de camping. WIj hebben een fantastische tijd gehad. Prima eten kun je bij het seerestaurant, ideaal gelegen aan speeltuin voor de Kinderen. Zwemmen bij het meer is lekker en je kunt er kanos en surfplanken huren. Camping kids organiseert leuke activiteiten voor de kinderen. Het binnen zwembad is niet bijzonder groot, maar prima voor een korte duik bij slecht weer of nog even in de avond voor de kids. Het sanitair zag er prima uit. Niet hypermodern, maar schoon. Dat ze soms niet schoon waren had volgens mij meer te maken met het gedrag van andere camping gasten dan dat het niet goed schoongehouden wordt! WIj gaan deze camping zeker onthouden voor een volgende keer! De kinderen willen er volgend jaar weer naartoe! Een Karinthie kaart aanschaffen is zeker de moeite, zeer veel leuke dingen te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Karin
13-8-2016
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Het apartement was ruim. Het trappenhuis naar het apartement deed enorm ddr achtig aan sober en jaren zeventig. De inrichting een allegaartje ook uit de zeventiger jaren. Het tweepersoonsbed bestond uit twee totaal verschillende bedden. Verder het keukeninventaris was erg summier. Voor drie personen alleen kleine kopjes en geen glazen aanwezig. Pannen die de beste tijd gehad hebben. Bij gebruik van het twee pits elektrisch kookstel sloegen de stoppen eruit. Niets aanwezig om water te koken geen fluitketel of waterkoker. Bij receptie konden we een waterkoker krijgen tegen een borg van 20 euro. Die borg hebben we uiteraard niet betaald. Verder het meer is niet zo groot en de ligweiden erg klein voor zoveel gasten. Nog een tip voor wifi ga niet op de stoep bij de receptie zitten voor nauwelijks ontvangst maar langs het water bij de botenverhuur/surfschool daar vang je beter wifi van stadFE

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer naar deze camping!

Marit
4-8-2016
  • Activiteiten4

Toen we aankwamen en bij onze stacaravan aankomen was het vreselijk, de stacaravan stond zo krap tussen de andere caravans dat we geen enkele ruimte er omheen hadden. Onze wc was ongeveer een openbaar toilet aan de straat en de veranda was compleet omgroeid met bosjes, zonder uitzicht en direct geplaatst op de caravan van de buren. Ruimte voor de kinderen om te spelen was er niet. Ongeveer de helft van de caravans staat op deze manier, zonder uitzicht, boven op elkaar gepakt in kleine straatjes, zonder een straaltje zon op het terras.

In het straatje waar wij gepropt werden stonden allemaal vaste gasten, die het met de regels niet zo nauw namen. Auto's bij de tent, tot diep in de nacht veel lawaai met veel drank. Het was een drama!

Bij aankomst moesten we direct schoonmaakkosten betalen, maar de caravan was absoluut niet schoon. Etensresten in de koelkast, tandpasta zat nog overal op de wasbak en de spiegel, de douche vol met haren en de dekbedden onder de bedden, waar het vreselijk vies was!!!!!

Na veel zeuren en vragen hebben we gelukkig kunnen regelen dat we een andere plek kregen, maar wel pas op woensdag, toen zat een derde van onze vakantie er al op. Natuurlijk moesten we hier wel een bedrag voor betalen. Maar alles beter dan de eerste caravan, daar kun je met goed fatsoen echt geen mensen in plaatsen. Ook deze caravan was weer vies, erg vies. Ik vraag me af of er überhaupt een schoonmaakploeg in is geweest. Ik heb eerst zelf een uur lang de caravan schoongemaakt.

Dan het park, in de brochure lijkt het een sprookje, maar echt niet. De camping autovrij? Zeker niet, alle vaste gasten hebben de auto bij de tent en ook de vele huurtenten mogen de auto bij de tent. Ook is de camping onveilig gelegen, er moet eerst een doorgaande weg overgestoken worden voordat je bij het meer kunt komen. Er zijn heel veel appartementen in het Sonnenresort gelegen, appartementen met 'all inclusive' formule, inclusief een enorme vreetschuur met hordes schransende gasten (inclusief het overgeefsel op het terras van mensen die zich schijnbaar niet in konden houden).

Gelukkig was het mooi weer en maakte de omgeving veel goed. We zijn dus maar weinig op de camping geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See in Feldkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.