Appartement Pension Seeblick

20 reviews over Appartement Pension Seeblick in het Nederlands

Eigenaars gastvrij en vriendelijk

Hanneke
11-9-2018

Een heerlijke vakantie gehad. Appartement heeft een fantastisch uitzicht. Met onze hond heerlijke wandelingen gemaakt.

Bijzonder mooie plek, een heerlijke vakantie!

Nienke Rensink
30-8-2018

Een mooi authentiek pension wat een geweldig uitzicht heeft! Susan en Jim zijn erg aardig en zeer hartelijk als gastvrouw en gastheer. Ze willen alles wel doen om het je naar de zin te maken. Het pension is echt qua inrichting authentiek! Echt op en top Oostenrijks! Degelijk, schoon en super bedden! Ik houd er persoonlijk niet van om in een modern en strak hotel/pension te slapen en daarom was dit geweldig! Midden tussen de echte Oostenrijkers een heerlijke vakantie! Wij gaan zeker terug!

Geweldige ervaring

Fam. Olthof
26-8-2018

De eigenaren zijn ontzettend lief en gastvrij en hebben echt aandacht voor hun gasten.

Je hoeft het maar te vragen en het is mogelijk. (Bijna alles dan. :))

De kamers zijn mooi en zeer schoon.

Uitzicht vanaf het balkon is grandioos. En je komt er echt tot rust.

Ook mochten we de apartementen even bekijken. Zeer ruim. Prachtig en zeer diervriendelijk.

Feld am See is een uistekende plek voor allerlei activiteiten, dagjes weg en het genieten van de omgeving.

Geniet ook zeker van een lekkere frisse duik in het meer, 2 minuutjes lopen vanaf Seeblick.

Wij hopen snel weer terug te komen.

Heerlijke vakantie gehad in het mooie Oostenrijk!

Sandra, René & Odie
22-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze hond Odie, in het appartement Mirnock. Een heerlijk appartement met omheinde tuin zodat de hond vrij rond kon lopen. Het appartement heeft uitzicht op het meer en de bergen. Vanuit de tuin loop je zo het bos in. Heerlijk wandelen vanuit het appartement rond de Feld See of de Afritzer See. Appartement was prima met nette woonkamer, slaapkamer, badkamer en keuken. Wij hadden onze elektrische fietsen meegenomen en hebben mooie tochten kunnen maken. We werden hartelijk ontvangen door Susanne en Jim, hadden altijd goede tips en waren altijd beschikbaar voor vragen of een praatje.

Sportief, genieten... geweldig!

familie van der Helm
9-8-2018

Bij Susanne en Jim Reijsoo begint je vakantie pas echt goed :) Niet alleen een prachtig (heerlijk sportief) dorp, maar de ligging van het appartement is super! aan de voet van de berg, maar net hoog genoeg om prachtig over het meer te kunnen kijken. Je kunt je ochtend niet mooier beginnen! Deze omgeving leent zich voor ieder! Sportieve kids/ jeugd hebben volop mogelijkheden in en rondom het meer, hou je van de natuur trek je lekker de bergen in, wil je rondtoeren (wij met de motor) dan zijn er volop panoramastrasssen. Het is een perfecte uitvalbasis voor heel Karinthië, binnen maximaal 1,5 uur rijden zijn er prachtige Schluchten, Hochalmstrassen, stuwmeren, musea te vinden en zijn er volop ,mogelijkheden om te raften. Bij Jim en Susanne mag je ook je honden meenemen, dat maakte voor ons de vakantie helemaal perfect! O, ja en de bedden liggen heerlijk, ook niet onbelangrijk!

Super!

Yana
2-8-2018

We hadden het appartement geboekt waar we zeer welkom waren met onze 6 shelties.

Super appartement voor zowel ons als de honden, goed onderhouden en zeer ruim.

Susanne en Jim zijn zeer gastvrij en hebben ook leuke tips voor jou tijdens je verblijf in de omgeving.

Het was een zeer aangename vakantie voor ons! Ik kom zeker nog eens een keer terug! Een aanrader voor elke hondenbezitter en ook mensen zonder honden natuurlijk!

Heerlijk, tot volgend jaar!

Marjolein, Patrick en Lois
18-7-2018

We hebben heerlijk genoten in dit prachtige pension. Heerlijk, ruime kamer met balkon en uitzicht op de Feldsee. Alles netjes, schoon en goed verzorgt! Ons kleine meisje heeft heerlijk genoten in de tuin van de gastvrije eigenaren en manlief gewonnen met pingpongen ;)! Wij komen heel zeker weer terug!

Top locatie, supergoed app met alles erop en eraan

Fam Mulders
4-10-2017

Wat een prachtige omgeving, eigenaren van het persion en appartement erg bereidwillig. Zelfs in voor een potje tafeltennis/badminton.

Met honden echt een superverblijf, vanuit de tuin zo het bos de bergen in.

Erg genoten

Heerlijk!

Fam. Schilder
8-9-2017

Prachtig huis met vrolijke bloemen aan de balkons op schitterende locatie. 2 nachten op heenreis naar Kroatië en 2 nachten op terugreis wat voelde als thuiskomen. Warm welkom van Jim en Susanne. Prachtige dubbele kamer met heerlijke bedden en een zitje. Superschoon en ruim. Heerlijk ontbijt. Op loopafstand van het meer om een verfrissende duik te nemen in kraakhelder water en met een wandeling te genieten van de schone lucht. Ook een fijne tuin om in te zitten en een pingpongtafel om een balletje te slaan. Heerlijke dagen gehad en wij hopen zeker nog eens terug te komen.

fantastisch

els egberts
7-8-2017

een geweldig pension met zulke lieve mensen,wat hebben wij het naar ons zin gehad,wij waren met onze dochter en kleindochters,kan het iedereen aanraden ,mooie kamers ,prachtig uitzicht heerlijk ontbijt,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Seeblick in Feld am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Seeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.