Camping Juritz

Camping Juritz
8,7

101 reviews over Camping Juritz in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch en zéér kindvriendelijk.

Anneke
16-8-2018

Voor het eerst dit gebied in Karinthië bezocht. Prachtige ligging, rustige camping en zeer kindvriendelijk. Aardige campingeigenaren, fijn slag mensen op de camping. Vanuit Feistritz ook Slovenië bezocht, zeer de moeite waard. In de omgeving hebben we een wandeling gemaakt naar de Klagenfurter Hütte, 3 landenpunt, Tscheppaslucht gelopen, op de Wörthersee gevaren, gezwommen in het Lago del Predil in Italië. Al met al een geweldige vakantie gehad. Onze kinderen van 6 en 12 hebben een topvakantie gehad ook, zeker op de camping. Wel waren we blij dat we een rustige staanplaats hadden aan de rand van de camping; rondom het zwembad was het tijdens de piektijden druk, wel heel gezellig. Kampvuur, een clown, een goochelaar, Oostenrijkse muziek op de camping..dit alles heeft het tot een prachtige vakantie gemaakt voor ons. Deze camping is zeer aan te raden.

Toppie

Marmar
16-8-2018

Wat een leuke gezellige mooie camping!!

Ons kind op de camping bijna niet gezien alleen maar lekker ah spelen.voetballen,zwemmen met de rest Vd camping kinderen!!!

Erg vriendelijke leuke eigenaren die alles doen voor een geweldig verblijf!

Omgeving ook erg mooi veel te doen voor ieder wat wils!

Kleinschalige Vd camping vonden wij echt super leuk geen dagen gevuld met animatie dingen maar af en toe kwam er toch wat leuks op de camping bv goochelaar ☺️

Top sfeertje komen zeker nog eens terug 🍻

Eten op camping ook top!!

Prachtige camping

Fam Peters/Backers
15-8-2018

Via kennissen op deze camping terecht gekomen,en het heel goed naar de zin gehad.

Wat een gezellige,gemoedelijke,kindvriendelijke camping is dit!Prachtige omgeving en heel veel te doen.

We hebben gelijk een karinthie kaart gekocht,aanrader als je ervan houdt om veel te gaan ondernemen.

Het restaurant is fantastisch..vooral de hausplatte voor 2 personen.

De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam.

Sanitair zeer verzorgd,er was zelfs een vaatwasser.

Al met al een top camping voor actieve gezinnen met kinderen tot 14 jaar.

Fantastisch!

Hester van Sprang
8-8-2018

Mooie gezellige camping, grasplaatsen, veel tenten, fijne speel/ligweide, perfecte voorzieningen, erg aardige eigenaren, gezellig terras/restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding. Relaxte sfeer, fijne plek voor jonge gezinnen maar ook met pubers. Uitzicht op de bergen vanuit de tent, maar open genoeg om ‘s avonds nog lekker buiten te zitten.

Heerlijke camping

Ronald
8-8-2018

Mooi gelegen, redelijk grote plaatsen, lekker zwembad, schoon sanitair. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Wel heel erg veel Nederlanders. Lekkere broodjes voor weinig, supermarkten vlakbij.

Zwemmen in Wörthersee is heerlijk, wij gingen naar Reifnitz, kan je meteen combineren met bezoek aan Pyramidenkogel.

Super gezellige, kleinschalige informele camping

Johan Jansen
7-8-2018

Camping Juritz is echt een topcamping, kleinschalig, overzichtelijk. Zeer vriendelijk en gastvrij echtpaar die je zelfs mee komt helpen je caravan op de juiste plek te zetten! Overal grote, niet geheel afgebakende plekken. Veel schaduwplekken. Het sanitair is helemaal nieuw en luxe. Op de camping staat voor 90% nederlanders en belgen met kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Hou hier wel rekening mee als je gaat. Wij hebben kinderen in deze leeftijdsklasse die we 2 weken niet hebben gezien, dus voor ons perfect. Op de camping wat animatie in de avonden voor de kids (clown, goochelaar, muziek), maar niet overdreven. Een goed restaurant op de camping voor hele mooie prijzen (dagmenu EUR 10,50), waar ook de locals komen eten. In de omgeving veel mooie natuur, meren en bergen, de dorpjes zelf vonden wij een beetje saai. Oh ja, geen waterpunten op de camping (alleen bij sanitair), dus neem een waterfles oid mee.

Fijne, groene camping in Karinthië

Nante_vd
6-8-2018

Een hele fijne, groene camping in Karinthië. Kamperen op een grasveld, ruime plekken en autovrij. Er waren vooral veel gezinnen met een tent.

Er is een speeltuin voor de kinderen en een zwembad. Het zwembad is iets te klein voor de 100 plekken. Op de camping staan bijna alleen maar Nederlanders.

De camping wordt gerund door een heel vriendelijk echtpaar die erg hulpvaardig is als je daar behoefte aan hebt. Er is een broodjes service en de dichtstbijzijnde winkels zitten op 5 minuten rijden. Met de auto heb je veel bezienswaardigheden in 15-60 minuten rijden.

Twee keer per week komt er 's avonds een clown of goochelaar van 20-21 uur. Naast de camping zit een restaurant met terras, waar je ook pizza en friet kunt bestellen.

Prettige camping: zeer prettige sfeer, gatstvrije eigenaren, veel uitstapjes in de omgeving. Sanitair echt super de luxe, wel douchen met muntjes van 50c. Goed om te weten: kleine Nederlandse enclave (voor ons niet storend, allemaal mensen die van actieve vakanties houden en geen tentzitters), niet alle plekken hebben schaduw (wij hadden alle dagen veel zon en dan is schaduw wel erg fijn), wil je wat rustiger staan met een caravan, vraag dan een plekje aan de rand en niet bij het zwembad (rond het zwembad wordt eea kinderanimatiegedaan). De kinderanimatie is steeds eind van de middag of ‘s avonds en gericht op kinderen tot ong 8 jaar (goochelaar, clown, schmincken, ponyritje). Volgens onze kinderen (5 en 8): zwembad en speeltuin leuk, kleine camping waar je snel vrienden maakt en zelf overal naartoe kunt. Genoeg uitstapjes: ReptielenZoo (vonden vooral de kids erg leuk), apenberg, vogelshow, drielandenpunt, tscheppaschlucht super mooi!

Super vakantie!

Marloes
2-8-2018

Deze camping is echt een aanrader. We hebben hier volop genoten van een heerlijk verblijf op de camping. Onze kinderen van 9 en 11 hebben fijn gespeeld in het zwembad, speeltuin of in de binnenruimte. Er wordt het nodige georganiseerd door de eigenaren, die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Wij hebben nog niet eerder zulke vriendelijke campingeigenaren ontmoet. In het restaurant kun je heerlijk a la carte eten, maar ook een goedkoper dagmenu is lekker. De omgeving is prachtig en we hebben veel leuke uitstapjes gemaakt.

Kortom; het was een fantastische vakantie!

Super camping, mooi gelegen tussen de bergen. Ruime plekken met gras. Auto’s mogen niet op de camping, erg fijn. Schoon en modern sanitair, goed schoon gehouden. Ontspanningsruimte voor vermaak tijdens slecht weer. Zwembad dat overdekt kan worden en speeltuin voor de kleintjes. Meerdere malen per week ‘entertainment’ (schminken, muziek, goochelaar, clown). Camping heeft ook een restaurant met mooie kaart en uitgebreide wijnkeus. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Juritz in Feistritz im Rosental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Juritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.