Pension Seeblick

Pension
Pension Seeblick
9,6

13 reviews over Pension Seeblick in het Nederlands

Top locatie, supergoed app met alles erop en eraan

Fam Mulders
4-10-2017

Wat een prachtige omgeving, eigenaren van het persion en appartement erg bereidwillig. Zelfs in voor een potje tafeltennis/badminton.

Met honden echt een superverblijf, vanuit de tuin zo het bos de bergen in.

Erg genoten

Heerlijk!

Fam. Schilder
8-9-2017

Prachtig huis met vrolijke bloemen aan de balkons op schitterende locatie. 2 nachten op heenreis naar Kroatië en 2 nachten op terugreis wat voelde als thuiskomen. Warm welkom van Jim en Susanne. Prachtige dubbele kamer met heerlijke bedden en een zitje. Superschoon en ruim. Heerlijk ontbijt. Op loopafstand van het meer om een verfrissende duik te nemen in kraakhelder water en met een wandeling te genieten van de schone lucht. Ook een fijne tuin om in te zitten en een pingpongtafel om een balletje te slaan. Heerlijke dagen gehad en wij hopen zeker nog eens terug te komen.

fantastisch

els egberts
7-8-2017

een geweldig pension met zulke lieve mensen,wat hebben wij het naar ons zin gehad,wij waren met onze dochter en kleindochters,kan het iedereen aanraden ,mooie kamers ,prachtig uitzicht heerlijk ontbijt,

Thuiskomen op 1000 km van je eigen huis! SUPER!

chris, rigo en rowan, de bordercolli
20-7-2017

Vanaf het eerste uur dat we in het appartementje waren, voelden we er ons thuis!

Eigen zetel, eigen keuken, fantastische slaapruimte én zoveel ruimte voor Rowan!

Je krijgt er de volledige vrijheid, rust is troef en tegelijk een vriendelijk koppel dat je met raad en daad wil bijstaan! En wat een uitzicht, bergen en meren volop! We boekte voor een kleine week, en bleven er bijna twee weken! Absolute aanrader!

Pension Seeblick een 10+!

Annemarie
7-4-2017

Als je welkom bent met 4 Newfoundlanders in een fantastisch schoon en meer dan voldoende ingericht appartement met een eigen afgesloten tuin, aan de rand van een geweldig wandel- danwel zwemgebied. Elke morgen een overheerlijk ontbijt met verse warme broodjes, geserveerd krijgt. Gastvrij ontvangen wordt, met adviezen en ideeën voor leuke trips wordt bijgestaan. Ja wat kun je nog meer doen dan dit adres met een 10+! belonen. Wij komen terug, dat mag heeeeeeeeeel duidelijk zijn! :)

Heerlijk vertoeven met twee hondjes

Sylvia
5-4-2017

Wij hadden het appartement geboekt, heerlijk fris en schoon👍Ook zo heerlijk geslapen in een super zacht fijn bed. Hondjes konden heerlijk los lopen de berg op, tuin lekker omheind, denk dat het er in de zomer ook erg fijn is👍👍 Groot meer, werd op geschaatst, denk dat je er in de zomer, lekker kan zwemmen. Leuke Nederlandse mensen die het daar runnen. Al met al een fijne vakantie gehad😁 Ik geef het hond vriendelijk een 10!

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad in okt 2016. Appartement was schoon, gezellig en met een tuin. Een aanrader voor mensen met een hond of kleine kinderen. Heerlijk om in te zitten met een kabbelende beek op de achtergrond. Susanne heeft ons goede wandeltips gegeven, om te wandelen met de hond, in de omgeving. Een verademing: schone lucht, rust en vriendelijke mensen.Wij gaan hier zeker ooit terug komen. Wij gaan zeker ook eens de wintersport hier proberen.

Even lekker weg

Irene
26-2-2017

Tops: ontvangst, omgeving, appartement, kwaliteit bedden, inventaris, schoon, hondvriendelijk, uitzicht op de Feldsee, heerlijk balkon en tuin.

Tips:

Iets langere dekbedden, of een instopstrook. Misschien mooie foto's uit de omgeving aan de muur.

Oude reviews (archief)

Schitterend - een aanrader

Marcel Linda verhanneman Verraes
19-7-2016

Wij waren voor 10 nachten in het Pension Haus Seeblick ( Feld Am See ) op een appartement met onze 9 maanden oude Engelse Cocker Spaniël. Appartement is mooi ingericht , functioneel , met living , mooi ingerichte keuken , aparte slaapkamer , balkon en afgesloten tuin waar onze hond vrij kon rondlopen zonder dat we gans de tijd toezicht moesten houden. Ontvangst door de gastvrouw Susanne was warm en hartelijk waardoor wij ons direct thuis voelden , Susanne stond steeds klaar om ons te helpen en tips te geven, ontbijt was zeer goed met alles erop en eraan , Susanne was daar ook altijd om een babbeltje te slaan wat zeer sympathiek over kwam. Het Pension is gelegen in een rustige schitterende omgeving , uitvalsbasis om verschillende ontdekkingen te voet of met de auto te doen .Voor ons was deze omgeving heel belangrijk , vooral de rust en de steeds veranderde mooie kleuren door de verschillende lichtinvallen van zon en wolken Wij vinden het Pension Seeblick en omgeving een aanrader , met een warme lieve gastvrouw .

Pension Seeblick is voor ons een topper!

We hebben er maar één nacht op doorreis doorgebracht maar we komen zeker terug.

Wat een mooie omgeving en wat een locatie.

We werden warm welkom geheten door de lieve gastvrouw in een mooie entreeruimte.

Het pension ziet er prachtig uit met veel authentieke elementen. De kamer was super gezellig, heel compleet en schoon met een fijne badkamer. Ruimte genoeg voor je spullen.

Wij hadden vanuit onze kamer uitzicht op de bergen en het meer.

In de tuin is het goed toeven! Er staan banken en zitjes, je kunt in de zon en in de schaduw zitten, heerlijk!

Het ontbijt was heel uitgebreid met vers afgebakken broodjes en alles wat je je maar kunt wensen. Een lekker begin van de dag.

We vonden het jammer dat we niet nog een nachtje konden blijven, want we hebben nu gewoon heimwee.. Er zal zeker een vakantie op gaan volgen en dan toch minstens een week. Er is zoveel te zien en te beleven in de buurt.

Met dank aan Susanne, de eigenares, we voelden ons echt thuis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Seeblick in Feld am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Seeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Seeblick scoort een 9.56 uit 10 op basis van 16 reviews.