Vakantiepark
8,7

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,3

Wahaha Paradise Fun Family Resort is een kindvriendelijk hotel. Kids vermaken zich in de speelhal met klimwand waar ook de miniclub wordt gehouden. Tennissen of minigolfen kan ook. Bij het verwarmde buitenzwembad of natuurbad relax je op een ligbed met uitzicht op de bergen. Kids zijn ook welkom in de sauna. Feistritz im Rosental is zeer rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Wahaha Paradise Fun & Family Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort in het Nederlands

Mooi Appartement

S.Smit
9-9-2010
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Een heel mooi appartement hadden wij type orchidee,goede bedden .De keukeninventaris was aan kleine kant maar als je zelf niet kookt is dat geen probleem.Wij hadden halfpension geboekt het eten was goed maar niet alles was even warm duidelijk nog startproblemen.Jammer is dat er geen overdekt zwembad was wel een verwarmd buitenbad en een natuurbad.Een mooi wellness centrum en voor volwassenen en kinderen genoeg te doen in de grote hal.Het personeel was ook heel vriendelijk.Wij hebben een supervakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sun Jun 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort in Feistritz im Rosental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Wahaha Paradise Fun & Family Resort