Vakantiepark
8,7

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,3

Wahaha Paradise Fun Family Resort is een kindvriendelijk hotel. Kids vermaken zich in de speelhal met klimwand waar ook de miniclub wordt gehouden. Tennissen of minigolfen kan ook. Bij het verwarmde buitenzwembad of natuurbad relax je op een ligbed met uitzicht op de bergen. Kids zijn ook welkom in de sauna. Feistritz im Rosental is zeer rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Wahaha Paradise Fun & Family Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort in het Nederlands

Top vakantie!

van doorn
17-1-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Hele leuke vakantie gehad in de zomer van 2014! Een fantastisch verwarmd buitenzwembad met daarom heen luxe ligstoelen. Ze brengen op verzoek een lekker drankje. Het complex is rustig gelegen. Er is veel te doen zoals tennissen, klimwand en minigolf. Voor een uitje naar de bergen wel even de auto nodig. Eten is erg lekker. Geen hele grote buffetten, wel een gratis sapje erbij. Personeel heel vriendelijk. Echt een aanrader om eens naar toe te gaan. Kinderen vermaken zich opperbest!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Marketing/Sales, Marketing & Sales , 4-2-2016

Dear guest, thank you for taking time and writing us a rewiev. We are more than happy to hear that you enjoyed your stay at our resort. Best regards from Feistritz, your Wahaha Paradise Team

Een echte aanrader!

Familie Van Driel
14-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij verbleven van 10 dagen in juli in het Wahaha Paradijs en we hebben een heerlijke vakantie gehad! Goede familiekamer, heerlijk eten (iedere avond een ander thema-buffet) in een zeer kindvriendelijke omgeving. Het hotel heeft een kinderzwembad en daarnaast ook een natuurbad. Ook kun je goed terecht in de sauna, kinderen mogen ook daarin. Verder is is er een grote speelhal waar de kinderen zich goed kunnen vermaken (daar is ook een miniclub) en een grote sportruimte. Het is een perfect hotel om met kinderen te verblijven. Het hotel ligt prachtig, maar wel wat afgelegen. Toch is er in de nabije omgeving genoeg te doen, de Tscheppaschlucht en de Klagerfürter Hutte zijn zeker het bezoeken waard. Ook bij de Loibelpass (richting Slovenië) kun je prachtig wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort in Feistritz im Rosental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort