Camping Juritz

7.9Goed

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Juritz in Karinthië (Oostenrijk) tref je vooral Nederlanders. In het restaurant eet je een dagmenu voor een fijn prijsje. De eigenaren op deze kleine camping zijn gastvrij. Zwemmen kan bij goed en slecht weer dankzij het zwembad met schuifdak. Ook is er een speeltuin, tennisbaan en restaurant. Op 30 minuten van Villach.

Contact

134 reviews over Camping Juritz

• 8karin23-09-2020

Leuke camping

Leuke camping voor kinderen, mooi gebied, veel activiteiten in de buurt, aardige eigenaar

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Abc29-08-2020

Zeer druk, luidruchtige tieners

Op zich fijne camping, maar hij stond eind juli afgeladen vol en we stonden dicht op elkaar met de buren aan alle kanten. Nederlandse tieners maken s avonds in de speeltuin en de binnenruimte heel veel herrie en hun ouders vinden het kennelijk niet nodig hierop in te grijpen. Daardoor, en ook door hard pratende campinggasten, helaas om 22.30 uur nog steeds rumoerig op de camping. Zwembad zonverwarmd en daardoor steenkoud. Zeer net sanitair. Afwasruimte is vergelijkbaar met de spoelkeuken van een restaurant! Jammer dat de douches betaald zijn. Op zich een fijne camping en vele malen beter dan de campings rondom de Ossiacher See maar voor ons Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Anietje02-08-2020

Heerlijk verblijf

We hebben genoten van ons verblijf. Bij aankomst was het nog rustig, schoon en evengoed gezellig. Gedurende ons verblijf kwamen er steeds meer gasten, waardoor het erg druk werd in het zwembad en in het sanitair gebouw. Voor kinderen is de trampoline, tafeltennistafel en zwembad een goede ontmoetingsplaats. Er is ook een overdekte binnenkamer met tv en tafelvoetbal tafel. Doordat de verlichting bij de paden niet aan was of kapot, was het erg donker. Voor uitstapjes moet je een stukje rijden, de Karnten pas aanschaffen scheelt geld en tijd en is zeer praktisch. Het restaurant was zeer goed, we hebben hier heerlijk gegeten. Wij komen heel graag terug, we hebben genoten.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9J31-05-2020

Heerlijke camping!

Heerlijke camping net buiten het allerleukste toeristengebied. Maar toch dichtbij alles wat je wilt zien, zowel de villacher alpen, de italiaanse grens, als ook lublijana zijn goed te bereiken. Heerlijk grote plekken, we hadden aan alle kanten van onze grote de waard tent ruimte. Je kunt kiezen voor aan de rand en/ of schaduw of juist meer in de zon en bij het zwembad. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Erg genoten en komen zeker nog eens!

• 9Staat v/h sanitair

• 2019
    8Familie Pigge18-08-2019

Geweldige, kleinschalige, en vriendelijke camping

De camping was klein en overzichtelijk. Het zwembad was prima voor de kinderen en het was fijn dat er geen auto's over de camping reden. Wat ons vooral bij blijft is de vriendelijkheid van de eigenaren!! Af en toe animatie (goochelaar, clown, schminken en dieren knuffelen) viel erg in de smaak bij onze kinderen. Het toiletgebouw was schoon en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Familie18-08-2019

Mooie omgeving, kindvriendelijke camping

We verbleven met onze twee kinderen van 7 en 8 op deze camping. Het is een Nederlandse enclave in Oostenrijk: zeker 95% Nederlanders. Camping is gezellig en de kinderen hebben snel aansluiting met andere kinderen.

Het sanitair liet wat ons betreft te wensen over. Het was te weinig voor het aantal mensen dat er verbleef (je moest met enige regelmaat wachten om naar het toilet te kunnen of te douchen) en ook was het niet altijd schoon. Jammer; gemiste kans van de eigenaren.

Het zwembad is heerlijk voor de kinderen! Let er wel op dat het zwembad overal ongeveer 140 diep is dus kleine kinderen kunnen er niet staan. Ook is de temperatuur van het water behoorlijk fris. Maar goed, onze kinderen lieten zich daardoor nog steeds niet uit het water halen, hahaha.

In de omgeving van de camping is veel te doen. Je kunt de Karinthië kaart kopen waarmee je meestal gratis en soms tegen een kleine vergoeding allerlei uitstapjes kunt maken.

• 6Staat v/h sanitair

• 8vdm15-08-2019

Genoten

Wij en onze kinderen van 12 en 15 jaar hebben genoten van drie weken vakantie op de camping. die voornamelijk uit Nederlandse gasten bestaat. Zeer vriendelijke ontvangst door de campingeigenaren. Zeer kinderrijke camping op het moment dat wij er verbleven. Camping heeft zeer ruime plekken, helaas zonder een vast watertappunt in de buurt. Doordat er heel veel kinderen waren geeft dat zoals eerder vermeld veel geluid op de camping, maar wat ons op viel was dat het rond 22.00 uur muisstil was. Sanitair werd tijdens onze periode 2x per dag grondig schoongemaakt en de afwas gelegenheid is super, zeer heet water. 1x koud water gehad met douchen en dat werd door de campingeigenaren gecompenseerd door twee dagen gratis douchen. Camping heeft een rustige ligging en in het dorpje zijn twee supermarkten waar alles te verkrijgen is. Wij hebben volop gebruik gemaakt van de Kärnten card,maar nog niet alles gezien en komen volgend jaar dus terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Remco14-08-2019

Gezinscamping voor jonge kinderen

Het meeste is in alle reviews al genoemd: aardige eigenaren, rustige ligging, ideaal met jongere kinderen. Echte rustzoekers zou ik het hoogseizoen niet aanraden: de jonge kinderen zijn ook behoorlijk aanwezig. Sanitair is netjes op orde, maar qua capaciteit wel aan de krappe kant met een volle camping. Afwasfaciliteiten zijn daarentegen op horecaniveau, je gaat bijna met plezier afwassen :-). Wat kan er beter? De gratis Wifi is zo traag dat het nutteloos is, extra waterpunten zou prettig zijn en de leegplaats voor de chemisch toiletten zou iets minder prominent in beeld mogen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Cees11-08-2019

Heerlijk

Mooie camping waar de eigenaren hard werken om het ieder naar z’n zin te maken. Schoon sanitair en top afwasmogelijkheden. Alleen de gebruiker zorgt ervoor dat het vies en rommelig achter gelaten wordt. Het lijkt erop dat ouders geen toezicht houden op gillende spelende kinderen na 22.00 u. Terwijl er goede camping regels zijn. Ook geluidsoverlast en onnodig gebruik van auto op camping was storend. Fatsoen van gasten is soms ver te zoeken. Camping geweldig. De bezoekers waren minder en verpesten een boel. Terug thuis, kijken we terug op fantastische vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Kees05-08-2019

Leuke kindvriendelijke camping

Een leuke camping eigenaren zijn super vriendelijk. Wij zaten voor bij het zwembad. Wat erg fijn was zoadat we de kinderen goed konden zien. Het enige nadeel was in de avond. Er is echt ontzettend veel lawaai van oudere kinderen die nog daar spelen. Er moet wel bij gezegd worden dat om 22 uur alles muis stil werd op de camping. Sanitair was oké wel geregeld wat vies omdat je vanuit het zwembad ook daar naar het toilet moest daar. Het was te merken dat de camping vol zat. Er zijn wel voldoende toiletten en douches met een volle camping.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Juritz info