Appartement Ferienanlage Hinteregger

Appartement Ferienanlage Hinteregger

5.8Voldoende

Oostenrijk, Karinthië, Feldkirchen

Op vakantie geweest naar Ferienanlage Hinteregger?

5.8Voldoende

• 6.6Inrichting
  • 5.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Ferienanlage Hinteregger

• 2Lien12-09-2011

nooit meer

Bij aankomst zeer onvriendelijke ontvangst. Appartement niet gekregen dat we hadden geboekt. Beloftes, dat er een bar, bio winkel, ontbijt/eet gelegenheid zou zijn niet in gebruik/niet open. Dus al met al een dikke onvoldoende.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5gezin met jonge kinderen01-09-2011

rare bedoening

het was even wennen voor we onze draai vonden gezien de tegenslagen. Mooie vakantie gehad maar onrustig. Eerst werden we na de lange reis weggestuurd omdat het appartement niet klaar was. Kinderen huilen in de auto..Als alternatief kwamen we in een door hen aangeboden 4* hotel terecht. Mooi hotel maar niet ingericht op een jong gezin. Na een week konden we dan toch bij hinteregger terecht. We mochten in het hoogseizoen zelf ons appartement uitkiezen....raar. Er werden wederom gezinnen weggestuurd toen bleek dat alles weer vol zat terwijl die gezinnen net als ons ook gewoon gereserveerd hadden. Eerste dagen geen stroom, dus koud douchen en niet kunnen koken. We zagen wel dat de eigenaars hun best deden naar hun kunnen.De schnappsavond was leuk, ook de overige nederlandse gezinnen waar we gezellig mee optrokken, vrijblijvend. Geen kinderboerderij maar een oude hooischuur (wel gevaarlijk, let op dat je het luik op de hooizolder goed dichtmaakt) maar de kinderen vonden het prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Henk13-08-2011

anders dan verwacht

Wij en nog een aantal gezinnen kregen niet het app. wat gereserveerd was. Dit komt ons inziens omdat de eigenaar geen planning bijhoudt van wie er komen en wat ze geboekt hebben. Het welkomstdrankje, de grille avond de tafeltennistafel, de waterglijbaan en ontbijt mogelijkheid ontbraken. De bar was gesloten. De eigenaar geeft bijna geen uitleg. Toch een hele leuke vakantie gehad! Bij vertrek kregen we snapps en honing mee.

Pluspunten: -erg mooie ligging en uitzicht -schone app. met beddegoed, handdoeken en badlakens -super voor kinderen: zwembad 1,20m diep, grote tuin, dieren -snapps proefavond 1x per 2 wk. -bestellen warme broodjes (semmeln) en eieren mogelijk -met de Karintië-kaart kun je veel activiteiten in het gebied doen. -saamhorigheid met andere (Ned.) gezinnen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 5Bert Mullens06-08-2011

Goedkoop maar afgelegen

Mijn partner en ik (28) zijn hier voor een week geweest met een kleine pup. Eenmaal aangekomen werden we niet vriendelijk ontvangen (oude man). Kort gezegd kregen we de sleutel en een korte uitleg dat de hond niet in de tuin (hoewel dit bij vrijuit te boek stond als hond-vriendelijk)mocht komen, en dat we de etensresten aan de varkens moesten geven. Van andere gasten kregen we te horen dat er broodjes besteld konden worden, waar de vuilnis kon worden weggegooid en waar het "privé" strand was.

Pluspunten + schoon appartement + mooie omgeving & tuin + goedkoop + Privéstrand aan Goggausee

Minpunten - Geen wandelpaden in de buurt (ligt aan een drukke afgelegen weg zonder voetpad) - Privé strand bereikbaar met auto - Onvriendelijke eigenaar - Stroom viel om de dag uit - Zwembad zelf bijvullen (filter lekte)

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Debbie Keupink07-07-2008

Erg leuk familie-bedrijfje. Knus en klein. Wel een super leuke tuin die tegen een berg oploopt, met een gezellig zitje. S'morgens kun je buiten ontbijten of binnen in de serre. Ligt wel afgelegen. Alles wordt er zelf gemaakt: boter, worst, kaas, jam, vleeswaren en honing. Ook hebben ze een aantal dieren, geitjes, konijntjes, cavia's. En de hond is er ook welkom. Onze kamer was wel erg klein met klein balkonnetje(begane grond) Er was een klein zwembad en een aantal schommels

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Ferienanlage Hinteregger info