Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenresort Maltschacher See voor je op een rij gezet:

50 reviews over Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See

• 4A.Sas12-09-2019

Leuk voor kinderen

Wij hadden n mooi plek maar er zijn stacaravans die echt superdicht op elkaar staan. De bedden zijn vreselijk, de caravan met name de wc was slecht schoongemaakt. Stonk heel erg naar urine. Het restaurant niet best.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen

• 3EEF13-08-2019

nooit meer de caravans van touroperator

De stacaravan (via touroperator geboekt) was niet heel fijn. Ze zijn erg op elkaar geplaatst en staan allen vól in de zon (er zijn eigenlijk geen bomen van betekenis op de camping). Dit betekent onder andere dat het toilet en de kinderslaapkamer overdag onbegaanbaar zijn doordat de zon de hele dag op het raam brandt. Er zit geen airco in de caravans. Wél een koelkast die het niet goed doet en waarvan de hitte die uit de achterkant slaat niet goed afgevoerd kan worden en dus de temperatuur in de caravan verder verhoogd. Hetzelfde geldt voor de (kleine) boiler, deze geeft veel warmte af (en veel te weinig warm water om met 4 personen te douchen). En bovendien heeft het kooktoestel maar TWEE pitten, die te klein zijn voor 2 grote pannen. Hier kun je dus niet fatsoenlijk op koken. Het zijn bovendien electrische platen waardoor de hitte in de caravan nóg verder toeneemt. Caravan was bovendien vies. Meertje wel heel fijn.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 6Cathelijne11-08-2019

Leuke omgeving, stacaravan niet doen.

Het resort bestaat uit gebouwen met appartementen én een camping. Aan de camping wordt nauwelijks onderhoud gepleegd: receptiegebouw is dicht, asfalt is kapot, geen planten alleen heggen ter afscheiding. Wij hadden een mobile home via een touroperator geboekt. De inrichting was oud en vies. Stacaravans staan op een rijtje achter elkaar, je kijkt dus tegen een stacaravan aan vanaf de veranda precies tegen het raam van die stacaravan waardoor de privicacy minimaal is en de gehorigheid hoog. Omgeving is leuk: het meer is lekker om in te zwemmen en je kunt er waterfietsen en surfplanken huren. In de weidere omgeving is genoeg leuks te doen: rodelen, met gondel de berg op, stadjes.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 2018
    6Dennis14-08-2018

Ligging mooi, maar ga aub investeren!

Veel faciliteiten voor kleine kinderen. Wij hadden een touroperator tent en de gastheer/vrouw waren bijzonder aardig en behulpzaam. Camping komt wat hokkerig over. Telkens een veldje met 4 tenten of caravans. Je ziet helaas dat men te Laat investeert; ondergrond tennisbaan is kapot. Zelfde geldt voor midgetgolf. De nummers van de holes kon je niet meer lezen. Het heeft genoeg potentieel en ik hoop dat men het tij weet te keren en de boel niet verder laat verpieteren.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 7Marjon11-08-2018

Prima

Leuk complex aan het meer. Leuke appartementen, leuke dingen te doen (midgetgolf, tennis, zwembad). Summier spullen aanwezig (geen afwasspullen), weinig keukengerei. Met kleine kinderen verzoeken om begane grond!

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 7Paul11-08-2018

Mooie omgeving, fijne hulp, camping versleten..

Peter en Tineke van de touroperator hebben ons fantastisch geholpen tijdens ons verblijf in een bungalowtent. Echter, de camping/resort en het sanitair zijn echt vergane glorie.. te weinig toiletten/douches en te weinig schoonmaak momenten. Mooi zwem meer! Zeer gedateerd binnenzwembad.. Wij hebben lastminute deze vakantie geboekt voor een vrij zacht prijsje, als ik de volle mep had betaald zou ik niet blij geweest zijn.

• 7Activiteiten

• 2017
    6M. Vriezekolk28-08-2017

Mooie omgeving, camping viel tegen

De stacaravans staan dicht op elkaar, de inventaris en opbergruimte is minimaal. Prima geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Al zou ik er niet met meer dan 4 personen ingaan, daarvoor veel te klein! Bij de receptie vond ik ze niet echt vriendelijk. De gereserveerde lakens lagen niet klaar in de caravan. Ligt wel aan een leuk meertje waar je kunt zwemmen en kano's etc kunt huren. Is onderdeel van een all inclusive sonnenresort. Aldaar veel vertier met harde muziek tot laat in de nacht. Omgeving is prachtig, neem vooral een Karntencard, die haal je er zeker 3x uit. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, deze camping. Wel een mooie vakantie gehad, iedere dag op pad geweest.

• 5Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 4Jos14-08-2017

Erg gedateerde accommodatie in de omgeving wel vee

Op 20 km mooie activiteiten: Gerlitzen, Klagenfurth

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen

• 9lisette15-07-2017

geweldig

We zijn er net weer van 2 mooie weken op de camping , hebben heel goed weer gehad , de omgeving is prachtig wij hadden een mooi plekje waar de stacaravan stond ,mooi veldje voor de kleine . Hebben een paar x gegeten op het resort zelf maar we vonden dat het beter kon niet zoveel keus en vonden het matig, camping winkel is vrij duur , voor de rest is er veel te doen voor kinderen . Zou zeker zeggen volgend jaar weer als de ligging van de caravan goed is

• 9Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Pinar S26-09-2016

Teleurstellend

Wij verbleven in een studio met een slaapkamer, badkamer, keuken/woonkamer, wc en terrasje op de begane grond. Bij aankomst was er niet goed schoongemaakt. Bij een drie-sterren-vakantiepark hadden we verwacht dat er nog eens schoongemaakt ging worden, maar dat was niet zo. We hadden all-inclusive geboekt, maar we moesten voor veel dingen bijbetalen. Alle activiteiten (inclusief minigolf) waren betalend, behalve het zwembad. Eten en drinken was inclusief, maar daarvoor moet men altijd helemaal naar het "Berghaus". Bij aankomst kregen we een kleine en een grote handdoek per persoon, en voor een nieuwe handdoek moesten we bijbetalen. In het "Bergaus" was het meestal heel druk en was het niet erg aangenaam. Wij zijn dus zelf naar de supermarkt moeten gaan om iets te kunnen drinken aan het meer of aan de studio. Het ontbijt was altijd hetzelfde, maar de rest was gevarieerd. Qua drank was er niets anders te verkrijgen dan bier of wijn. De omgeving is wel prachtig en daar hebben we volop van genoten.

• 5Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

2 tips over Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See

• Barbara, 15-10-2013

in de buurt bomen klimmen.

• Sandra, 02-09-2013

In de buurt zijn er voldoende gezellige eetgelegenheden. De 'kantine' op het park stelt niet veel voor. Terras is gezellig maar bij een drupje gaat het terras direct dicht en moet je in de eetzaal zitten. Die is heel ongezellig. In de buurt zijn wel gezellige eetgelegenheden waar we ons zeer welkom hebben gevoeld. Op de accommodatie in het park was dit minder. Zowel receptie als restaurant.

2 vragen over Vakantiepark Sonnenresort Maltschacher See

• Lydia Bauman, 22-07-2014

Maltschachersee

Wie weet waar de bodem van de maltschachersee uit bestaat? uit grond of kiezels? In Italie moesten we nl waterschoentjes aan omdat de bodem daar veelal uit kiezels bestond.

En heeft er iemand een plattegrond van de camping of enig idee waar ik die op kan vragen

N de Kreek, 19-08-2014

Om het water in te komen zijn het grote kiezels, maar daarna is het zand.

• Michael, 21-07-2014

bbq

mag je op de camping ook met en skottelbraai en gasbbq? lees net dat het alleen toegestaan is met een kolenbbq?

N de Kreek, 19-08-2014

Ja hoor dat kan. Bij de sta caravans staan over BBQ's

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag