Camping Juritz

Camping Juritz
8,6

17 tips over Camping Juritz

e, 8-2-2015
kärntencard kopen is een must, hierdoor heb je heel veel uitstapjes gratis of met korting, heel veel gebruik van gemaakt, pyramidekogel, minimundus, mölltaler gletscher, reisseck, Ankogel (wel iets verder rijden maar absoluut de moeite waard) wandeltocht naar klagenfurterhütte (best pittig maar heel mooi!!)
e, 8-2-2015
De kärntenkaart is een absolute aanrader, veel gratis uitstapjes of met korting oa.rodelbaan, Minimundus, Pyramidekogel met de glijbaan naar beneden! wandeling naar de klagenfurterhütte pittig maar prachtig!!
Sonja, 6-9-2014

Ga eten in het restaurant, heerlijk!

Gebruik de karntencard voor vele uitstapjes.

Johan, 24-8-2014

Klagenfurt

Bootje varen op de Wörthersee

Wilco, 20-8-2014

Voor gezinnen met kinderen is de Kärnten Card aan te bevelen.

Ook een dagtrip naar het mooie Slovenië is een aanrader.

Fam. Groffen, 18-8-2014
Neem een Carintie card daar kan je veel mee doen

Familie Bos, 15-8-2014

Er zijn geen waterpunten op de camping. Wij hebben ons prima gered met een 2 liter waterfles die we bijvulden.

Het is achterop de camping erg donker neem kleine lampjes mee die op zonnecelenergie werken. De camping eigenaar heeft deze recent over de hele camping neergezet, maar worden regelmatig omver gereden door binnenkomende of vertrekkende gasten.

gerdahulshof1202, 11-8-2014

De Karnten-card. Met deze kaart heb je toegang tot gondels, boottochten, grotten en nog veel meer.

Voor wandelaars is het drielandenpunt een aanrader. En ook de wandelingen in Bad Kleinkirchheim.

Henk SIlvertand, 1-7-2014

Zeer aan te bevelen voor tripjes naar de meren in de omgeving van Villach en Klagenfurt, ook een trip naar Slovenie is zeer de moeite waard naar de omgeving van Bled en het nationale park aldaar.

Let op om de camping te bereiken niet naar het dorp, maar net voor het dorp linksaf slaan bij het camping bord met vlagdoek. De camping ligt bij het 1e huis aan de rechterkant.

Pieter, 2-11-2013
Maak gebruik van de voordeel Karintie kaart