Camping Juritz

8,6

86 reviews over Camping Juritz in het Nederlands

Toos
10-3-2018

wij hebben 4 weken op de camping een zeer goede vakantie gehad en ze Zijn heel kind vriendelijk en gemoedelijk want als je s,morgens de broodjes op ga halen krijgen de kinderen altijd wel een paar snoepjes mee,en ze doen ook veel met de kinderen ( verschillende activiteiten ) . Er is in de omgeving ook veel te doen zoals naar minimundes en reptiele park een vogelpark— dierentuin—apenpark—roofvogelpark—en als je ook van fietsen hou kan je er ook heel fijn met een gewone fietsen.Er is ook een badensee in de buurt dus voor ieder wat wils.het is een zeer mooie omgeving je bent zo in Slovenia en italie ook heel mooi voor een dagtrip.

Kleine camping met grote ruime plekken

R. Kelder
31-1-2018

Een heerlijke kleine overzichtelijke camping met hele aardige medewerkers. Wij hebben 3 weken op de camping gestaan en hebben een fijne tijd gehad. De plekken waren mooi ruim en toch had de camping een knus gevoel. In het restaurant kon je erg lekker eten. het sanitair was goed schoon. Douchen ging met muntjes maar we konden makkelijk 3 kinderen met 1 muntje douchen. Zwembad kon bij slecht weer ook dicht. Wij hadden volop zon dus dit niet veel gezien.

Kinderen vonden het overzicht op de camping ook fijn maar 1 speeltuin en 1 zwembad.

Supermarkten zijn dichtbij de camping. Omgeving was heel mooi. zeker als je van de natuur houdt. Wij hebben geen pas voor het gebied gekocht omdat wij vonden dat de meeste attracties ver rijden waren. We hebben het totaal niet gemist. Zijn gewoon zelf de natuur in geweest. Hier heerlijk genoten.

Kortom echt een aanrader.

Topcamping met heel betrokken uitbaters!

Leen deseyn
27-9-2017

Nog nooit op een camping gestaan waar de eigenaars zo toegankelijk en behulpzaam zijn. Zeer proper sanitair. Heerlijk rustig.

De eigenares kookt met hart en ziel.

Deze camping was ons paradijsje voor 2 weken!!!

Ik zou deze camping aan iedeen aanbevelen.

Geweldige camping, aanrader!

DJ
25-9-2017

Super leuke, goed onderhouden groene camping voor jonge (vooral Nederlandse) gezinnen. De camping is vrij klein en overzichtelijk, plaatsen zijn wisselend van grootte. Zwembad is eenvoudig, perfect dat het dicht kan bij minder mooi weer. Centraal gelegen speeltuin, met trampoline en springkussen. Faciliteiten zijn wat krap in het hoogseizoen, vooral bij de afwas-plaats regelmatig moeten wachten. Maar dit is geen straf op een gemoedelijke camping. Beheerder vertelde dat dit binnenkort wordt uitgebreid. Je kunt heerlijk eten in het restaurant en de broodjesservice is ideaal. 2 a 3x per week in er 's avonds 1 uurtje animatie voor kinderen. In de omgeving (20-30 minuten rijden) kan je veel ondernemen. Kortom een echte aanrader!

Mooie camping

T. Reinerink
23-9-2017

Camping is gelegen in het Rosental, op een kwartiertje rijden vanaf de Worthersee en Klagenfurt. Slovenie en Italië zijn dichtbij en lenen zich voor een mooie dagtocht. Is een rustige camping geschikt voor jonge gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar en senioren. Er zijn uitsluitend kortparkeerders en geen vaste gasten. Camping beschikt over een zwembad dat bij minder weer kan worden overdekt en een speeltuin. Er is een restaurant waar voor een redelijke prijs heerlijk kan worden gegeten. Dit zowel vleesgerechten alsook pasta's en of pizza's. Er verblijven in ihet hoofdseizoen veel Nederlanse gezinnen. campingechtpaar is super vriendelijk en behulpzaam. Onze zoon kwam met zijn gezin na. Door omstandigheden kwam hij s'avonds pas tegen 23.00 uur aan. Eigenaar bleef op hun wachten zodat zij de camping op konden. Super! In het op loopafstand gelegen dorpje bevinden zich voor de dagelijkse boodschappen twee supermarkten en de camping zelf heeft een broodjesservice. Enige minpuntje is dat de camping s'nachts slecht is verlicht.

Super gemoedelijke camping

Manders
12-9-2017

Wij hebben ons uitstekend vermaakt op deze camping met ons gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 8 t/m 13 jaar. De plekken variëren nogal in grootte maar zijn allemaal groot genoeg en je mag gerust een andere plek uitzoeken van de vriendelijke eigenaar.

De w.c's, douches en afwasplekken zijn net toereikend in het hoogseizoen. Alles wordt wel uitermate netjes bijgehouden.

Voor de kinderen een heel erg fijn zwembad die ook overdekt kan worden.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Zeker als je de Karinthië kaart aanschaft. Die heb je er in een paar dagen al uit.

Het eten in het restaurant is lekker. Kortom een plek die ons erg goed bevallen is.

Fijne familiecamping

Vriendelijke en overzichtelijke camping
14-8-2017

Gezellige camping met op 1 plek alle voorzieningen / speelgelegenheid / zwembad (dat overdekt kan worden en heel lang open is!) Daardoor aan de randen rustig, moet je wel wat verder lopen naar het sanitair en water, maar daar krijg je dus rust voor terug, en een ruimere plek dan in het midden. Mooi groen, en een leuke omgeving voor allerlei activiteiten.

Pluspunt voor het restaurant op de camping, wij eten daar eigenlijk nooit / halen alleen wel eens friet ofzo, maar dit is geen snackbar maar echt een goed en gezellig restaurant voor redelijke prijzen.

Minpuntje is dat er geen campingwinkel is, ook geen ijsjes ofzo, daarvoor moet je naar het tankstation dat 1km weg is of een winkel (ook iets van 1km dus allebei dichtbij)

Buitengewoon fijne en groene camping.

Spaargaren
13-8-2017

De camping heeft een parkachtige opzet met veel gras, ook op de paden, en diverse soorten bomen die schaduw bieden. De plaatsen zijn groot genoeg, het terrein is autovrij, fijn! De camping is overzichtelijk, met een fijn zwembad en speelattributen waar kinderen tot ca. 14 jaar zich prima kunnen vermaken. Overwegend Nederlandse gasten. De flamboyante eigenaar beweegt zich tussen camping en restaurant, waar je overigens verrassend lekker kunt eten. Leuke animatie, wel elke week hetzelfde programma. Het sanitair wordt meermaals per dag goed schoongehouden.

Minpunten: douchen kost 0,50 cent, dus gedoe met muntjes. De kranen bij de wastafels hebben een sensor die eindeloos veel water geeft; wat een verspilling.

Deze minpunten doen gelukkig niets af aan het kampeerplezier: echt een aanrader!

Zeer gastvrije beheerder/eigenaar. Prachtige omgeving. Prima prijs : kwaliteit.

Fijne camping - wel vol

Marie Velden
26-7-2017

Camping Juritz is een mooie, gezellige camping met aardige, zeer flexibele en hardwerkende eigenaren. Mooi zwembad dat dicht kan bij slecht weer, trampoline en speeltuintje liggen mooi in het midden van de camping. Helaas zijn de plekken wel wat klein. De eerste dagen hadden we daar geen last van, omdat het rustig was, maar toen het drukker werd, stonden veel mensen toch best hutje mutje. En dan zijn de faciliteiten ineens ook wat krap. Toch een hele fijne sfeer, een heerlijk restaurant en dus wel een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Juritz in Feistritz im Rosental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Juritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Juritz scoort een 8.64 uit 10 op basis van 95 reviews.